This is an example of a HTML caption with a link .

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Kargom geldi ♥
Beni Twitter'dan takip edenler bir süre önce harika bir alışveriş yaptığımı söylemiştim. Elime ulaşma ümidini düşük tuttuğum için -malum yurtdışından kozmetik getirme yasağı hala devam ediyor- içeriğinden bahsetmedim. İşte yaptığım o güzel alışveriş *-* 

Öncelikle satın aldığım yere küçük bir not düştüm ve gönderilen kutuya kozmetik içerdiğiyle ile ilgili bir şey yazmamasını rica ettim. Okunacağından emin bile değilken hemen olumlu bir yanıt geldi :) Müşteri hizmetlerinin harika olduğunu söyleyebilirim.

Fotoğrafta görülmemiş ama kutunun yan tarafında "GIFT" kısmı işaretli ;)
Her bir ürün ayrı ayrı, cam olanlar çift kat olarak sarılmıştı. *-*
 Ve içerisinden çıkan cicilerim *-*

ETUDE HOUSE Collagen Moistfull serisinden Skin ve Lotion 
ETUDE HOUSE oje (Şunların tatlılığına bakar mısınız!!!! Dondurma gibi *-*)
MİSSHA Signature Real Complete BB Cream
LANEİGE Water Sleeping Pack Ex (Denemek için 2 adet numune boyunu satın aldım)

Satın aldıklarım nedir, ne değildir :)
Korelilerin günlük cilt rutini, Skin ve Lotion hakkında bilgilendirici yazısıyla sizi Guzzi hatunun bloguna alıyorum *-* Uzun bir süredir merak ettiğim ve risk almak istemediğim için fiyatını ucuz bulduğum Etude House serisinden Skin ve Lotion satın aldım. Kullandıktan bir süre sonra yazısını yazarım.

Daha önce kullandığım Missha serisinden Perfect Cover BB cream inceleme yazımı okumak için tıktık! Bir değişiklik yaparak ve takipçisi olduğum bir kullanıcının yorumuna güvenerek bu BB Cream'i denemek istedim. Fazlasıyla övülüyordu. Bakalım övgüleri hak ediyor mu? :)

Etude House ojesini de satın aldığı bu alışveriş sitesinden bahseden cici yazısını görmek için sizi Valki'nin bloguna alıyorum *-* Her birine içim gitse de elimde zaten yığınla far, allık vs olduğu için kendime yasak koydum ve bitirene/son kullanma tarihi geçene kadar almamaya karar verdim. Ama ojeler için bu geçerli değil tabii *-*

Laneige Water Sleeping Pack Ex yazısını okumanız için sizi tekrar Guzzi'nin bloguna alıyorum. Bu  krem hakkında internette bir tane kötü bir şey okumadım. O kadar çok merak ediyorum ki umarım samplelar bana sorun çıkmaz *-* Bittiğinde bir yazı yazmayı planlıyorum bunun hakkında :)

Son olarak bu ürünleri Roseroseshop adresinden satın aldım. Sitenin tek kötü tarafı aldığınız ürünün ağırlığına göre shipping parası ödemeniz. Ben aldığım tüm bu ürünlerin yanında 17 dolar kargo parası ödedim. Ama bunun karşılığında kargo takibi numarasını hemen gönderdiler. Sık sık kargom neredeymiş inceleyebildim :)  Yaklaşık olarak 5 günde İstanbul'a vardı ve İzmir'e yani elime 8 günde ulaştı.

Tekrar bu siteden alışveriş yapar mıyım? Evet, yapabilirim. Çünkü hiçbir sorun yaşamadım :) Ve eğer sık sık takip ederseniz bazen bedava kargo günü veya bir markanın tüm ürünlerinde %25 - %50 gibi indirimler yapılabiliyor :)

39 yorum :

  1. Roseroseshop'tan hiç alışveriş yapmamıştım ama takipli göndermesi iyiymiş. Gümrüğe takılmasından korktuklarımız için iyi olur bence. Onun dışında 1-2 tane ucuz şey için free shippingli ebay satıcıları ideal -bana göre. Güle güle kullan hepsini! Kullandıktan sonraki yazılarını da bekliyoruz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeeer *-* Evet dediğin gibi ucuz şeyler için ebay daha iyi. Gerçi her ürün artık bulunmuyor ebayde. Ve mutlaka yazacağım yazılarını *-*

