This is an example of a HTML caption with a link .

3 Mayıs 2013 Cuma

Bir süre önce yeni kitap alışverişi yapmıştım. Scala'dan aldıklarım bugün gelince yeni fotoğraflayabildim. İzmir kitap fuarında istediklerimi uygun fiyatlarda bulamayınca herkes gibi daha uygun olduğu için bende internetten sipariş vermiştim.

Scala katkılarıyla bir süre önce Kitap Oburları olarak %15 indirim çeki dağıtmıştık. Tabii kendi payımıza düşenlerden benimkini kullandım. Aslında kitapları alacağım gün Scala'da Epsilon yayınevinde büyük indirim vardı. Ben de bir süredir aşağıda gördüğünüz kitapları almak istiyordum. Hem yayınevi indirimi hem de %15lik indirim birleşince oldukça uygun bir fiyata kitaplara sahip oldum :)

Gelelim Scala'dan yaptığım alışverişten memnun kaldım mı? 

Öncelikle Nisan ayının 25'inde yaptığım alışveriş bugün yani tam 8 gün sonra elime ulaştı. Bu oldukça uzun bir süre ne yazık ki. Daha da kötüsü gelen kitapların hepsi deforme olmuştu. Sağ olsun Aras kargo da ne boktan bir kargo şirketiyse paketin köşesi de yırtılmıştı. Bu yüzden kargo şirketlerini değiştirmedikçe ne yazık ki bir daha buradan alışveriş yapmaya niyetim yok :/
Karanlık Ateş
Kan Ateşi
İntikam Ateşi
Rüya Ateşi
D&R'daki kampanyayı aslında uzun süredir biliyorsunuz.Mart ayından bu yana kitaplarda büyük indirimler vardı. Ben de bu indirimden yararlanabilmek için Nisan 15'te siparişimi verdim. Ancak 10 gün gibi bir süre beklediğim halde kargodan haber yoktu. Bu yüzden twitter'dan mesaj attım kendilerine. Bunun üzerine ellerinde olan kitapları parça parça göndermeye başladılar. Tüm kargo işlemi 30'unda 3 seferde tamamlandı :D Yani 15 günde aşağıdaki kitapların tamamına kavuşmuş oldum.
Av Mevsimi
Kutsamış Kan
Geçmişin Kanı
Limos
Ares
Kaldırım Tanrıları
Halka
Aşağıdaki fotoğrafı daha önce Facebook'tan beni takip edenler görmüştür. Gizem sağ olsun kitaplarını benimle paylaşmayı seviyor <3 Bunun üzerine ben de ona istediği birkaç kitabı almıştım D&R'dan Mart ayında. Hazır alıyorken kendime Meleklerin Kanı'nı da almıştım. Daha sonra buluştuğumuzda verdi. 2-3 gün gibi bir sürede eline ulaşmıştı. 

Leviathan Uyanıyor ise İthaki Yayınları tarafından bize blog tur yapmamız için gönderildi ve şu anda onun da turunu yapıyoruz.(Nisan ayında görmeniz gerekiyordu bu post'u :D Kitapların bazıları geç geldiği için bugüne kaldı :D)

Meleklerin Kanı
Eşleşme
Bir Milyon Güneş
Evrenin Ötesi
Leviathan Uyanıyor

23 yorum :

  1. scala yayıncılıktan ben de alışveriş yapmıştım indirim kuponu vesilesiyle normalde 2 gündü galiba kargoya verilme süresi ama ben de takip sisteminde kargoya verildiğini her be hikmetse göremedim ve siparişte hala kargoya verilmediği yazarken 1 haftada elime ulaştı zamanlama ve siparişin tedarik edilme olayının belirtilmemesi kötüydü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o konuda hala çok kötü durumdalar. Ancak sipariş numaranı söylersen hemen fb'den geri dönüş yapıyorlar. Ben artık gelmeyince fb'den msj atmıştım :D

      Sil
    2. fb den değilde normal müşteri hizmetlerinden mail atmıştım sanırm ona dönüt gelmemişti ama kargo da gelmişti o gün açıkcası ben de bi daha yapar mıyım oradan alışveriş bilmem :) bu arada güle güle oku :)

      Sil
  2. Ateş Serisi'ni görüyorum oradaaa <3 <3 Ben Okuoku'dan şaşmıyorum sanırım kredi kartı kullanabilsem diğer siteleri de denerdim ama Okuoku iyi şu an için. Evrenin Ötesi ve Bir Milyon Güneş'te çok güzeldir keyifli okumalar. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Berfincim. Okuoku benim ilk online kitap alışverişi yaptığım site :D Bende memnun kalmıştım, ama fiyatlarda sorun var ahha :P

