This is an example of a HTML caption with a link .

19 Ocak 2013 Cumartesi

Bugün akşam 9 civarında olan bir olayı anlatacağım.

Yer Chickinn. Her zaman gittiğimiz, noodle'ına bayıldığımız Alsancak'taki bir mekan. Onur'un sınavlarından fırsat bulmuşken Alsancak'a gidelim de biraz hava değişikliği olsun dedik.  

Chickinn'e gittik, üst kata çıktık.  Sipariş verdik. İki tarafımızdaki masalar boştu. 5-10 dakika sonra sol doldu sipariş verdi, sipariş geldi, yediler, kalktılar! Biz hala sipariş bekliyoruz!!

Sağ masa da doldu. Biz siparişi verdikten 15 dakika sonra sipariş verdi, sipariş geldi, yedi, tatlı sipariş verdi o geldi, üstüne tatlısını yiyor! Biz hala sipariş bekliyoruz. 

Verdiğimiz siparişlerden noodle olan tam 45 dakika sonra geldi. Görüyorum da garsonlardan biri masamızın boş olduğunu farkedip tekrar siparişi söylemeye gidiyor, panik halinde. Aradan zaman geçiyor. İkinci defa işaret ediyorum hala yemek yok diye!! Hani kaç defa hatırlatılır artık? Belli ki bizim yemekler UNUTULMUŞ! 

Noodle geldiğinde tamam siparişler geliyor diye icetea'yi açtım. Onur'un yemek gelsin diye bekliyoruz. 5-10 dakika bekledik. Ne gelen var ne giden! Salaklık bizde ne bekliyorsun. Kalk git demi! 

Sonunda kalktık hiçbirine dokunmadan. Bir Onur kolasını içmeye başlamıştı daha ilk oturduğumuzda. Bu! Aşağıya indik, salak ben sanıyorum ki Onur'da peşimden geliyor. Bi baktım hesabı ödemiş!! Yemediğimiz, içmediğimiz şeylerin tüm parasını ödemiş!!!!!

İçeri bi hışım girdim NASIL PARAYI ALIRSINIZ?? şeklinde. Hem 45 dakika bekle, hem de bi gram yemediğimiz şeylerin parasını al!!! Bu mudur profesyonellik anlayışınız!

Adama diyorumki yanımızdakiler yedi kalktı. Biz hala bekliyoruz yemeği ve siz dokunmadığım yemeğin, ice tea'nin parasını nasıl alırsınız? Adamın cevabı ne olsa beğenirsiniz.

Sac kavurma 15 dakikada pişiyor!

Adama dedim Noodle 45 dakikada pişemiyor mu yani? Cevap yok! 

İçeceklerin parasını almamız lazım diyor, çünkü açılmış? 

Diyorum biz buraya içecek içmeye mi geldik? Yemekler nerede o zaman? 

Adamın laf ise şu ama arkadaşınız parayı ödedi ve yemeğin parasını almadık(Bahsettiği yemek masamıza gelmeyen Onur'un yemeği! Gerisini aldılar!)

Onu geçtim. Siz nasıl parayı alırsınız diye soruyorum kasadaki kadına. Kadının laf ise şu, git aşçıya söyle, bunun muhattabı ben değilim????!!!! Tatsızlık çıkarmayın!! WTF!!!! Bi de gerizekalı diyor ki Şimdi bir şey derdim ama??? Müşteriye diyor bunu! Düşünebiliyor musunuz?

O sırada yanımızdaki masada oturan adam geliyor, diyor ki, haklılar ben yedim bitirdim, onlar hala bekliyordu. Artık durum ne haldeyse adam bile beni destekliyor.

Ama garsonlardan biri hala, parasını almamız lazım! Açtınız içecekleri diyor! Yoksa garsonun suçu olurmuş. 

Diyorum ki 45 dakika beklememiz kimin suçu o zaman?(Bu arada 45 dakikadan fazla bekledik toplamda!)

Böyle işte! Rezillik! Rezillik ötesi!! Oradan aç acına kalktık! 

Bir daha Chickinn'e adım atar mıyım??? Tövbeler olsun!! Ne kendim atıyorum, ne de bir daha öneriyorum! Aldıkları tüm para haram olsun!!!

