This is an example of a HTML caption with a link .

22 Ocak 2013 Salı



Neredeyse 1 yılın ardından Priscilla Hernandez The Underliving albümündeki In the Mist adlı şarkısına yeni klip çekti. Tabii kaçırır mıyım? Çıktığı günden beri dinleyip duruyorum. Hatta ben Zaman Çarkı'nı okurken çıktığı için, kitabı okurken bana eşlik etti  :)




Keşke bu kadar ara vermeden yeni klip çıkarabilse... Çünkü albümüne sahip olmak istiyorum, ama içeriğindeki diğer şarkıları bilmiyorum :/ Aslında albüme sahip olmak istememin tek nedeni müzikleri değil. Priscilla'nın çizimleri de bir o kadar mükemmel!! Sesi gibi çizimler de büyüleyici :) Özellikle aşağıya eklediğim sayfalardan birinde kurtla ilgili bir çizimi var. İşte onu gördüğümden beri almak istiyorum :/ 

Fotoğraflar Priscilla'nın sitesinden alınmıştır 

Daha önce Priscilla Hernandez'in albümdeki diğer iki şarkısını da paylaşmıştım. Onları da dinlemek istiyorsanız tık tık!

6 yorum :

  1. Şarkı çok güzelmiş. Şarkı dinleyecek halde bile değildim ama kapatamadım ve sonuna kadar dinledim.
    Klip de hoş olmuş. Teşekkürler canım =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim *-* Sevdiğim şarkıların başkaları tarafından da beğenilmesi beni mutlu ediyor ehhe :P

      Sil
  2. Bende senin bloğunda görmüştüm. Bayıldım kadına şimdi hayranıyım. Klip de çok güzel olmuş.
    Ve her konuda yetenekli abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klibin yapım aşamasını koymuş youtube hesabına :D O sisleri patatesi haşlayıp yapıyorlarmış. Çok güldüm XD Matrak bi kadın ayrıca XD XD

      Her klibini sevdikçe mutlaka eklerim gibime geliyor *-* Daha görürsünüz yani.

      Sil
  3. Klip çok güzel, şarkılar da tabi. :)
    Ve mimlendiniz!
    http://subirikintisiblog.blogspot.com/2013/01/mimlendim.html

    YanıtlaSil