This is an example of a HTML caption with a link .

3 Mart 2013 Pazar


Cyborg geçtiğimiz ay beni okumadığım kitapları göstereceğim kule mim'i ile mimlemişti. Ben de kule boyutuna kadar beklettim xD 

Satın aldığım, hediye edilen, yayınevi tarafından gönderilen ve son olarak da ödünç verilen kitaplarımı kule hale getirdim. Son durum buydu. İlk ikisi en kısa zamanda tüketilecek, hem de büyük bir hevesle. İki tane de içlerinde bitmek bilmeyen var. Başladığıma pişman olacağım neredeyse. Gökdelen ve Yaban Avı. Sonraki önceliğim ise Bakire. Aslında ilk önceliğim oydu, taa ki Gizem ilk 2 kitabı verene kadar. Diğerlerini de sırası geldiğinde tanıtacağım ;) Bu yüzden şu an hiç detaya girmiyorum, ama mim'in aslında detaya girilmesi gerekiyormuş.

Beni Seç
Cam Şato
Gökdelen 
Bakire 
Kar Melekleri 
Yaban Avı.
Zaman Çarkı - Büyük Av
AVM

Bu mim'i yapmak isterlerse diye Saklama Kabı'na, The Codex'e, Sycorox'a, Asayra kurt'a bu mim'i paslıyorum. Mim'in orjinal haline Cyborg'ün blogundan bakmalarına rica ediyorum ;) Buraya eklemediğim, ama mim'i isteyen birileri varsa yazsın hemencecik ekleyeyim *-*

Not: Bu post'u dün hazırlamıştım. Ama göndermeyi unutmuşum. Beni Seç dün bitti bile :D
Categories: ,

6 yorum :

  1. Ortaklarimiz var :) bakire'yi ise ilk ciktiginda okumustum.ben de beklerim www.kontesce.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın da okumuş olurum Bakire'yi çok merak ediyorum :) Bu arada ben çok önceden beri takipçinim ;)

      Sil
  2. Mim'lersinde yapmammı *-* buyur http://erennadiraksamoglu.blogspot.com/2013/03/kule-mimi.html

    YanıtlaSil
  3. Benide mimler misin cnm bende yapacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ekledim canım ;) Kolay gelsiiiin

      Sil