      Sil
  3. Kitap post'larını okurken kendim almış yahut kendim okumuş gibi heyecanla okuyorum :)
    Malesef bende aynı konudan muzdarip'im,kitapyurdundan geçen pazar kitap aldım ama birtanesi tedarik edilemediği için 5 gündür bekletiliyorum.Artık kitabı iptal ettim de diğerleri kargoya verildi bugün.Umarım yarın elime ulaşır,anladım ki tekrar "OkuOku" bu konuda en profesyoneli,diğerleri özellikle D&R bence şişirilmiş bir şöhret içindeler,neyse...
    Kitaplarını keyifle oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler *-* Aslında D&R'dan daha önce 3 kere kitap siparişinde bulundum. 1 kere kendime 2 günde geldi. Gizem'e 3 günde gitti ve bir de 75 liralık hediye çeki yapmıştım çekiliş onla da 4 gün gibi bi sürede gitti sahibine. Yani D&R normalde o kadar da kötü sayılmaz. En azından kitaplar sağlam geliyor :/
      Okuoku şu ana kadar en iyisi ama fiyatlarda sorun var :D

      Sil
  4. Aynen benim de paketin köşesi yırtıktı bu ne saçma iş :') 2 haftayı geçik süredir de kalan 1 kitabım gelmedi, gönderildi yazdığı halde. Maillere de cevap yok. Aman dedim kalsın bi daha scala istemez.

    Son fotoğraftaki tüm kitapları okumak için bekliyorum ama Eşleşme'nin kapağı (en azından rengi) değişmedikçe kütüphaneme sokmam :B

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He bi de güle güle oku dicektim unutmuşum :'3

      Sil
    2. FB'den yaz. Fb'den yazdığında cevap geliyor :D Ayrıcana Eşleşmenin renginde ne var lan :P Bildiğin çayır çimen rengi ahsdhagdjha

      Ve tişkür ettim :3

      Sil
    3. Enee hemen bi mesaj atıyım o zaman.
      Yanlış abi kitap kapağı yanlış şdlaklsldksajd Konusunu okumasam bildiğin sağlıklı yaşam kitabı o.

      Sil
    4. Puahhah askdhajshdkasd XD XD XD Hiç o açıdan bakmamıştım.

      Sil
  5. güle güle okuyun, güzel kitaplar almışsınız :)
    ben de indirim kuponları ve 1 mayıs'taki kargo bedava fırsatından yararlanarak Scala Kitapçı'dan siparişler vermiştim. 3 günlük bir bekleme sonucunda kargoyu sevinçle açtım; fakat bir de ne göreyim, yanlış kitap yollanmış :)
    hafta başında iade edeceğim, neyse ki aynı gün içerisinde doğrusunu yollayacaklarını söylediler. dediğiniz gibi facebook'tan hemen cevap veriyorlar.

    böyle sorunlar elbette arada olabilir fakat o siteden ilk alışverişimdi ve kötü bir itibar bıraktığını da söylemeden geçemeyeceğim. kapıda nakit ödeme yapacağımı bildirmeme rağmen paketin üzerine "kredi kartı ödemesi" yazılması da cabası. daha dikkatli olmaları gerekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Üstelik yeni bir site ve çok fazla tercih edilebilecek site varken Scala'nın çok dikkatli olması gerekiyordu. Bu tür hatalar kötü bir izlenim bırakıyor.

      Ancak kesinlikle FB'deki temsilcileri çok hızlı. Bana yaklaşık 4 dakika sonra yanıt gelmişti. Bu yüzden sorun yaşayanlar beklemesinler FBden yazsınlar.

      Sil
    2. Ayrıca teşekkürler :) Sana da iyi okumalar

      Sil
  6. Kitap Fuarı daha pahalı ya :( Ucuza satacağız diyorlar ama daha pahalıya satıyorlar. Ben geçen sene gelmiştim Türkiye'ye, kitap fuarına annemle gitmiştim. Naruto'yu mu, One Piece'i mi ne almıştım, normalde 12 liraydı, kadın bana 9.5 liraya sattı ya :( İndirim mi bu şimdi? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene sanırım 7'ymiş ve 5'e satılmış :D Emin değilim ama böyle bir şeyler okumuştum. Kendim manga standlarına neden uğramadım gerçekten bilmiyorum ahah :D Ama kesinlikle haklısın. Fuarların indirim diye yaptığı şey artık internetten daha ucuza satın aldığımız için yeterli gelmiyor.

      Sil
    2. Ben arkadaşımdan Bleach, Naruto ve One Piece'in yeni ciltlerini benim için almasını istedim, Death Note 7.5 lira'ya, diğerleri ise 8 liraya düşmüş, dedi. d&r ın sitesine bakıyorum bazen, ki d&r'ı pahalı diye bilirdim ben, ama internet üzerinden daha ucuz oluyor :) Dediğin gibi internet çok daha mantıklı ;D

      Sil
    3. Evet hele ki D&r kargo limitini 25e indirdiğinden beri çok daha ucuz her kitaplar :D

      Sil
  7. evrenin ötesi serisi çok müthiş bir seri güle güle oku hepsini:)

    YanıtlaSil
  8. Evrenin Ötesi serisini merak ediyordum okuduktan sonra yorumunu çıtlatırsın :) Ateş serisinin ilk üç kitabını okumuştum sanırım, güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka yorumunu yazarım okuyunca ;) Ateş serisi çok önerildi merak ediyorum :D

      Sil