This is an example of a HTML caption with a link .

16 Mart 2013 Cumartesi



Dün Gizem'le oldukça güzel bir gün geçirdim. Pasta detayının fotosunu çekememiş olsak da Leman Kültür'deki fotolardan bir kolaj hazırladım. Doğum günü kızının tekrar doğum gününü kutluyorum *-*
Umarım ileride tekrar beraber kutlayabiliriz *-*


  • Yemek listesinde adı tek normal olan yemek! Benim makarnam ehe :D
  • Ah! Gizem'in bu pozuna bayıldım!
  • Gizem'in sebzelerden eti gözükmeyen yemeği! Sebze sevmediğimi söylemiş miydim :D
  • İki kişinin beraber fotoğraf çekilebilmesinin tek yolu! Tuvalet aynaları ahaha ;)
Categories:

7 yorum :

  1. Bildiğin paneli tavuk yeeeee xD Allandırıp budaklanmış ismi :D sözde köriliydi peeeh =P
    Pastaları çekmeyi unuttuk asıl =D

    Çooooooooook eğlendim ama ben *-* Çok teşekkürler canımcım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya :/ Neyse artık, aç gibi önce yersek aklımıza fotosunu çekmek gelmez tabii :D

      Sil
  2. çok güzel geçmişe benziyor yemeklerde harika görünüyor...aynen tuvalet aynasıda süper :D :d ikinizide görmek güzel cnm

    YanıtlaSil
  3. Sebze sevilmez mi ya :) herşey mükemmel,özellikle ceketine bayıldım :)
    Gizeme de mutlu yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç aram iyi değil kendileriyle. Ara sıra yiyorum işte :D Ceket pull & bear'dandı. Hala bulabilirsin aynısından ;)

      Sil
    2. D&R'da ceket nerede başlıyor Hazal'ın saçları nerede bitiyor anlamakta zorlandım xD Işıkta yeşile dönüyor kızın saçları =P Ama ceketi cidden çok güzel =)

      Deli etti beni zaten. Menüde mantar ve biber olmayan yemek aradık da bulamadık. Biber yenmez mi yahu o_O

      Teşekkürler ^-^ Doğum günü benim kutlamalar Hazal'ın sayfadan oluyor. Kendi blogummuş gibi arada uğrar oldum bana bir şey var mı diye =P

      Sil