This is an example of a HTML caption with a link .

20 Aralık 2012 Perşembe



Cumartesi Malkav'la 5 gün öncesinden alınmış biletlerimizle The Hobbit'e gittik. Ama öncelikle şunu söylemeliyim. Kitabını okumadım ve "Yüzüklerin Efendisi"nde işlenen olayların öncesinin anlatıldığı dışında hiçbir bilgim de yoktu. Hatta öyleki filmin kaç saat süreceğinden dahi haberim yoktu :) Yani oldukça beklentisiz girdim filme.

Filmi Forum Bornova sinemalarında izledik. Bu arada mekanda yeniliğe gitmişler. Daha ferah, daha güzel olmuş. Tuvaletlerini bile sevdim xD O derece!


Film saati geldiğinde bildiğiniz kapıda yığılma vardı. Sanki biletli değil de, yer ilk kapanın olacakmış gibi bir durum. Tabii milletin ne kadar uzun zamandır filmi beklediğine de şahit olduk. Herkeste bir merak, bir heyecan...

Herkes yerine yerleşti, sıkıcı reklam arasının geçmesini bekliyoruz. Yaklaşık 5-10 dakika sonra bir görevli yanımıza geldi ve biletimizi sordu. Elinde bir başka bilet daha vardı. Uzun uzun ikisine baktıktan sonra 2 kişinin yanına gitti ve o anda öğrendik ki, bizim yerimiz bir başka kişiye daha verilmiş. Onlar adına üzüldüm, kendi adıma ise inanılmaz sevindim. Eğer 5 dakika geç kalmış olsaydık ve yerimizde diğerleri olsaydı Malkav'ın koparacağı kıyameti ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Çünkü o gün için inanılmaz heyecanlıydı ve boş olduğu tek gündü. >_< Hep de böyle durumlar bizi bulur. Neyse...

Film başladığında ise, o 3 saat boyunca bir saniye bile sıkılmaya vakit bulamadım. Başından sonuna kadar o kadar güzeldi ki... Tek kötü tarafı ise seçtiğimiz sinemaydı. 3D'yi kalitesiz izledik. Bir dahaki film için şimdiden sinema araştırmalarına gireceğiz gibi görünüyor.

Bu arada filmde Frodo'yu görmeyi beklemiyordum. İki filmi birbirine bağlama anlamında güzel bir şey başarmışlar. Müzikler ise tek kelimeyle harikaydı. Özellikle "Misty Mountains Cold" çalarken nefesler tutuldu, mısır yiyenler yemeği falan kesti ahahah, çok ilginçti :D 

Ancak ben asıl müzik yerine Str8voices'un eklediği şu video'yu göstermek istiyorum. Oldukça beğenmiştim dinlerken, ama biraz hızlı mı olmuş ne ^_^



Bu yazıyı yayınlamakta biraz geciktim blog tur sebebiyle *-*
Categories:

8 yorum :

  1. Ben hala izleyemedim ya! Sinema seçimi cidden çok önemli. IMAX izlemek lazım zaten böyle filmleri.
    Aynı koltuğu başkalarına da satmak mı?? Çalışanlar dan biri ağır idiotmuş o halde XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. IMAX izle kesinlikle, çünkü tüm film buğulu ve kötüydü. 3D'lik hiçbir şey yokmuş gibi görünüyor. Boşa paran gitmesin. IMAX izleyenler keyif almış, çok memnunmuş.

      Sil
  2. ben de salı günü izlemiştim, 3 saat nasıl geçti gerçekten anlamadım... gerisini de büyük bir merakla bekliyoruz bakalım... bu arada cüceler pek bir koftiymiş; bizim kahveden arkadaşları toplayıp goblin kesmeye gitsek daha etkili oluruz gibime geldi :P
    bir de sinemaların yenilenmesine çookkk sevindim, koltukların hali feciydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koltuklarda bi değişim yok ki :/ Bana aynı sert koltuklarmış gibi göründü xD Cüceleri çok sevdim asdvjhagdja xD

      Sil
    2. sertlik önemli değilde, biraz kirli gibiydi be :D azıcık sileylerdi bari... cüceleri boşver, ukala falanda olsalar elfler candır :P

      Sil
    3. Elfleri herkes sever :D Bu filmin yıldızı cücelerdi ve ben de sevdim *-*

      Koltuklar temizdi ve girerken biletleri okutuyorlar artık kapıda.

      Sil
  3. "Elfleri herkes sever :D " orclar sevmez bir kere, lütfen :P hee iyi bari, artık midem yerinden kalkmadan oturabileceğim, yuppii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orklarda Azog vardı ya, kolunun teki sizlere ömür olan :D Onu Spartacus'teki Crixus oynuyormuş ya lan! XD

      Sil