This is an example of a HTML caption with a link .

8 Ocak 2013 Salı

Bir süredir ilgilenemediğim bir seriye sonunda devam edebiliyorum. Aslında uzun süredir aklımda 3 isim vardı, ancak kendileri hakkında bir türlü yeterli bilgiye ulaşamadığımdan post'um hep yarım kalıyordu. Sonunda biri popüler olmuş da kendisi hakkında güzel bilgilere ulaşabildim :) 

Bugünün konuğunu tanıyalım öncelikle. Adı Minori. Kendisi "Shiro Gyaru" tarzında bir porselen bebek. Ama kendi tarzına "Monshiro jyo" diyor. Aynı Hirari Ikeda gibi TokyoFashion'ın desteğini alınca kimdir, nedir  bilgiler ortaya çıkmaya başladı :)



Tabii öncelikle Shiro Gyaru nedir onu bir hatırlatalım.

Shiro Gyaru, bronzlaşmaya karşı olan, tamamen beyaz tene meraklı, doğal beyaz ya da geisha'larınki kadar beyaz olmak suretiyle makyaj yapan ve bunu hayat felsefesi olarak gören insanların tarzı olarak tanımlayabilirim :) Geisha'ların yaptığı o beyaz makyaja da "Shiro-Nuri" denmektedir.

Minori'nin yaptığı makyaj da Shiro-Nuri olarak geçmektedir. Saçlarından, kıyafetine ve makyajına kadar birçok ayrıntıyla yalnızca Minori ilgileniyor. Üstelik aynı zamanda illüstrasyon teknik okulundan mezun olmuş.

Popüler olmadan önce tarzıyla ilgili fotoğrafları blogunda paylaşan Midori, bu fotoğrafların bir dergide yayınlanmasıyla birçok fan edindi kendine.

Tarzına uygun yarattığı konseptlerden en beğendiğim ise aşağıda tonlarca fotoğrafına yer verdiğim hali :) İnanılmaz güzel bir iş çıkarmış. Mükemmel ötesi... Zaten oldum olası ölü gelin konseptli fotoğraflara bayılmışımdır (bknz. Hirari Ikeda ile Farklı Tarzlar #1 :P)



  
























Aşağıdakiler de benim keşfettiğim zamanlardaki hali. O sıralar henüz TokyoFashion ile anlaşmamıştı ve tarzını blogunda gösteriyordu :) Ne kadar büyük aşama kaydetmiş yahu. Aynı kız olduğunu anlamam için gyaru bloggerlarının arasında popüler olmasını beklemem gerekiyormuş.




Burada da bir röportaj vermiş ve son konseptinin çekim aşamalarını yayınlamışlar :) Oldukça güzel bir çalışma olmuş.


Dip Not: Daha birçok fotoğrafına ve illüstrasyon çalışmalarına bakmak için buradan Minori'nin sitesine ulaşabilirsiniz.
Categories:

8 yorum :

  1. Kipriklerini sevsinler <3 ama içten içten makyajsız nasıldır diye merak etmiyor değilim. neyse öyle şeyler düşünüp modumuzu bozmayalım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Valla hiç merak bile etmiyorum desem. Bol bol şöyle konseptlerini yayınlasın da ben de iç geçireyim *-*

      Sil
    2. O değil de hakikaten porselen bebek ya daha iyi bir sıfat bulunamazmış.

      Sil
    3. Suratı hem ufak hem de pürüzsüz görününce porselen dedim xD Geyşa görünümünün 2000li yıllar haline bakış :P

      Sil
    4. Geyşa porselen:D Ortaya karışık. Çok minik suratı ya çeneye burna bak oöeh O.0 konsept desen tam al vitrine koy

      Sil
    5. Hani insan değil bu porselen bebek deseler inanırdım XD http://25.media.tumblr.com/tumblr_lt04rgRBWk1r4dxnko2_250.jpg şundan ne farkı var :P

      Sil
  2. Gerçekten portre gibi duruyor:)) yalnız biz bir far sürmeye üşenirken hatunlar komple boyanıyor ya :))
    Ama beğendim,itici gelmedi nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yahu xD Bana o makyajı çıkarmıyorum dese inanırım xD

      Sil