This is an example of a HTML caption with a link .

9 Ekim 2012 Salı

Selam millet!

Bir süredir nerelerdeyim hemen önce onu açıklığa kavuşturalım. Biliyorsunuzdur, World of Warcraft'ı gerçekten severek oynayanlar arasında hala yerimi koruyorum. Pandaria paketi çıktığının 2. günü geç saatlerde kavuştum oyunuma, ancak bir önceki gün uykusuz olduğumdan erken ayrılmak zorunda kaldım xD Ama ertesi 2 gün acımadım level 90 oldum ve kendisiyle geçirdiğim uykusuz günler yüzünden yeni yazımı anca bugün yazabiliyorum. Biraz blogdan ayrı durmamı sağladı diyebiliriz.

Bu da 90 level Shadow Priest'im! Bunca zaman Holy ile takıldıktan sonra Shadow'a geçince oldukça bocaladım. Yeni yeni ayak uyduruyorum.



Ve oyuna tekrar dönünce yakın zamanda Twitch'te yayın yapmaya başladım. Yayınımı Türkçe yapıyorum, bu yüzden dileyen uğrayabilir. Yaptığım ekstra bir şey yok. Oyunu oynarken tüm rezilliğimle, verdiğim saçma tepkilerle ve alakasız bin bir konuda sohbetimizle eğlenmenizi sağlıyorum. O kadar xD Oyunda görev yaparken gerçekten can sıkıcı olabiliyor T_T

Bu arada oyun oynadığımı bilenler çok sık League of Legends oynayıp oynamadığımı soruyorlar. Onu da hemen şurada açıklığa kavuşturalım. Ben ne yazık ki LoL oynarken WoW oynadığım kadar zevk alamıyorum. Çoğunlukla zaman kaybı gibi geliyor. Bunun açık sebebi bu oyunun bir takım oyunu olduğunu düşünmemden kaynaklı. Özellikle birbirini tanıyan oyuncular arasında olunca daha eğlenceli olduğunu bizzat gördükten sonra casual ve tek başına oynamanın bir anlamı olmadığını düşünüyorum. Ben daha çok izleyiciyim diyelim bu oyun için. Gerek yayın yapan popüler oyuncuları, gerekse yıllardır LoL oynayan erkek arkadaşımı seyretmeyi tercih ediyorum. Ama bu demek değil ki oyunu hiçbir zaman oynamayacağım. Belki bir gün ben de kırarım bu fikri ve oynarım xD Bu arada yakın zamanda LoL turnuvası vardı, izleyen var mı? Resmen futbol maçı izler gibi hazırlık yaptığımızı ve sabahın 4'üne kadar uyanık kaldığımızı söylemeden geçemeyeceğim xD Dilerim Türk oyunculardan bizi de gururlandıranlar olur ^_^  (Sonradan eklenen dip not: Lan! Bu kadar koca paragraf yazmamın 3. günü LoL oynamaya başladım iyi mi!!)

Neyse, işte böyle. Şimdilik havadisler bunlar. Oyundan kopmayı başarabilirsem sık sık blog güncellemeye devam edeceğim. 
Categories:

2 yorum :

  1. ay nasıl da şirindin geçen yayında *-* bir dahakine güzel bi ss alalım da onu da koy buraya ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah xD Tamam bir dahakine unutturma. Aklıma gelmedi şöyle düzgün tam ekran bi ss alayım da ekleyeyim.

      Sil