This is an example of a HTML caption with a link .

4 Haziran 2013 Salı


İçimden hiç blog yazmak, kitap okumak, film izlemek gelmiyor. Okuyorum birçok blogger arkadaşım da bunu yazıyor! Aklımız Gezi direnişi ve haksız sebepten yaralanan/ölen yüzlerce insanda... Yaralanma olaylarının başladığı ilk günden beri gerek Twitter'ımdan gerekse Facebook'umdan bizi salak yerine koymaya çalışan medyanın yapamadığını yapmaya çalıştım birçokları gibi.

Aslında 2 gün önce burada İzmir Alsancak direnişinde yaşadıklarımızdan bahsedecektim. Ancak ne olduysa ben eve döndükten sonra olduğu için benim anlatacaklarımın bir önemi olmadığını anladım. Hala içinde şüphe kırıntısı taşıyanlar varsa objektif olarak paylaşılanlara göz atsın diyorum. Birbirimize kenetlenelim. Biz halkız. Unutma halk ne isterse o olmalı!!

Dip Not: Bu süreçte bloglarından ve diğer sosyal medya hesaplarından destek olan tüm Türk blogger'larına: Sizler aydın, sorgulayan ve sosyal medyanın neden var olduğunu anlayan Türk evlatlarısınız! Halksınız! Bizlere ayyaş, çapulcu, marjinal diyenler utansın! :)

1 yorum :

  1. Şu an herkes aynı, parti kavramı ya da milliyet ayrımı yok..

    YanıtlaSil