This is an example of a HTML caption with a link .

22 Şubat 2013 Cuma

Bugün yine bir oyun keşfettim köşemize hoşgeldiniz ♥ 

Twitter'dan beni takip edenler bilirler son 2 haftadır Pokemon izlemeye başladım. Şu sıralar 70li bölümlerde falanım. İzlemek isteyen olursa diye söylüyorum internette Türkçe dublajlı bölümleri bulmanız mümkün. Zira hem Japoncası hem de İngilizcesi bir garip. Sanırım bu şekilde alıştığım için öyle geldi bana.

Ben Pokemon'u küçükken tv'de izleyip daha sonra sinema filmini heyecanla bekleyip izleyemeyenlerdenim :/ Taso ve kartlarını ısrarla toplasam da (şimdi çöpteler tabii) sinema filmini izleyememiştim. Tv bölümlerine bakarken fark ettim, çoğu bölümünü o zamanlar kaçırmadan izlemişim. Hemen hemen hepsini hatırlıyorum :D


Neyse şuraya bağlayacağım. Bir gün ne oldu da Pokemon izlemeye karar verdim bilmiyorum ama hayırlı bir iş yapmışım ahaha :D Bugün Malkav bizdeyken hadi bi kumpir ısmarlayalım da Pokemon'a göz atalım dedik. İki bölüm izledik, sonra ne olduysa " Dur bunun kart oyunları vardı internette. Acaba oynanıyor mudur?" falan derken kendimizi kaptırmış gecenin bi yarısına kadar  "Pikaçu olum seni seçtim. Togepi sen geri çekil. Hayır senin yüzünden oyunu kaybettik... SUS!" diyaloglarıyla çıldırmışız. Sonra tabii Malkav, "Ben de evde oynarım." diyerek kalktı gitti ahahhaha! Ona da bulaştırdım :)

Tabii ben azmedip sabaha kadar oynadım. Daha çoğu yerini keşfettiğim söylenemez ama inanılmaz zevkli. 



Biraz oyundan bahsedeyim. 

Oyunun ismi Pokemon Trading Card Game Online. Kendisi bilgisayara kurulsa da öncelikli olarak size tutorial(neydi bunun türkçesi?)'i internet sitelerinde gösteriyor. Önce bir kullanıcı adı alıp sonra oyunu öğrenmeye başlıyorsunuz. Dili ingilizce. Ancak deneme yanılma yöntemiyle benim ingilizcem bile yeterli oluyor. Olmayan yerlerde doğru sözlüğe! xD


Tutorial bittikten sonra dilerseniz bilgisayara karşı, dilerseniz oyuncuya karşı oynama seçeneği mevcut. Oyunu kazandıkça bir şeyler kazanıyorsun ama daha ne olduğunu keşfedemedim ahaha :D İlginç ilginç daha önce görmediğim bir çok Pokemon da kartlarla mevcut.

Eğer katılırsanız nickim fotoğraflarda yazıyor. Ekleyin iki el atalım ahahah xD 



Bu arada oyunu oynarken bize eşlik eden kumpirimiz. İlk defa eve kumpir sipariş veriyorum. Bundan sonra sık sık vereceğim belli oldu :D Eğer Bornova'da oturuyorsanız Derya Vitamin Cafe adlı yeni kumpircimize göz atabilirsiniz ohoho! Hem sıcak geldi hem de oldukça hızlıydılar. Bir de ilk gördüğümüzde bu bize yetmez demiştik, ama yanlış düşünmüşüz xD 

Herkese iyi oyunlaaaar ^_^
Categories:

8 yorum :

  1. Ben de bir ara Digimon'a takılıp baştan izlemiştim =D

    Pokemon tadı da ayrı. Online oyun sevmiyorum ama böyle anlatımdan sonra da acaba??! demedim değil XD

    Artık face sayfan da var. Ara ara bize oyundan haberler verirsin ;)

    Keyifli oyunlar canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeeer *-* Seve seve. Keşfettikçe yeni şeyler ekleirm artık *-*

      Sil
  2. Pokemon kartlarında ne yazdığını anlamak için İngilizce öğrenmek istediğimi hatırlıyorum O_O

    Bu oyuna başlarsam duramam, ama bi denemek lazım.. Di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında o tutorial'i oynarken kartın içeriğinde yazanın ne anlama geldiğini filan bi yere not alırsan çok rahat oynarsın. Sonra bilgisayara karşı oyna pekiştir. En sonda kişilere karşı oynarsın tamamdır ;) Dene dene çok zor değil.

      Sil
    2. Zorluğundan değil de bağlayıcı özelliğinden korkuyorum :D

      Sil
    3. Valla beni bağladı çok fena gördüğün üzere XD

      Sil
  3. KUMPİİİİİİİİİİR >.<

    YanıtlaSil