This is an example of a HTML caption with a link .

26 Nisan 2013 Cuma

Şu sıralar yalnızca kitaplara değil, dizilere de fena sardım. Yeni çıkanlardan bazılarını haftalık takip etmekle beraber, bazı eskilere de yeniden şans verdim. Gelin hangilerini takip ediyormuşum beraber bakalım :)

Düzenli Takip Ettiklerim


*Orphan Black Bu sezondaki favori dizimdir kendisi. Başta Felix(benden daha kadınsı olmanı kıskanıyorum  ;_;) olmak üzere ana karakter hatuna bayıldım! Dizinin ilk bölümünü izlediğimde çok beğenmiştim, hatta bu böyle devam etmez diğer bölümlerde diye üzülmüştüm ama sandığımın aksine her bölümü daha bir beğeniyorum. Her hafta yeni bölüm çıkmasını iple çekiyorum filan. Kısaca benim biricik FAVORİM!!!

*Game of Thrones Sırf spoiler yerim diye haftalık takip ettiğim bir diğer dizi. Artık bu diziyi övmeme gerek yok heralde. Kısaca en FAVORİM!

*Hannibal O nasıl Hannibal'dır! Cuk diye oturmuş! Daha birkaç bölümü çıktı bunun da. Düzenli takip ediyorum.



Neden İzlediğimi Bilmediklerim                                                              

*Vikings Bu diziyi ilk bölümden sevdim, ama birkaç bölüm sonra izleyesim gelmedi. Karakterler aslında güzeldi. Sanki dizide bir şeyler eksik. Arada bi bakıyorum öyle. Düzenli takip etmeyeceğim.

*Da Vinci's Demons Rocker Da Vinci! ahahah! Bir an önce o lanet ceketi çıkarmazsa bir daha izlemeyeceğim dizi. Konsantre olamıyorum sinirden!

*Beauty and the Beast Berbat! Dizi o kadar hızlı başladı ki ve karakterleri o kadar çabuk aşık ettiler ki. Ne bok yiyor bu senaristler anlamadım! Buna rağmen hala takip ediyorum =_=




Bıraktıklarım!





*The Following Daha ilk bölümden sıkıldığım ve bir daha yüzüne bakmayacağım bir dizi.

*The Carrie Diaries Bazen feminist damarlarımın kabardığını kabul ediyorum. Carrie tam bir idiot ve bu yüzden izlemekten sıkıldım.

*Spartacus Son sezonun ne kadar güzel olduğunu söyleseler de tadında bıraktım diyebilirim. Artık pek izleyesim gelmiyor.

*The Vampire Diaries Bu diziyi kaç sezon izledim artık hatırlamıyorum, ama aynı şeyler beni çok sıktı. Bunu da bıraktım gitti.

*Once Upon a Time Bu dizi de inanılmaz sıktı! İlk sezonu severek izledim ama ikinci sezon sıkıcı ötesi!

*Revolution Birkaç bölüm izledim. Kesinlikle sarmadı!

*American Horror Story Bu diziyi çok severek izledim, ama bu da sıktı. İzlemeyi bıraktım.




Bir de devamının çıkmasını beklediğim iki dizi var biri Suits. Umarım yakında devam eder. Bir de iptal edilen The Secret Circle. Nedendir bilmem bu şapşal diziyi de izlemeyi seviyordum. Keşke devam edebilseydi :)

Sizler neler izliyorsunuz bakalım? Var mı önerebileceğiniz diziler?
Categories:

28 yorum :

  1. teen wolf kesınlıkle ızlemelısın http://cansuandic.blogspot.com/2013/04/teen-wolf-genc-kurt-en-guzel-genclik.html burda bahsettım hatta diziden :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler öneri için. Mutlaka göz atacağım ;)

      Sil
    2. The Vampire Diaries'i bıraktıysan teen wolf'u da bırakırsın (:

      Sil
    3. Aslında VD'yi severek izliyordum. Ama bi süre sonra konu saçmaladı :D 3te mi ne bıraktım sanırım. Yine de göz atmanın zararı olmaz sanırım TW'a :D

      Sil
  2. Hannibal kalp kalp kalp ya o adama bayılıyorum gelsin bi beraber yemek yiyelim. :D The Following'i ilk bölümlerinde severek izliyordum ama bu aralar ben de sıkıldım takip edemiyorum. Yazın adamakıllı izlerim belki. TVD'yi bırakasım var hatta 3-5 bölümdür bakmadım yüzüne ama 4. sezona gelmişken bırakmak istemiyorum. Once Upon a Time'dan ben de sıkıldım bıraktım. Revolution oyunculukları ana okul terk. GoT şimdiye dek izlediğim en iyi dizi, iyi ki var. :) AHS bana göre ikinci sezonunda tempoyu azıcık düşürdü, yine de severek izlediklerimden biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi resmen cuk diye oturmuş herif! Daha iyisi olamazdı XD Hatta dizinin ikinci bölümüne ayrı bayıldım. Sanırım mantar fobim oluşacak ki hiç de sevmem ;_; ahah

