This is an example of a HTML caption with a link .

14 Temmuz 2013 Pazar

Herkese merhabalar ^_^

Daha önce şurada da bahsettiğim bir alışveriş sitesi olan Eczanemizde.com'dan yaptığım ilk alışverişten memnun kalınca tekrar buradan alışveriş yaptım.

Bu sitenin en güzel artılarından biri kesinlikle Bioderma Sensibio H2O 1 alana 2.si bedava kampanyası! Daha önce 2 kutu bitirdiğim ve inanılmaz memnun kaldığım bir ürün. Hem makyaj temizleme de hem de tonik olarak beni bir hayli süre götürüyor. Zaten artık bu ürünü bilmeyen kaldığını da sanmıyorum.

Diğer satın aldığım şey ise uzun zamandır günlük yüz temizleme olarak merak ettiğim bir ürün olan Avene Cleanance Gel! Memnun kaldığım bir diğer ürün! Şimdiye kadar Bioderma ya da Yves Rocher'in ürünlerini kullanmıştım. Bioderma benim yağlı cildimi bile ultra süper kuruttuğu ve fazla gerdiği için, Yves Rocher ise cildimde hızla yağlanma yaptığı için tekrar tercih etmediğimi hatırlıyorum. Avene'in hem tatlı kokusuna hem de kurutmadan cildimi rahatlatıp temizlemesine hayran kaldım!

Bir diğer merak ettiğim ve alışveriş sepetine attığım ürünse Sally Hansen Airbrush Legs! Benim gibi çiğ beyaz bacaklara sahipseniz, en açık rengini sürdüğünüz zaman daha güzel görünen bacaklara kavuştuğunuzda sevinebilirsiniz. Ancak tek sakat yönü her kullanımdan önce mutlaka bacaklara peeling (kese lan kese!) yapmanız gerekmektedir :D Dikkat! Batıkların görünümünde hiçbir değişiklik yapmamaktadır!

Gelelim en önemli mevzuya! Daha önce Eczanemizde.com'dan alışveriş yaptığımda birçok numune göndermişlerdi! Bu sefer tekrar göndermelerini rica ettiğimde göndermediler ki bu çok garip geldi :) Sonra araştırdığımda el değiştirmiş olduklarını öğrendim. Numuneler yeni bir ürünü tercih edip etmememize olanak sağladığından, ya da başka kişilere önerebilmek adına yararlı olduğundan benim çok işime geliyordu açıkcası. Yalnızca uygun fiyat değil, aynı zamanda numunelere da önem veririm. Bu yüzden eğer önerebileceğiniz başka alışveriş siteleri varsa çok sevinirim arkadaşlar :)

2 yorum :

  1. Merhabalar Hazal. Avenenin temizleme jeli burundaki siyah noktalara iyi geliyormu? makyaj kalıntılarını tamamen temizliyor mu? önerebileceğim online eczaneler dermobakım, botanikecza, dermoeczanem, aile eczanesidir. Kapıda ödeme sistemiyle ilgileri alakalarıyla gayet güzel sitelerdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Ne yazık ki Avene siyah noktalar konusunda o kadar hünerli değil. Belki fırça yardımıyla temizlenirse bir ihtimal siyah noktalara iyi gelebilir ama hiç denemedim :) Makyajımı temizlemek içinse Bioderma H2O kullanıyorum ve çok memnunum. Avene'e gerek kalmıyor :)

      Önerdiğin sitelere bakacağım. Çok teşekkür ederim *-*

      Sil