      Sil
  2. bu siteyi çok görüyorum yakında kesin bende bir şeyler alabilirim :) güle güle kullan şeker ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım *-* Çok güzel şeyler var. Gift seçeneğini ya da kozmetik içermemesini söylersen geleceğini umuyorum ;) Denemeye değer *-*

      Sil
  3. Kozmetik yasağı kötü, kargoda kozmetik yazıyorsa da vay haline! ^^ Ben kozmetik alışverişimin %70'ini internetten alıyorum, bence daha pratik :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle daha pratik ve zaten TR'de olmayan ürünler oluyor genelde :) İnt olmadan önce hayat korkunçmuş ahaha :D

      Sil
    2. Bu arada, Etude House'un Moistfull serisi cidden çok popüler, erkekler bile kullanıyormuş!! ^^ Hayvan deneyi meselesinden dolayı pek yaklaşmadım şu aralar ama Etude House hayvan deneyi yapmıyormuş, o yüzden büyük ihtimal alacağım. Özellikle bb krem ve Moistfull nemlendiriciyi merak ediyorum <3

      Sil
    3. Nemlendirici bakımından oldukça güzel, ama ultra yağlı bir cildin varsa ve yazın daha da yağlanıyorsa önermiyorum. Benim için en azından bu şekilde xD

      Sil
    4. Yanaklarım çok kuru ama t bölgem aşırı yağlı -__- Birde yeni serisi çıktı, adı Wonder Pore. Bir kil maskesi var, o çok hoşuma gitti ^__^ Elime bir para geçsin de :D

      Sil
    5. Dendikten sonra mutlaka yorumla :) Deneyiminden yararlanalım. Bu arada Laneige water sleeping pack çok daha güzel. Sürdükten sonra 3 gün boyunca filan cildim pamuk gibi oluyor :) Ve haftada 1 kullanılıyor.

      Sil
    6. Hehe :) Yorumlarım, teşekkürler :) Yazın buradayken alacağım ama ya gümrüğe takılırsa, ondan çok korkuyorum :(

      Sil
    7. Şansına bağlı :/ Umarım sorun yaşamazsın.

      Sil
    8. İnşallah :) Aklıma geldikçe karnıma ağrılar giriyor :(

      Sil
    9. Birde birşey daha soracağım, toplamda hepsi ne kadar tuttu? Malum, fiyatı yüksek olunca Gümrük'tekiler şüphelenip açıp bakıyorlarmış, arkadaşım söyledi :) O yüzden merak ettim :)

      Sil
    10. Voah baby :D Şuanda ihtiyacım olanlara bakıyorum da, beğendiklerimi alacağım. Shipping ama, üfs :(

      Sil
    11. evet ben de o yüzden sınırlama getirdim birçok şeyde kendime satın alırken. Shipping parası kötü ama takipli en azından kaybolma derdi yok :D

      Sil
    12. Benimkiler toplam 41 dolar tuttu TT__TT Türk lirasına çevirince 78 lira yapıyor. Aslında Nars'dan allık alacaktım ama Etude House'dan aldığım 5 ürün allığın fiyatıyla aynı geldi, o yüzden Etude House'ı tercih edeceğim :)Bayram sonrası alacağım hepsini. Arigatogozaimasu :D <3

      Sil
    13. Rica ederim aldıklarını paylaş blogunda ve linkle buraya ;)

      Sil
    14. Sen Paypal'la mı ödemiştin? Yoksa kredi kartıyla mı? :) Beni kredi kartım yok ve babamınkinden alışveriş yapmak istiyorum ama karttan alışveriş yaparsak bir sorun yaşarız siye korkuyor ve izin vermiyor :/ Garip adam :)

      Sil
    15. Ben direk karttan alışveriş yaptım :)

      Sil
    16. O zaman sorun yok, babaya bir soralım bir daha bakalım xD ''Paypal kabul ederim bir tek,''demişti, bir daha deneyeyim şansımı :)

      Sil
    17. Seni bir kere daha rahatsız edeceğim ama sen kargoya kozmetikle ilgili birşey yazmamalarını direk mail mi attın, yoksa onlar siteden alışveriş yapınca sana mail gönderiyorlar mı? :/ Sanki ilk defa yurtdışından alışveriş yapıyorum ya :D

      Sil
    18. Maille değil kız. Alışverişi yaptığında yani sepete atıp kredi işlemini hallettiğin sırada kutucuk geliyor. Oraya yazıyorsun. Cevapta oraya geliyor :)

      Sil
    19. Heh, sağol Hazalcık :D Ya ben Paypal'la yapacağım alışverişimi, önce sanal kart alacaktım Paypal için, babam kredi kartını uzun zamandır kullanmadığı için şifresini unutmuş :/ 3 kere yanlış girince kartın şifresi bloke edildi, benim işim yarına kaldı, sinirden ölmek üzereyim, pfftt. :(

      Sil
    20. Ahaha Hazalcık? Halledersin dert etme bu kadar. Bu arada direk sanal kart ile yapabilirsin alışverişi. O da paypalla aynı hesap.