      Heralde hemen hemen aynı şeyleri seviyoruz. Keşfedeceğin diziler olursa paylaş mutlaka *-*

      Sil
    2. Mutlaka paylaşacağım, sen de keşfedince yazarsan sevinirim. :))

      Sil
    3. Tamamdır paylaşırım ;)

      Sil
  3. Orphan Black ile Hannibal'ı ben de ilginç buldum. İyi ki yaptın bu postu;) Beauty and the Beast ne kadar sırf trende uygun olsun diye yapıldığı her yerinden bağıran bir dizi öyle! Sözde beast olan adam yakışıklı falan. Artı buradan vampir ve kurtadamlara nefretimi kusasım geldi, keşke bitseler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Beastin Beastlik bi durumu yok. Üstelik güzel bi konu yakalanmış. Bu masalların günümüze uyarlanmış hallerini sevmeme rağmen dizide berbat bi iş çıkarmışlar. Buna rağmen bi gecede oturup 5 bölüm seyrettim sanırım. Bazen ruh halimi anlamıyorum ehhe :D

      Sil
  4. Çok dizi izlerim ama bir tanesi bile mi tutmaz :) zevklerimiz oldukça farklıymış.
    American Horror Story ben de bırakmıştım, saçma sapandı çok.

    www.kontesce.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de yap o halde sevdiklerini bi post. Bakarım seninkine de :) Bunlar dışında da önceden izleyip bıraktıklarım filan var. Onları ekleme gereği duymamıştım xD

      Sil
    2. aslında iyi fikir evet, dizilerden bahsetmemiştim hiç :) sağolasın canım :*

      Sil
    3. Evet evet :) Maksat deneyimlerden yararlanmak ;)

      Sil
  5. game of thrones çokça övülüyor. tam sıkışık zamanımda başlayıpta bırakamam diye başlamıyorum. cnbce de ara sıra denk geliyor hemen değiştiriyorum ilgimi çekmesin diye çekebilir çünkü kendimi biliyorum.
    Hannibal dikkatimi çekti ancak fırsat bulamadım aynı şekilde Da Vinci's Demons da.
    spartacus ü ilk iki sezonu izleyipte bıraktım. andy den sonra pek sarmadı lakin final şöyle güzeldi böyle müthişti diye çok konuşulunca oturdum daha bugün izledim ve bitirdim finalde bildiğin ağladım ben.
    The Vampire Diaries konu tam benlik severek başladım bölüm beklerken krizler geçirdim 2 sezonun yarısında bıraktım ben. sanki hep tekrar ve gereksiz yere uzatılmış klişeler. ve hala devam ediyor ya rab son verseler ya artık gerçi bilemiyorum ne durumda şu an.
    Once Upon a Time ikinci sezon biraz ağırdan aldılar sanki ama müptelasıyım ve bitmesin diye izlemiyorum.
    Revolution beni de sarmadı.
    The Secret Circle çok olması gerektiği gibi ilerliyordu. bir sonraki bölümü önceden anlatabilirdim yani.ve o cassie nin ağzı hep açık ya. ergenvari fakat sarıyordu. bende izledim ve devamda etse manyak gibi de izlerdim.
    haricinde ben true blood takipçisiyim. continuum izliyorum ve geçenlerde bulup o gün 2 sezonunu da harcadığım girls var zaman geçirmelik denilebilir. bir de arada sırada aklıma gelirse ve izleyecek dizi yok ise lost girl ve grimm e bakarım.
    ne çok söyleyeceğim varmış konu hakkında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GOT biraz arka arkaya izleyip bitirilecek dizilerden değil aslında. Bünyene fazlaca alınca yorulabiliyorsun, çünkü ana karakter olayı biraz karışık ve fazla :D Ama ilgini çekeceğini düşünüyorum. Bu yüzden dediğin gibi zamanın varken izle. Gerçi 1 sezon 10-12 bölüm filan oluyor. 3. sezonda yeni başladı :)

      Demekki spartacus'e bir ara vakit bulunca dönmeliyim. Çok fazla öneren var son sezonu.

