This is an example of a HTML caption with a link .

26 Aralık 2012 Çarşamba


2012 yılına veda ettiğimiz şu günlerde Japon Moda dergisinin Aralık sayısı sizlerle!

İyi Okumalar ^_^





Majolica Majorca'dan bir şey almadan 2013 yılını tamamlamak istemiyorum :(((



Benim de severek kullandığım rimelim Maybeline'den ama bu reklamda takma kirpik var zaten >_<


Her kış gibi bu sene de moda olan kabanlar...



O rujların rengi ne kadar güzel yahu!! Shu Uemura markasının kabı ne kadar tatlı aw :3
Hemen daha büyük boyunu buldum :3

Revlon markasını bilmem ama Clinique'in Chubby sersini Mel sayesinde denemiş ve bayılmıştım *-*











Sivri burun pek sevmem ama  üstekiler ne kadar şirin duruyor O_O







Yeeeey! İç çamaşırlar ahahhah xD









Bayılıyorum bu asyalıların öncesi - sonrası fotolarına :D Ahahah!

Anam! O ortadaki ne korkunç!








Ikuta Toma severler. Japonca da olsa en azından son halini görebileceğiniz bir röportaj var aşağılarda ;)



Tsubasa Masukawa!!!

Yine Japonca'da olsa Infinite severler için röportaj ;)



Ahahaha bu nasıl bi reklamdır. Sırf  şu ağlayan kızın ruj sürmesi yüzünden ekledim. xD
2013 dergileriyle görüşmek üzereeeee *-*
Categories: ,

8 yorum :

  1. Oğlanlı kısımları jet hızıyla geçtim:P

    Bu kızcağızları alıp evimde beslemek istiyorum ama mümkünse makyajlarını çıkarmasınlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahha xD Çok net bi tavırdı. Gerçi Ikuta Toma'yı hiç sevmem xD

      O kızların öncesi ve sonrası makyaj fotolarına sanırım hiç alışamayacağım yahu xD

      Sil
  2. Ohh be sonunda dergiye kavuştuk :))yine muhteşem resimler var,hele ki önceki-sonraki halleri olan bölüm neydi ya öle :)) senin misal o kadından bende korktum :))
    sanırım derginin bize bonusu Ikuta Toma oldu.Kendisi herzaman ki gibi süper :)) yaşlandıkça karizmatikleşenlerden :)))
    teşekkürler dergi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehüehü xD Tamam bundan sonra her ay eklemeye çalışacağım madem dergileri xD

      Benim de şu dergilerde en sevdiğim kızım bi makyaj öncesi sonrası, bi de kilo öncesi sonrası ahahha xD Her defasında şoka uğruyorum xD

      Ikuto Toma'yı Hana Yori Dango'dan hatırlıyorum. Yıllar geçti adam hala aynı, ama asıl bu asyalı olma durumundan kaynaklı sanırım. Hiç değişmiyorlar. Benim aktörlerden tek sevdiğim Oguri Shun gerisini pek sevmem xD

      Sil
  3. Japonlarla ilgili paylaşımların anime sevgimi artırdı yarım saattir blogunu geziyorum ve çok beğendim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindimmm *-* Bol bol paylaşmaya devam edeceğim. Bunun üzerine bi anime iyi gider demi ;) eheh

      Sil
    2. Kesinlikle! :D Baya geç cevap verdim kusura bakma. :)

      Sil