      Sil
    21. Biliyor musun onu hiç düşünmemiştim! Sağol :) Daha sonra da sanal kartı imha edicem :D

      Sil
    22. Ona da gerek yok aslında. Çünkü sanal kartın içine koyduğun miktar kadar para çekilebiliyor. Haliyle kartı kaptırma gibi bi duruma düşmezsin. İleride lazım oldukça yeni miktarı ekler ve hemen alışverişinde kullanırsın :) Farklı oluyor onun numarası asıl karttan pek de güzel oluyor.

      Sil
    23. O değil de shipping 13 dolar tuttu ya :( Yuuuh yani. Çok shipping alıyorlar, ben birde 5 tane şey aldım. Gerçi daha almadım, sanal kartımı almaya çalışıyorum. Şöyle bir rewiew yaptım, 13 dolar :( Of.

      Sil
    24. Voodoo Baybaaaah!!! :D Kargoooom geldiiiii!! ^__^ Linklememi istemiştin, işte link!! ^^

      http://argentinianbeautymelodia.blogspot.com/2013/08/roseroseshop-alsverisi.html#more

      :D <3

      Sil
    25. Hemen bakıyoruuuuuuuuuuuuum!

      Sil
  4. postumu referans gösterme inceliğin için teşekkür ederim...çok cici bi alışveriş olmuş seninki de...sorunsuz gelmesine çok sevindim...ben de yakında bi 2. alışveriş patlatıcak gibiyim ihihi...sevgileeer^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen alışverişi yapıp yazmasaydın bloguna ben de benim cicilerime kavuşamayacaktım *-* Asıl ben teşekkür ederim ve iyi alışverişler *-*

      Sil
  5. Ben de guzzi'nin günlük bakım yazısını okuduktan sonra alma kararı verip aylardır nereden alsam, yasak hala var mı, elime ulaşır mı diye dolanıyordum ama kimseden yardım alamayınca öylece kalmıştı sadece ileride alırım diye bir kaç ebay satıcısını not almıştım. Blogstar seçmelerinde görüp bir inceleyeyim diye girdim ki anında takibe aldım blogunu hehe. Senin sorunsuz alışverişine güvenip ben de oradan sipariş vereceğim bakalım. Teşekkürler, yazının nasıl yardımcı olduğunu söylememe hiç gerek yok bence.^o^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende güzzi'nin paylaştıklarını aynen senin gibi almak isteyip, güvenemeyip alamamış ve daha sonra bir gün alırım diye ileri bi tarihe atmıştım :D Umarım seninki de sorunsuz gelir *-*

      Bu arada Blogstar seçmelerinde olduğumu bilmiyordum bile!! Haber verdiğin için çok teşekkürler canım *-*

      Sil
  6. The face shop urunlerini cok yakinda http://www.thefaceshopturkiye.com/ adresinden temin edebileceksiniz.

    YanıtlaSil
  7. 27 Aralık-15 Şubat arasında online sitemizde ( http://www.thefaceshopturkiye.com/ ) alışveriş yapan müşteriler arasında yapılacak çekilişte 3 kişiye 2 adet Miss A-Hush albümü (poster ile) ve Kim Hyun-Joong- Round 3 albümü (posteri ile) verilecektir. Bu çekilişe katılmak için tek yapmanız gereken alışverişinizden sonra AD, SOYAD, FATURA NUMARANIZI destek@thefaceshopturkiye.com e-mail adresimize yollamak.

    THE FACE SHOP TURKİYE RESMİ WEB SİTESİ
    www.thefaceshopturkiye.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba acaba satıcıya kutuya kozmetik içerdiğiyle ile ilgili bir şey yazmaması için nası bi yazı yazdınız..^^ Ben koreden kozmetik ürünü aldım ama kargoya takıldı bi dahaki sefere bende aynı şeyi yapmayı düşünüyorum da..:D

    YanıtlaSil