This is an example of a HTML caption with a link .

11 Aralık 2012 Salı

Bugün saat 10 civarında, bir süredir beklediğim bir kargo geldi. Aslında birbirinden bağımsız 3 kitap kargosu bekliyordum ve gelenin hangisi olduğunu anlamak için kuryenin eline gözümü dikmiştim. Oldukça ince bir poşetti ve gelmesini beklediğim kargolardan ikisi de inceydi.  Ama paketin gönderici kısmına bakıp şu sıralar fan kulübünü bile kurmak istediğim bir kişinin adının görünce(DEX sen bir harikasın) sevinçten neredeyse kuryenin boynuna zıplıyordum. Adam beni mutlu görünce pek sevindi, kıyamam ^_^

Ancak akşam yine kapım çaldı. Aynı kurye "Yine ben." diyerek aşağıdaki okuoku kargosunu teslim etti. Tabii o cümleden sonra aldı bizi bir gülme. Küçük şeylere mutlu olan insanlarız biz ahah xD

İlk gelen kitabı söylemeyeyim. Sürprizi kaçmasın xD Ancak okuoku kargom oldukça iyiydi. Kitaplar sağlam ve eksiksizdi. Şu an için gönül rahatlığıyla bu alışveriş sitesini sizlere önerebilirim. Hatta içerisinden bir de kitap ayracı- kapıya takılan o şeylerden(neydi ki adı?) göndermişler. Buna ayrıca sevindim ^_^


Fotoğrafın kalitesiz oluşundan dolayı aldıklarımın okunmama ihtimaline karşın,

  • Uyumsuz
  • AVM
  • Zehir Ustası
  • Karanlık Sular
  • Gökdelen

24 yorum :

  1. Bütün kitap severlerin paylaştığı duygu :)) Bende öyle oldu ki dışarıda kargo arabası geçiyor diyorum acaba bana kitap mı gelecek :)) o dereceyim yanii :D Kitapların hayırlı olsun keyifli okumalar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı duyguları paylaşıyoruz. Artık bu duruma annem de katıldı. Camdan kargo arabası gördüğünde bak şu geldi diyerek bilgilendiyor kargom olmasa bile xD Ve çoook teşekkürler. Okumak için sabırsızlanıyorum :D

      Sil
  2. Online kitap siparişi konusunda pek bir bilgiye sahip değilim. O yüzden soru geliyor: Fiyatlar nasıl bu okuoku'da? Bir de kitapyurdu var benim bakıp bakıp hala sipariş vermediğim. Hangisi dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapyurdundan alışveriş yapmadım, ama artık birçok site var. Yalnız çoğu eksiksiz veya kitapları hasarlı gönderebiliyor. Ben okuoku'dan almadan önce indirime girsin diye bekledim açıkcası :D Benim prensibim eğer bi kitap çok kalın değilse ve ciltli değilse 20 liradan pahalıya asla alınmaz. Bir süredir indirim bekliyordum. Baktım inmiş hemen satın aldım :D Okuoku 2 günde ulaştırdı üstelik kitapları :)

      Sil
    2. O zaman alışveriş yaptığın (ya da yapmadığın) sitelerin de bir postunu bekliyoruz:D

      Ben anca çok çok istediğim ve hiçbir yerde bulamadığım bir kitapsa 20 lira üstü veririm. O da online değil yani. Yine de kitabı internetten sipariş vermek bir ayakkabıya nazaran daha güvenilir olur herhalde.

      Sil
    3. Aslında int.ten alışveriş yaptığımda hemen yazıyorum bloga. Ben de genelde toplu alışveriş yapanlardan değil(d)im. Kitabı gidip satın alanlardanım. Genelde diğer bloglarda hasarlı ya da eksik gönderdiği söylenen bir site görürsem o site bende mimleniyor ahaha :D Ama dediğin gibi kesinlikle bi kıyafet ya da ayakkabıya nazaran çok daha güvenli bir alışveriş yolu.

