This is an example of a HTML caption with a link .

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Merhabalar ^_^ Sonunda bu seriye ekleyebileceğim birini buldum! Marita Tathariel Svensson! Kendisini keşfetmem bu konuda ortak ilgi alanlara sahip olduğumuz Sycorox hatunu sayesinde oldu. Kendisine buradan kucak dolusu sevgiler Bir gün bir fotoğraf paylaştı ve o gün bugündür Tathariel'i takipliyorum *sıtalksıtalksıtalk* Umarım siz de fotoğraflardan benim kadar keyif alırsınız :)

O halde bugünün konuğu hakkında bulduğum bilgilere gelelim. Kendisi Norveçli bir sanatçı! Heykelden tutun da illüstrasyon ve makyaj konusunda harika çalışmalara sahip bir profesyonel! Zaten siz de incelediğinizde ne kadar yetenekli olduğunu fark edeceksiniz. Her birine bakarken ayrı dibim düştü! Ayrıca kendisinde kesinlikle Elf kanı olduğunu düşünüyorum ya da viking filan! :)
Aynı zamanda bir cosplayer ve takı, aksesuar yapımıyla da uğraşan bir kostüm sanatçısı. Bir doğa tutkunu! Orta dünya, özellikle Hobbit evrenine bayılıyor! Gelin hep beraber derlediğim fotoğraflarına ve çalışmalarına göz atalım!

*Bundan sonrası bir fangörlün çığlıklarını içermektedir*

Öncelikle bloguma ekleyeceğim fotoğrafları seçmekte zorlandığımı söylemeliyim! Çalışmalarının her biri birbirinden mükemmel! Bu yüzden içeriklerine göre belli başlıklara ayırdım. Geri kalanlara en alta ekleyeceğim linklerden ulaşabilirsiniz :)


COSPLAY
Kimler Brave'den Merida'yı seviyor ;) Nasıl güzel olmuşsun hatun! <3

Hatun Jack Sparrow ve Prens Nuada cosplayi bile yapmış! Ama neden fotoğrafların yok başka :(


Diğer kostüm, elf, faun ve makyaj güzellikleri! ^_^


Hayır, hayır kıskanmıyorum ;_; Sadece gözüme toz, soğan falan kaçtı!! Mükemmelsin kadın!

İşte en çok korktuğum, ama aynı zamanda aşık olduğum fantastik yaratık! Faun! 
*Faun: Yarı insan - yarı keçi ya da geyik olduğu bilinen mitolojik/fantastik yaratık!
Özellikle dişi geyik/erkek keçi formundaki çalışmalara bayılıyorum! Arghh! Kalbim! Bu fotoğraf harika! 
İşte bu fotoğrafını gördüğümde kendimden geçtiğimi hatırlıyorum! Ha? Hangi diyardayım ben? Nefis :(
 

Son olarak en über süper fotoğrafı! İfrit! Argh!!! Mükemmel, korkunç, harika, dehşet!!
*İfrit: Bunu açıklarken zorluk çekeceğim, ama kısaca fantastik açıdan bakarsak kötülükte nam salmış bir tür cin/şeytansı yaratık diyebiliriz! Nıhahah! :D 


ÇİZİM VE HEYKEL 


Ahh hangi birini öveyim, hangi birini ekleyeyim bilemedim! Hepsi birbirinden güzel! 

Özellikle bu çalışmasına bayıldım! Çok, çok gerçekçi! Diğer fotoğraflarına bakmayı ihmal etmeyin ;)

Yığınla çizim vardı! İlginizi çektiyse mutlaka diğerlerine bakmalısınız!Telefon kapağı ise ayrı öldüm!


Çizimlerinden tutun da heykellerine, kostümlerinden makyaj çalışmalarına, saç şekillerinden günlük hallerine kısaca diğer tüm çalışmalarına ulaşmak için;

http://instagram.com/tathariel
https://www.facebook.com/MaritaTathariel
http://tatharielcreations.deviantart.com
http://elvenkingdom.blogg.no
http://seenive.com/u/925437892426350592

Bu hatunun sıtolkırı ve fangörlü olarak daha uzunca yıllar biz takipçilerine bol bol fotoğraflarını paylaşmasını rica ediyorum!

Love ya Tathariel! <3 

Dip Not: Diğer Farklı Tarzlar yazılarım için #1 - #2 - #3 rakamlara tıklayınız :)
Categories:

6 yorum :

  1. tek kelimeyle hastasıyım kadının. dünya üzerinde tek kıskanabileceğim hatun o kesinlikle.
    ilk keşfettiğimde günlerce bloğundan çıkamamıştım ya. sayesinde elf kulakları yapımına merak saldım bakalım benimkiler onun yaptıklarının onda biri olabilecek mi asfdgf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük paylaştığı fotoğraflar bile ayrı güzel :/ Onları eklemedim artık :D İlgisini çeken olursa takip etsin xD

      Ve ben de blogunu keşfettiğimde çıkamadım! Her ne kadar yazdıklarını anlamasam da fotoğraflar yetiyordu :D

      Bence senin yapacağın kulak da harika olacaktır <3 Ben de elf kulağı istiyorum ;_;

      Sil
  2. bayıldıııağğğaaaaaaaaammm!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de!!! Mikemmellik abidesi *-*

      Sil
  3. kendisini senelerdir takip ederim. beni kendisine hayran bırakan tek kadın diyebilirim ve kendisi de beni instagramdan takip ettiği için ayrı mutluyum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh <3 Çok şanslısın ve herkes uzun zamandır tanıyormuş. Ben neden bu kadar geç keşfettim acaba :/

      Sil