This is an example of a HTML caption with a link .

10 Nisan 2013 Çarşamba


Evet, yeni bir seri ile beraberim sizinle. İlgimi çeken ve çevrilmesini istediğim kitapları sizlere tanıtacağım bu bölümde. Hem de geriye dönüp baktığımda ne kadarının çevrildiğini takip edebileceğim ^_^

***

Evie O'Neill eski sıkıcı kasabasından New York şehrinin kalabalık sokaklarına sürgün edilmiştir ve bu konuda kesinlikle heyecanlıdır! New York tezgah altı içki satıcılarının, alışverişin ve sinema salonlarının şehridir! Çok zaman geçmeden de Evie büyüleyici Ziegfield kızlarıyla ve hovarda kapkaççılarla takılmaya başlar. Ancak asıl kilit nokta Evie'nin "Ürkütücüler Müzesi" olarak da bilinen Amerikan Folkloru, Batıl İnançları ve Okültü Müzesi'nin temsilcisi olan amcası Will ile yaşamak zorunda olmasıdır.

Okült bağlantılı bir cinayetler zinciri açığa çıktığında Evie ve amcası kendilerini soruşturmanın tam ortasında bulur. Üstüne üstlük, Evie'nin bir sırrı vardır: Katili yakalamasına yardım edebilecek gizemli bir güç. Eğer katil onu önce yakalamazsa.
(Okült/okültizm: Kamuya açık olmayan, herkesin anlaması için yazılmamış, yalnızca bir kurum ya da bir okulda, bir mezhepte veya belli bir alanda oldukça ileri bir düzeye ulaşmış kişiler için saklanmış,yalnızca onlar tarafından anlaşılabilir olan gizli inanç ya da ideoloji ya da öğretiler için kullanılan terim.)

***

Kapağını sık sık sevdiğim bloggerlarda görünce ilgimi çekmişti. Üstelik verdikleri en düşük puanın 4 olduğunu görünce daha çok merakımı cezbetmişti. Hele bir de kitabın videosunu gördüğümde "Yeter artık! Bu kitabı okumak istiyorum!" diye fb'de zerzenişlerde bulundum! =)

Bahsettiğim videoyu sizin için aşağıya ekliyorum. İlk başlardaki retro havaya bayıldım, ancak asıl bayıldığım nokta sonlarda ;) Benim gibi korku türünü çok seviyorsanız bence siz de bu kitabı okumak isteyeceksiniz ;)



Henüz bir yayınevi almadı diye biliyorum :/


2 yorum :

  1. Öeeehfafhdsjgdkfasşfk o video!

    Bir ökült severi daha sunuyorum sana ve tüm kalbimle destekliyorum! Gerçi ben bile görmüştüm bu kitabı (tumblr'da sanırım), o kadar popülerse neden çevrilmiyor anlamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video çok iyi ya xD Durup durup izliyorum ahha!!!

      Aslında kitabın yayın hakları alınmış da daha bilmiyor olabiliriz. Çünkü Artemis aynı yazarın Gemma Doyle adlı serisini almıştı. Ve kitap bir de yeni sayılır 6-7 ay oldu çıkalı sanki. Ben kesin çıkartırlar diye bekliyorum ama ne zaman o meçhul :D

      Sil