      Sil
  3. Bir DEX mi gördüm ne *-* uyumsuz <3 zehir ustası <3<3 karanlık sular <33333...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında görmediğin bir DEX daha var ^_^ Ve hepsini okumak için deliriyorum ahah :D

      Sil
    2. o DEX tahminimde kalsın *-* ben de istettim bişiler ama daha gelmedilerrr T.T

      Sil
    3. Eveeet *-* Gelirler gelirler. O kadar çok okunacak kitap var ki. Hepsi siz kitap bloggerları yüzünden ;_; Her beğendiğinizi mutlaka okuyasım geliyor ahaha :D

      Sil
    4. xD çok sevindim.. Gizem'in kitap zevkleri de mükemmel! *-* kesin ondan kaynaklı bu senin kitap hastalığın! :D

      Sil
    5. Kesinlikle bu yüzden xD Beğendiği bir kitap olmaya görsün. Öyle bir anlatıyorki görsen o kitap okunmazsa dünyanın sonu gelecek :D 1 ay boyunca bir kitabı bana okutmaya çalıştığını hatırlıyorum xD Sonunda o kitabı okuduğumda sırada başka kitap oluyordu ahah xD Çok şükür blog açtırabildim de artık beni zorlamıyor xD kıh kıh :P

      Sil
    6. oohhh havalara girdim =P mervecim benim blog olayım hazaldan kaynaklanıyor, hazalın genç-yetişkin serilere dadanması benden kaynaklanıyor xD birbirimizi besliyoruz gibi bir şey xD hatta sırf benim dırdırımdan kurtulmak için bana zorla blog açtırttı kendisi xD sadece onun kafasını ütüleyeceğime herkesinkini ütüleyeyim diye =P

      Sil
    7. xD ahaha şu an çok güldüm.. ne güzel anlaşıyorsunuz maşallahh tütütü xD ben senin dırdırlarını seviyorum ama :D

      Sil
    8. ahahaha baaak hazal dırdırımı seven birisini buldum. terk ediyorum seni =P bundan sonra en iyi arkadaşım merve XD

      Sil
    9. Ben de seviyorum dırdırını ;_; Ama tek nasiplenen ben olmamalıyım dimi xD

      Sil
  4. O Karanlık Sular'ı istiyoruuuuum T_T Buarada kargocuya çok güldüm ahahahah xD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence onu da al bir an öncede Uyumsuz gibi beraber okuyalım :D

      Sil
    2. yaaa al demesi kolay T_T para kalmadı ki =D

      Sil
    3. Neyse sonra düşünürüz o zaman >_<

      Sil
  5. Benimde gözüm yollarda "ilknokta.com" gerçekten süper kampanya -%80- yapmış.Tabi bende seçtim birşeyler,en kısa sürede kavuşmak istiyorum.İyi okumalar bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkilere kavuşca mutlaka yorumunu yap blogunda *-* Eğer memnun kalırsan ben de oraya bir göz atayım. %80 nedir yahu :P Ve teşekkürleeeer *-*

      Sil
  6. Ya nasıl? Ben asıl fan kulübü mevzusunu merak ediyorum :(
    Neyse takipteyim nasılsa... Heyecanla bekleyeceğim.
    Sen de baya ağır kitap kurdu çıktın ha :D Sürekli beşer onar alıyorsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fan kulübü mevzusunu söyleyeyim hemen. Onun sırlık bir durumu yok. Dex'te çalışan über süper bir kişi :) Çok içten ve profesyonel bir insan. Çok sevdiğimiz için aramızda fan kulübünü bile kurarız cümlesi çok geçiyor :)
      Ama heyecanla beklenecek bir durum var ahah "Kitap Oburları" kısmı :D Aslında pek sürpriz sayılmaz. Blog Tur yapacağız düzenli olarak ^_^ Ağır kitap kurtluğumu tescillendiriyorum ahaha :P

      Sil