This is an example of a HTML caption with a link .

12 Mart 2013 Salı


İlk çekilişim olan D&R'dan 75 liralık hediye çekini kazanan şanslı takipçimi açıklayacağım gün geldi çattı. Öncelikle çekilişimi destekleyen ve katılan herkese teşekkür ederim. Bu büyük çekilişi 200 izleyicim olduğunda yapmayı uygun bulmuştum. Bir dahaki büyük çekilişimi ise 500 izleyicim olduğunda yapmayı düşünüyorum. Büyük çekilişler dışında sık sık ufak/belli kitleye hitap eden çekilişler de yapacağım. SHINee'li kutu için takipte kalın! ;)

Son olarak çekiliş konusunda bana yardımcı olan Gizem'e buradan teşekkürlerimi sunuyorum ve sizi daha fazla bekletmeden sonucu açıklıyorum.

Çekilişi Random.org aracılığıyla gerçekleştirdim. +1'ler de dahil olmak üzere toplamda 216 kişi bulunmaktaydı. 


 Kazanan ise 77. sıradaki Asayra Kurt oldu! 


  Kazananı tebrik ediyorum ve en yakın zamanda vodo-chan@hotmail.com adresinden bana ulaşmasını bekliyorum. Ah! Bir de zorunlu değil ama ulaştığında kargosunun bir de ufak fotoğrafını rica ediyorum ;) 

Başka çekilişlerde görüşmek üzere ^_^

Categories:

14 yorum :

  1. inanmıyorum ismimi görünce şok oldum yaaaa yeminle ama içimden bir his bu sana çıkacak diyordu :) çok güzel oldu bu çok ama çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. cennetul__meva@hotmail.com ekledim cnm seni mailime

    YanıtlaSil
  3. benim gibi halkla ilişkiler mezunuymuşsun buda yeni ilgimi çekti fazla kişilerin tanıtımlarına bakmıyorum bloglarda genelde yazılara odaklanmışım bunuda farkettim sayende :D

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler,ne ka çok istemiştim bana çıkmasını ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada diğer yarışmalarda hiç çıkmadı ilk blog hediyem bu oldu

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkürler bol şans diliyorum çekilişlerde

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Teşekkürler bol şans diliyorum çekilişlerde

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Teşekkürler kontes im twet lerine koptum ya kadın konusuna

      Sil