This is an example of a HTML caption with a link .

14 Ocak 2013 Pazartesi

Bugün sizlere sevimli mi sevimli bir chibimaker tanıtacağım :)

Aşağıdaki fotoğrafı çekiliş videomdan hatırlıyorsunuzdur muhtemelen. Kendisi aynı zamanda Facebook'umdaki profil fotoğrafım. Dün cosplayerların sayfalarını gezinirken bu chibimaker'ı buldum ve bu fotoğrafın benzerini yapmaya çalıştım *-*

Nasıl olmuş? Bana benzemiş mi?  (ღ˘⌣˘ღ)



Siz de yapmak isterseniz şu adrese tıklayabilirsiniz. Kimler neler yapmış buraya da ekleyin, ben de göreyim (◡‿◡✿)

12 yorum :

  1. Benzemiş ve çok tatlı olmuş bu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıhkıh Beğenmene çok sevindim *-* Sen de yap çok eğlenceli xD

      Sil
  2. Off ben de çok seviyorum böyle şeyleri. 100 tane hayali karakter yaratasım geliyor ıığğaaa
    Yalnız seninki harbiden çok benzemiş:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden bunun Harry Potter'lısıyla çok uğraşmıştım xD Rengarenk kafalı bir sürü dollmaker karakter yaratmıştım xD Şimdi bunu bulunca pek hoşuma gitti xD

      Sil
  3. maşallah, aynı sen hazalcım :) sevesim geldi yeminle :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elin değmişken benim de bir çibimi yapıversen hazalcım *.* yok ben uğraştım ama bir şeye ebnzetemedim (ortaokuldayken resim dersinden kalanender insanlardan olduğumu hatırlatırım :P)

      Sil
    2. adahgsfd XD Nööö! Sipariş almıyore xD

      Sil
  4. hhhahah çok beğendim.ben de hemen deneyeceğim.ayrıca ayıcıklı
    şapkan

    da çok tatlı. ben de bir tane böyle H&M'de beğendim,en kısa zamanda almayı planlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki kedili sanırım *-* Al al benim 2 kıştır kafamda kendisi. Doyamadım takmaya eheheh xD

      Sil