      Biraz önce Continuum'u izliyordum. İlk bölümden güzel başladı, ama şu ara biraz fazla polisiyeye maruz kaldığımdan canım istemedi. İleride bir daha bakayım buna. True Blood'ı bi ben izlemedim sanırım.Lost Girl ile Grimm'e bakacağım o halde bi ara :)

      Sil
  6. hannibal kesinlikle muhteşem... hiç yapmadığım bi şeydir ama gururla söylüyorum, ilk 3 bölümü ikişer kez izledim ve do-ya-mı-yo-rum! haftada 2 bölüm yayınlansa sıkılmam, oturup izlerim. iyi ki hugh dancy aşkım ağır basmış da başlamışım bu diziye. hannibalcığımın çok fena hayranıyım.

    keşke spartacus'a devam etsen :( bence gelmiş geçmiş en iyi diziydi. en azından benim favorim. son bölümde ağlamayanımız yoktu herhalde :/

    once upon a time ve revolutionla ilgili fikirlerim seninkilerle aynı! once upon a time ilk sezonda ne kadar muhteşemdi halbuki, en büyük hayal kırıklığım o oldu!

    vampire diaries'e de büyük heyecanla başlamıştım ilk zamanlar ama 3. sezonun ortasında bırakıverdim. fazla ergen kaçtı bence asyıgdyı

    bunların dışında grimm'i izlemeni tavsiye ederim. hiç klişe ve alışıldık dizilerden değil, sakin ve derinden gidiyor, hatta az önce 3. sezon onayı aldığını okudum, tavana kadar zıpladım desem yeridir :)

    yalnız orphan black'i zevklerine güvendiğim insanlar övünce merak ettim bak. burda da gördüm ya, birkaç güne kalmaz başlarım. çok güzel yazı olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Bu sezon diziler açısından çok iyi başladı. Şimdiden 2 favori edindim. Ben Orphan Black'i çok beğeniyorum. Mutlaka göz at.

      Spartacus'e devam edeceğim o halde. Madem bu kadar izle diyen var. daha çok merak ettim hatta :D

      Grimm'i izleyeceğim, not aldım. İki kişi yazmış merak ettim. Bende de aynı durum Suits'te var. 3. sezonu başlayacakmış. Çok sevindim.

      Ve teşekkürler öneri için *-*

      Sil
  7. Hemen ilk kez izlediğim(ve devam ettiğim) yabancı dizi Suits hakkında tarih verip kaçıyorum: 16 Temmuz'da 3. sezon başlıyor imiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükürler olsuuuuuuuun XD Daha çok var ama bi tarih belirlenmesine çoook sevindim. Benim de sanırım şu blogta adına yazı yazdığım tek dizi SUITS XD

      Sil
  8. Hannibal'ı nasıl beklemiştik ya deli gibi, hiç hayal kırıklılığına uğratmadı. VD'i geçen bende bıraktım, bu nedir ya sündürdüler iyice.
    Da Vinci konusunda da sevsem mi gıcık mı olsam bilemedim ah o ceketin yüzünden oluyor bunlar hep :)
    Hemlock Grove'a başladım tuhaf bir konusu var, daha izledik izleyeli hiçbir şey anlamadık ama klasik ergen dizilerine benzemiyor aradan sıyrılacak gibi.

    Melda'ya katılıyorum Grimm iyiydi, bak bende unuttum onu dikkate alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemlock Grove'u hiç duymadım bile :S Bakayım bi ve Grimm'e de ilk boş vaktimde göz atacağım *-*

      Da Vinci sanırım Spartacus gibi yapılmak istenmiş, ancak kanal izin vermemiş. Ben de diyorum bir şeylerde yanlışlık var XD

      Sil
  9. Bende Supernatural'e başladım güzel başladı.True blood'u izlemek istiyorum zaman olursa,
    Game of thrones'un 2. sezonuna daha başlayamadım yazın izlemeyi düşünüyorum.
    Vampire diaries, Arrow, The Carrie Diaries, teen wolf, revolution ve spartacus benim de yarım bıraktıklarım daha sonra belki devam edebilirim.
    Orphan Black ve hannibal'ı çok merak ettim onlara bi bakıyım :D
    Bu arada bloğunun yeni hali daha güzel olmuş böle ayrı bi sevdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SN nedense tek başıma izlerken çok sıkıldığım bir dizi :/ Sanırım üni. zamanı oda arkadaşlarımla izlediğim için. Bir daha devam edemedim. Sıkıldım hep xD
      Orphan ve Hannibal müthiş *-*

      Çoook teşekkürler. Ben de yeni temamla büyük aşk yaşıyorum <3

      Sil
  10. yeni başlayanlardan sadece vikings, defiance (geçen sezonki terranovayı andırdı azıcık) ve da vincis demon's izliyorum. ayrıca imdb yorumlarına bakarak orphan black ve hemlock grove (tüm bölümlerinin bir anda yayınlanması ilgimi çekti) indirip henüz izleyemediklerim. eskilerden supernatural, vampire diaries , person of interest, walking dead (gına geldi ama inatla indiriyorum) ve game of thrones'a devam ediyorum. bunun yanında falling skies ve suits'in yeni sezonlarını beklemekteyim. bir de joss whedon'ın agents of shield diye bir dizisi gelecek bakalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa Walking Dead'i unutmuşum bak. Ona da aralıklarla devam ediyorum, ama bırakacağım sanırım. Belki ilerde devam ederim. Serkan ne kadar dizi varsa süpürmüşün yahu :P

      Sil
  11. Breaking Bad izlememiş birinin blog'unu daha fazla takip edemem.

    YanıtlaSil