This is an example of a HTML caption with a link .

26 Şubat 2013 Salı


Dün son seans için Optimum AVM'de zorla yer bulup da izleyebildik şu filmi. Haftasonu yer bulmak zira imkansızdı!

Film hakkındaki düşüncelerim ise filmi oldukça başarılı bulduğum yönünde. Ufak tefek kusurlar dışında gerek oyuncuların kalitesi, gerek görüntü, gerek konu olsun memnun kaldığım bir yapım oldu. Zaten fragmanı ilk gördüğümde nefesim kesilmişti. Kesinlikle izlemeliyim demiştim.

Film içerisinde her şey güzedi de takıldığım birkaç nokta vardı. Mesela Belçim Bilgin'in hangi akla hizmet liseli rolü oynamak için seçildiği gibi... Oyunculuğuna laf etmiyorum da, liseli yahu liseli! Hadi o da kocadan torpilli diyelim. Ya o son ne rezaletti yahu. Son 10 saniyeyi Yılmaz Erdoğan kendini göstermek için mi koymuş? Güle güle öldük Malkav ile :D Sinemadan çıkarken bir biz gülüyorduk zaten. Millet ise ağlıyordu. Ben yine de çok duygusal bir insansanız mendilinizi alın derim. Bugün annem de izlemeye gitti. O da ağlamış >_< Hmm!


Son olarak fragmanı da ekleyip bu filmi kaçırmayın, izleyin diyorum ^_^ 

Categories:

2 yorum :

  1. Bende bugün izledim filmi, Belçim Erdoğan'ı sevmediğimden gidesim yoktu ama arkadaşlarım ısrar edince girdim. Güzel ve duygusal bir film olmuş ama dediğin gibi Belçim Erdoğan liseli rolünde ne alaka :D Bunun dışında beni rahatsız eden bir şey yoktu zaten sırf Mert FIrat için bile izlenir. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Kıvanç'ın oyunculuğuna bayılıyorum. Resmen her rolde yeniden doğuyor. Mert Fırat sevdiğim bir oyuncu. Belçim Bilgin ile pek alıp veremediğim yok çünkü Aşk tesadüfleri sever'de beğenmiştim kendisini. Ayrıca Farah benim çok sevdiğim bir oyuncu. Hep sevdiklerim vardı yani :D Ah bi Belçim olmasa iyiymiş.

      Sil