This is an example of a HTML caption with a link .

25 Aralık 2012 Salı


Bir süre önce ilk sezonunu silip süpürdüğüm bir dizi önereceğim bugün sizlere. Hemen hiç vakit kaybetmeden konusundan bahsedeyim.

Mike Ross en yakın arkadaşının uyuşturucu pisliği yüzünden okuldan atılmış bir dahidir ve  para karşılığı birçok sınava girip milletin yerine geçip onlara yüksek puanlar aldırmakla geçimini sürdürmektedir. Bir gün yine aynı arkadaşı yüzünden uyuşturucu şebekesi tarafından tuzağa düşürülmek üzere bir otele müşteriyle buluşması için  gönderilir ve onların polis olduğunu keşfetmesiyle her şey değişir. 

Aynı gün aynı otelde bir hukuk firmasının yeni avukat seçmeleri vardır ve bu seçmenin başında New York'un önde gelen isimlerinden olan avukat Harvey Specter bulunmaktadır. Kendine yardımcı aramaktadır. Müşteri yerine karşısında polisleri bulan Mike kaçmaya başlar ve bu seçmelerin ortasına dalar. Üstelik tam mülakatın orta yerinde uyuşturucular etrafa saçılır. Ancak avukat Harvey de pek normal biri sayılmadığı için bu durumdan keyif alıp, dahimizden de etkilenecektir.

Diyaloglar harika, karakterler harika, zeka oyunları harika, hikaye örgüsü harika, oyuncular harika ötesi harika... Aksiyon kısmı da, komedi kısmı da tam kararında! Ohoho 1. sezon harikaydı.  Siz bu tanıtımı okurken ben 2. sezonuna göz atıyor olacağım xD Tüm karakterleri sevdiğim bir diziyle daha önce karşılaşmamıştım. Dizi için çoğu yerde House MD'nin avukat versiyonu diyorlar. Andırmıyor dersem yalan olur, ancak şu ana kadar izleyip de kötü diyen biriyle karşılaşmadım ve buna rağmen bu kadar az bilinmesi beni üzüyor :/

Bence izleyecek dizi arıyorsanız bunu kaçırmayın. Zira ben beğenmem diyip burun kıvırdım, şimdi çok pişmanım.
Categories:

4 yorum :

  1. Güzel bir diziye benziyor, buna başlayabilirim:D Teşekkürler^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım benim beğendiğim kadar beğenirsin ^_^

      Sil
  2. İzliyorum ve çok beğendim. Neredeyse ilk sezonun yarısına geldim. Bölümler oldukça uzun ve doyurucu.
    Rick Hoffman ve Gabriel Macht(ilk defa tanışmış oldum bu dizi sayesinde-Oyunculuklarına hayran kaldım! Senaryosunu zaten tartışmaya gerek yok.
    Blog yazısı için tekrardan teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çooook sevindim. Ben de 2 gün gibi kısa bir sürede 2. sezonunu izledim :D Başta 3-4 bölüm sıkıcı ilerlese de sonra mükemmelleşiyor. 3. sezon Ocak ayında başlayacak bilgine ;) Belki devam etmek istersin.

      Sil