This is an example of a HTML caption with a link .

26 Aralık 2012 Çarşamba

Bu blog farklı bir isim ve farklı bir konseptle 2010 Aralık ayında Malkav ile kurduğumuz, daha sonra tamamen kendi üzerime aldığım ve bu günlere getirdiğim bir blogtur *-*

Ancak ben blogun yıldönümünü 2011 Ocak olarak kutlamayı uygun buluyorum. Bu da bir kaç gün sonra blogumun 2. yılına gireceği anlamına geliyor. Tekrar bir hatırlatma yapmayacağım için blogumun minik burnundan öpüyorum(Evet yazar burada şizo'ya bağlar :D)

Gelelim geçtiğimiz 2012 yılında blogumda neler olmuş...

Öncelikle kozmetik ve giyim alışverişine hızlı bir ara verdim, ancak buna rağmen satın aldığım abuk sabuk şeyleri sizlerle paylaşmadan edemedim. Peruk, gaz maskesi, lens gibi...


Bu yıl en çok kitap tag'ı adı altında yazı yazdım. Bir gün bana okuduğum kitapların tanıtımına daha fazla yüklenmem gerektiği söylendi ve o gün bu gündür kitaplar hakkında daha çok şey yazmaya çalışıyorum :) Tabii bunun en güzel örneği de Kitap Oburları etkinliğimiz oldu.

Daha az anime izledim, hiç manga okumadım. Nerede enfes Kore Müziği bulduysam paylaştım da paylaştım. Japon Moda dergilerine bulaştım, bulaştırdım. Bol bol Kore draması izledim, ama yıl sonuna doğru daha çok oyunlara zaman ayırdım.

Saç boyama review'u yaptım. Blogumun bu yılın en çok okunan yazısı oldu. Buradan bakabilirsiniz. Yine yakın zaman da bir saç boyama yazısı gelecek. Rengi de seçtim sürpriz olacak *-*

Bunun dışında geçen yıl Ocak ayında dolabıma sahip olmak istediğim 25 adet hayalimi/ihtiyacımı post-it'lere yazmış, yapıştırmıştım. Rengarenktiler... Şu an baktığımda yalnızca 8 tanesinin geriye kaldığını görüyorum ve bu beni inanılmaz motive ediyor. Bu Ocak ayında da yenilerini mutlaka ekleyeceğim.


Ama ne yalan söyleyeyim 2012'yi hiç sevmedim, hep 2013'ü bekledim. Şu an 2013'ten tek dileğim olması güç olan birçok şey istediğim halde onları umut etmekten asla vazgeçmemek ve bir gün gerçekleştiğini görmek ^_^ Hepinize şimdiden umutlarınızın gerçekleştiği bir yeni yıl diliyorum ;)

Hiç ümitlenmeyin Piyango bana çıkacak ;)
( Yazar bunu geçen yıl da yazmıştı.)  
Categories:

17 yorum :

  1. bu peruk sana çok yakışıyor ya, lensleri de senin bloğu gördükten sonra gaza gelip almıştım :)

    2013 senin için müthiş geçer inşallah ^^

    bu arada ben biletten çok katıldığım hediye kitap çekilişlerini merak ediyorum asfdf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve tabii Kitap Oburları süper bir olaydı, iyi ki söyledin bana ^^

      Sil
    2. Ben de senden beyaz lensleri görüp gaza gelip neredeyse alıyordum :D Sana da çoook yakışmıştı *-* Ama acele etmiyim, önce bunların son kullanma tarihi geçsin ehüehü xD

      Ahaha xD Ben de o kadar çok yeni yıl çekilişine katıldım ki birinden birini kazansam hoş olurdu xD Ama sen özellikle bir yayınevindeki kitapları istiyordun sanırım. Onların hepiciği sana çıksın *-*

      Sil
    3. Sen de iyi ki gelmeyi kabul ettin *-* Daha çok kitap okuyup turlar düzenleyelim hep beraber 2013'te *-*

      Sil
    4. Bu müthiş ekibin 2013te de daha sonrasında da ayrılmaması dileğiyle... Bol Kitap Oburları turu yapalım *-*

      Sil
  2. Abukça demişsin ama bence çok tatlılar ya :)) sana da çok yakışmışlar konsept falan süper :))
    dergi bölümüne bende bayılıyorum,çok hoşuma gidiyor.2 ayınkini yayınlamadın gözümden kaçmadı sanma :))
    post-it olayını sevdim, bende genelde sevdiğim sözleri falan yazıyordum,ama artık beklentilerimide yazmaya başlayacağım.Blogu'n da umarım uzun ömürlü ve bol postlu olur,bende severek takip ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim. Onların devamı gelecekti ama 1 yıl için yeterli para harcadım xD Devamı 2013'te eheh xD

      Dergileri neden aksattım bilmiyorum, ama Aralık ayınınki hazır. Ay bitmeden yetiştirmem lazım o halde xD

      Post-it olayı resmen ruh dinlendiren bir şey :D Gerçekleşince bi de minik minik yırtıp havaya fırlat "Heeey, biri daha gittiiiii" diyerek xD Musmutlu oluyor insan. En azından bende öyle xD

      Ben de blogun için aynı şeyleri diliyorum *-* Hepimizinki upuzun bir ömüre sahip olsun. Hep okuyalım, hep okuyalım *-*

      Sil
  3. Hangi rengi seçtiğini düşünüyorum da.... Mavi ya da pembe görmek istiyorum sanırım :D Kendim cesaret edemiyorum ya XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah :P Şimdiye kadar en yakın sen buldun rengi xD Karıştır onları *-* Ama önce yavaş yavaş sarıya dönmem lazım saçı yakmadan. Başka türlü tutmayacak ^_^

      Sil
  4. Selam, sadece sondaki piyango konusuna "amin" yorumumu iletmek için geldim. Çıkarsa okulu işi bırakıyorum sizin kilere yerleşiyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha kilerde napıcan olum. Kafanı ısırırım xD Piyango çıksın seni bile tanımam ;)

      Sil
  5. Kutlu olsun karşim. istikrarlısın ne güzel..Seneye bi daha kutlaşırız umarım :D
    geçenlerde aluminia yı kapattım bitti gitti gibi bişeyler diyodun. geç olcak ama seviyodum ben orayı <3 tüff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah kutlarız, kutlarız xD O piyango çıkana kadar bu yazının sonu gelmicek!! xD

      Evet kapanacaktı zaten kimse kalmamıştı ve boşa masraf çıkarıyordu :/ Beklediğimden erken kapandı, sanırım iyi de oldu. Bi zamanlar alu vardı derik artık :D

      Sil
  6. mümkünse 2013 yılında daha çok cosplay istiyoruz.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe :D Bakalım, bakalım ^_^ Neden olmasın...

      Sil
  7. Blogunun doğum günü kutlu olsun, iyi ki var:)

    YanıtlaSil