This is an example of a HTML caption with a link .

29 Haziran 2013 Cumartesi

Herkese merhabalar ^_^

Yeni okunacak kitaplarım var!! Özellikle Gizem'in 3. kitabı almadan kimse okumasın dediği Aşk tüm zamanların içinden geçer serisini ertesi gün bana vermesini anlamsız bulsam da, ben çektiysem sen de çek motto'sunu saygıyla karşılayıp bir dediğini iki etmiyorum sevgili okur! Zaten bir kere elinize aldığınızda kitaba bayılacaksınız. Hele ciltli kitap fetişiniz(!) varsa kendinizi durduramayacaksınız. Çok sevimli, fazlasıyla şirin bir kitap :) Fırsatçı uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. Erken kavuştum hoş oldu *-* Eğer yaşarsam ise Gizem'in ben ağladım, sen de ağla diyerek bana verdiğini düşünüyorum. Bu aralar popüler olan ağlatan kitapları okuyan kitleye ben de katılacağım anlaşılan :)

Şu an okuduğum Kaldırım Tanrıları adlı kitabı bitirip bu güzellere el atmak için sabırsızlanıyorum. Hepsinin incelemesi bir süre sonra blogumda olacak.

Herkese iyi okumalar ^_^


Categories:

3 yorum :

  1. Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisini bende çok merak ediyorum. Daha yeni bir kitap siparişi verdiğimden o kitaplar sepette duruyorlar şuan :(( Seni çok kıskansamda keyifli okumalar diliyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son kitap gelecek zaten bi kaç aya. Topluca set olarak çıkaracaklarını düşünüyorum. Öyle olursa hem indirimli de olur ;) Ve çok teşekkürleeer *-*

      Sil
    2. Aaa bunu duyduğum çok iyi oldu ben meraktan şipşak almayı düşünüyordum ama bekliycem o zaman :D

      Sil