This is an example of a HTML caption with a link .

14 Nisan 2013 Pazar

         


Dün Forum Bornova 21:30 seansında yer bulup Oblivion'u izlemeye gittik. Benim için filmin pek ilgi çekici olduğunu söyleyemem. İlk yarı bir nebze güzeldi ama ikinci yarıda sıkıntıdan öldüm. Zaten sinemaya girene kadar konusu hakkında hiç bir fikrim yoktu. Kimlerin oynadığına dahi bakmamıştım. Serkan Oblivion'a gidelim deyince Onur da filmi merak edince gittik, gördük. Onlar beğendi :) Ben görsel efektleri ve yarattıkları dünyayı sevdim, ancak konunun işlenişinden pek hoşlanmadım. Filmin en büyük sorunu(bence) -spoiler geliyooor- içinde hiç yaratık bulunmamasıydı xD Bana yaratıklarımı getirin!!! 

Film hakkında aklımda kalan en çarpıcı replik " Another day in paradise. " oldu. 

Film bittiğinde aramızda oluşan bir dialog;
-Kadının dudakları çok güzeldi.(Ben)
-Tahmin etmiştim beğeneceğini.(Onur)
-Öbürünün de kıçı güzeldi.(Ben)
-Havuz sahnesinde gördün onu da galiba.(Onur)
-Kralkatili'nin filmde oynaması da güzeldi.(Gene ben)
-Ne? O_o (Gene Onur)


 


Categories:

4 yorum :

  1. Tom Cruise'un oynadığı filmlerin çoğunun konusunda iş yok =/ Büyük bütçelerle çekiliyor ve deli gibi reklamı yapılıyor ama hepsi büyük hayal kırıklığı yaratıyor bende =(

    En son Jack Reacher'a gittim. İşkence gibiydi yahu o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben adamı pek sevmiyorum + görselliğe çok güvenilmiş. Konu arada kaynamış xD Ama bu işkence gibi değildi en azından O.o

      Sil
  2. Tom Cruise'a niye hala bu camiada iş veriyolar ben anlamıyorum. Ay çok sinir oluyorum. Sırf onçün gitmedim zaten filme oh iyi ki de gitmemişim demek.
    Yeni temanı da çooooğ sevdim bu arada *__*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi tom bi de Nicolas Cage! Bi ellerini eteklerini çekseler de emekli olsalar başka da bir şey istemem heralde xD

      Ve teşkür ettim *.* hoho

      Sil