NOT: Şuradan foursquare yorumumu desteklerseniz sevinirim. https://tr.foursquare.com/v/chickinn/4bf1696725afb713b1034b6f

16 yorum :

  1. yüzsüzlük doruk noktasına ulaşmış, keşke gidin aşçıyla konuşun dediklerinde mutfağı bassaydın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böylesini kesinlikle görmedim, kesinlikle! Mutfak yan taraf hemen. Yani adam dediklerimi duyuyor, çünkü kapalı bi alanda değil mutfak. Girişte hemen kasanın yanında :D

      Sil
    2. amma saçmalamışlar yaaaa :D keşke bende orda olaydım tam cıngar çıkartır bir sürü şey söylerdim :D bu tür şeylere çok sinir oluyorum!!

      Sil
    3. Ya profesyonel olan bi mekan bu kadar bekletmenin üstüne özür diler, üstüne yemeğin parasını almaz. Onu geçtim, hadi cidden o kadar gönlü bol değiller anlaşılıyor... Hala suç garsona kalır diyor adam. Düşünebiliyor musun? Suç garsona kalırmış? Bu kadar ağır saçmalamayan bir insan görmedim. Garson masayla ilgilenen kişi değil mi? Siparişimi takip etmesi gereken kişiler garsonlar değil mi? Saçmalık ötesi!! XD Sinirlendim çok fena!

      Sil
  2. Ben gideli baya oldu ama yazdıklarını okuduktan sonra adım atmam artık.
    Bak ben de rahatsız oluyorum oluyorum yazmıyorum hiç. Yazmak lazım işte böyle. Çok iyi yapmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın böyle şeyleri mutlaka. Bir şekilde insanlara ulaştığını düşünüyorum. Hepimiz İzmir içindeyiz. Bilelim böyle kötü mekanları da bir daha gitmeyelim!

      Sil
  3. Yazmakla iyi etmişsin. İnsanlar artı gitmeden önce internetten araştırıyorlar mekanları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Mutlaka birilerine ulaşır bu yazı.

      Sil
  4. Bunu foursquare'de yaz bak adamlar nasıl müşteri kaybediyor. Büyük olasılık yazını görürler de :D Şuaralar bir mekana ilk kez gidenler o yer hakkında bilgi edinmek için bunu kullanıyor. Herkes yorumlarını yazıyor. Servis çok iyi ya da çok yavaşlar vs vs. Sonuçta senin durumunu ben görseydim büyük ihtimalle gitmekten vazgeçerdim :D Gerçi foursquare sadece bu işler için kullanılsın tuvalete bile giderken check in yapılmasın bence xD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 200 harfe ne kadarı sığdırılırsa işte yazdım yolladım :/

      Sil
    2. anında gördüm beğendim =P

      Sil
  5. Yazini okurken ben sinirlendim, aklima cok sevdigim kadıköy özsütte yasadigim bi olay geldi. Arkadasimin ekleri bildigin eksi belli yani kremasi bozulmus. Yetkili birini cagirdik adam demesin mi bunlar sabah geldi bi sorun yok biz satmaya devam edicez! Ve eklerin sahibi arkadasim gikini cikarmadi bende o konusmayinca ustelemedim ama sinir olmustum. Hemde 18. Yas gunumde yasandi bu olay. O_o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kötü olmuş. Böyle durumlarda sessiz olan insanlara gıcık oluyorum. Asla bu tür şeylere tahammül edemiyorum. Deseydiniz o halde siz yiyin diye. Aptal yerine koyuyorlar insanları. İnsanlarda aman ben kötü görünmeyeyim diye bir şey demiyor. :/ Yazık!

      Sil
    2. Allah bilir yiyip size öyle gelmiş derlerdi. Neyseki parasını almadılar ama öyle bir soğudumki ordan önüme gelene kötülüyorum. :D

      Sil
  6. bende yemeklerini çok merak ediyordum gitçektim iyiki okudum bu yazıyı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman aman, umarım bir daha kimsenin başına gelmez. Tüm günümüzü ziyan ettiler.

      Sil