This is an example of a HTML caption with a link .

10 Mart 2013 Pazar

Kırık Kalpler Tamircisi
The Secret of Joy
Melissa Senate
Martı
Romantik, Çik-Lit


Kırık Kalpler Tamircisi, size kaybettiklerinizi geri kazandırmak için var...

Beklenmedik bir anda çok sevdiğiniz ve değer verdiğiniz kişinin fısıldadığı bir sır, hayatınızın akışını değiştirip altüst edebilir. Ancak öyle sırlar vardır ki, sizi uzun süren uykunuzdan uyandırır ve gerçeğin içine çekip kurtarabilir. İşte bu kitabın kahramanları, gizli kalmış olayların yaşamlarını mahvetmesine izin vermeyenler...

Rebecca, Joy ve umuda sığınmak isteyen kalbi kırık insanlar, çıktıkları birbirinden ilginç yolculuklarda, kimsenin bilmediği hayal kırıklıklarını birbirleriyle paylaşarak sevgi, sadakat ve özgürlüğe açılan bir dünyanın var olduğunu gösteriyor. Geçmişin gölgesinde kalmak yerine, umudun peşinden giden bu yolculuğa katılmamak imkânsız!

Bazı Mutluluklar Yolculuklarla Başlar...

Kırık Kalpler Tamircisi, geçen ay Martı Yayınları'ndan okuyucusuyla buluşan kitaplardan biriydi. 3 gün gibi bir sürede okundu, bitti. Akıcı olduğunu söyleyebilirim. Eğer bu türlerden hoşlanıyorsanız, çabucak bitirmemeniz için bir sebep yok.

Kitap aile ve evlilik bağlarını sorgulayan çiftler arasında birden kendini arabuluculuk yaparken bulan Rebecca'nın hikayesini anlatıyor. 

Babası son günlerini geçirdiği hastanedeki yatağından Rebecca'ya bir üvey kızı olduğunu ve bankasındaki kasada saklı duran bir kutudan bahseder. Eğer o kutuyu bulursa içindekilerle ne yapmasını gerektiğini Rebecca'nın bildiğini söyler ve hikaye bu şekilde başlar. Rebecca kutuyu bulur ve uzun zamandır kendine ait hissetmediği yaşamdaki yerini kendi kararlarıyla oluşturmak için yola koyulur.


Hikayenin Rebecca kısmını ne kadar sevdiysem, onun arabuluculuk yaptığı ailelerin yaşamlarını okurken o kadar sıkıldım. Bir ara kitap o kadar sorunla boğuştu ki kitabı neredeyse yarım bırakıyordum. Bu kadar sorunlu kitaplar, filmler ne bileyim böyle hikayeler okumayı, izlemeyi sevmiyorum. Kadınların aptal gibi görünmesine sebep olacak şeyler yaşamaları ve kararlar almaları beni irrite ediyor. Kitap okurken genelde eğlenceli ya da aklımı milletin dertleriyle bozmayacak bir roman tercih ediyorum. Bu yüzden bu hikaye beni çok yordu. Bir de konunun tamamen evlilik sorunları üzerine kurulu olması, konunun muhattabı olmadığım için hiç de ilgimi çekmedi diyebilirim ;)

Hatta ne yazık ki okumak için heyecanla beklediğim Rebecca'nın Theo'yla olan ilişkisini yazar anlatmadan kitabı bitirmişti. En merak ettiğim anlar oralardı ve yazar kitabı bitirdi!!! ;_; Ben bunca zaman ne için dayandım sorusunu aklıma getirdi bu da!! :D

Kitabın kapağı bence harika ve içerikle de uyumlu. Orjinal kullanılmayan kitap kapaklarının tasarımları açısından Martı Yayınları'nı gerçekten başarılı buluyorum. Mesela "Seçilmiş Bedenler"in kapağı orjinalinden çok daha güzel. 

Son olarak eğer evlilik sorunları, aile bağları ve arabuluculuk tadında bir kitap arıyorsanız sizleri Kırık Kalpler Tamircisi'ne göz atmanızı tavsiye ediyorum. Ve bu kitabı yorumlamam için gönderen Martı Yayınları'na teşekkürler.

Kitabı okurken bana eşlik eden Caramel Chew Chew *-*

3 yorum :

  1. Bu kitabı annem için sipariş etmiştim. Gerizekalı Hepsiburada hızlı kargoda olmasına rağmen 6 gündür yollamadı bana, yoksa çoktan annemin fikirlerini alacaktım. Güzel olduğunu düşünüyorum, sen de beğenmişsin. Ellerine sağlık :)

    Ve evet, ben de Martı Yayınları'nın kitap kapaklarını ve yaptığı güzel indirimleri çok beğeniyorum hehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kitabın konusu beni pek açmadı. Dediğin gibi hitap kitlesi annen gibi evli kitle bence. Çünkü evlilik sorunlarını anlatıyor :)

      Hepsiburada'dan kitap alışverişi yapmadım ama daha önce okuoku'dan sipariş etmiş, memnun kalmıştım. İleri de bir de onu deneyebilirsin ;)

      Sil
  2. ben hepsi buradadan sipariş ettim ve kargom 1 günde elime ulaştı bazı kitaplar ellerinde bulunmadığı için geç gelio

    YanıtlaSil