This is an example of a HTML caption with a link .

21 Eylül 2012 Cuma

Eylül ayının Japon dergisi sonunda karşınızda. 
 Bu ayki dergi oldukça eğlenceliydi, tanıdık yüzler vardı hep^_^

Ekim sayısında görüşmek üzere

Herkese iyi okumalar  (◡‿◡✿)





Aww *-* Namie Amuro










Peplum etek çok şirin *-*



Kedili çantaaa!!!








Sağdaki hatun "Hana yori dango" dizinden Sada Mayumi *-*



Bu sene de bu bereler moda. Benim ayılı berem geçen yıldan hazır, ya sizinki? xD







Sağdaki gri elbiseyi bu sene çok gördük. DIY proje olarak özellikle ^_^



















Bu sene de moda olmasına en çok sevindiğim ikili. Zımba ve deri!







Demekki maviler de ortaya çıkacak *-*


Boyfriend ceket!






Kedi moda kedi! *-*







3 numaralı ayakkabı modelinden almayanları dövüyorlarmış! Gittim zımbalı siyah aldım >_<




























Dramacılar tanıdınız mı?? :D








Bu makyajdan önce/makyajdan sonra kısımlarını çok seviyorum xD














O_o Ne zaman saçlarını lilaya boyadı bu kız?!


Kimonolar ^^


GTO'nun draması!

Categories: ,

2 yorum :

  1. Anlaşılan bu kış Japonya'da Bihter çizmeleri de moda! (bir bilseler bir daha evlerine sokmazlardı herhalde:P)

    Bu arada önce-sonra kızlarından birini ağlıyor sandım. Ne puppy eyesmış yahu... Mangalarda falan bahsederlerdi de hayal edemezdim, böyle bir şeymiş demek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah bihter çizmeleri XD XD Orda böyle bir şey yüzünden evlerine sokarlardı bence :D Dizi film aktrislerin kullandığı şeyler falan çok seviliyor. Sayısızca basılıyor :P

      Yalnız o dediğin kız benim de dikkatimi çekti. Suratına bakınca diken diken oldu tüylerim ahah XD

      Sil