This is an example of a HTML caption with a link .

14 Nisan 2013 Pazar

Blogumun teması gün içinde birçoğunuzun farkettiği gibi değişti ve artık pek sevgili yeni temamla aşk yaşıyorum ^.^ Eskisini çok seviyordum, ama o temayı yaptığım zamanlar aklımda şu anki temanın benzerini yapmak vardı. Yeterli bilgi ve materyale sahip olamadığım için o zamanlar yapamamıştım. Geçen gün Gizem'e istediğim temadan bahsedince "Hadi yapalım!" diyerek beni gaza getirdi ve her şeyi kendisi yaptı xD Evet!! Ben ne istediğimi söyledim ve benim için 2 günü geçkin bir sürede yemedi-içmedi canım arkadaşım benim için bu temayı hazırladı. Hatta bir ara "Uyu artık!" dediğimi hatırlıyorum!! 

Şu anki tema tam da gönlüme göre oldu *-*  Gizem'e tüm emekleri için teşekkür ediyorum. Özel olarak bir de buradan teşekkür edeyim istedim. Çünkü ne kadar teşekkür etsem az!! Senin kafanı yerim ben Gizem Çoooooooook teşekkürler *-* Bu arkadaşını çoook mutlu ettin ;_; Bitanesinnnnnnnnnn!!! <3 <3Lavya Gizem ;_;

Görmeyenler için yukarıdaki fotoğrafların tam hallerini de eklemek istiyorum. Evet hepsi de benim! xD

 


Her blogger'ın hayali kendi istediği temaya sahip olmaktır heralde. Umarım bir gün sizinki de olur ;)


19 yorum :

  1. vaaaaaaaaaaay!
    Gizem beni de görsün bi, o slideshow olayını kaç zamandır bende istiyorum ya :) harika olmuş gerçekten
    bu arada senin beyaz saçlı halinin hastasıyım resmen, eklemeden edemeyeceğim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu slayt bir harika dostum!! XD ahha gördüğümden beri headerım olsun istiyordum. En son Hesi'de görünce tamam onu istiyorum dedim ve üzerinden yıl geçti xD sonunda kavuştum!!! *-*

      Ve teşekkürleeeer xD O konsepti bir cyberpunk kıyafet ile tamamlayamadan öleceğim sanırım!! XD Hayıııır!!

      Sil
  2. Çok uzun zamandır blogunu takip ediyorum ama bu tema ve tema ile birlikte resimler harika olmuş. Özellikle 2. resim deki o göz renginin güzelliğine bayıldım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah kırmızı lens harika bir şey <3

      Sil
    2. Yanlış anlamışım tamam! xD

      Sil
    3. Çaktırmasaydın bari :)

      Sil
  3. harika olmuş benimde olur bigün inş yepyeni öle cici bir tema ama sana çok iyi olmuş yakışmış bu sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ;) Umarım sen de gönlündeki temaya kavuşursun

      Sil
  4. turuncu saç çok yakışmış!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun zamandır(yaklaşık 2 yıldır) turuncuydum. Şimdi yavaştan sarıya dönüyorum. Arada değişiklik iyidir :D

      Sil
  5. Ehhhe lav ya tuuu <3 Bu temayı ben de çok sevdim =) Bloga daha çok uğrar oldum hatta ahahahaha xD

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerine sağlık Gizem'in. Sevdim yeni temayı, güle güle kullan :')))

    YanıtlaSil
  7. bir insana turuncu bu kadar mi yakisir he? HE?!?

    YanıtlaSil