This is an example of a HTML caption with a link .

23 Aralık 2012 Pazar

7 günlük Obsidiyen blog turumuz çekilişin açıklanmasıyla bugün sona eriyor. Çekiliş videosunu yayınlamadan önce bu turu gerçekleştirmemizi sağlayan DEX'e bir kez daha teşekkür ediyorum/ediyoruz.

Ve işte çekilişle 2 Obsidiyen kitabına sahip olan şanslı takipçilerimiz.





(Kendime not kameraya bak, kameradan uzaklaş ve bir dahakine kağıtları göstermekten vazgeç! XD)


Kazananları kutluyorum. Yazdığınız adreslere mail gönderdim. 26 Aralık Çarşamba gününe kadar kitapoburlari@gmail.com adresine geri dönüş yapmanızı bekliyorum. Eğer geri dönüş sağlanmazsa yedek talihlilerimize geçeceğiz.

Bir sonraki kitap turumuzu kaçırmayın ^_^

6 yorum :

  1. çok sevindim iletişim bilgilerimi gönderdim çok saolun :)

    YanıtlaSil
  2. Şanslı arkadaşlarımızı tebrik ediyorum,güzel çekiliş için de size tabi ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bir dahaki turu kaçırma ;)

      Sil
  3. Ulen bir kere de bir çekilişten bir şey kazanayım be arkadaş XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha xD Bende de aynı durum mevcut. Daha neye elimi attıysam kazanamadım xD Ancak üzülme daha devamı gelecek turların da çekilişlerin de *-*

      Sil