This is an example of a HTML caption with a link .

27 Temmuz 2013 Cumartesi


Fırsatçı
The Opportunist (Love Me With Lies, #1) 
Tarryn Fisher
Aspendos
Romantik, Yeni Yetişkin
5 (5 üzerinden)


Kalbini sadece bir kez verebilirsin; ondan sonraki her şey ilk aşkının peşinden gelir.

Her fırsattan istifade etmesiyle bilinen sivri dilli Olivia Kaspen, akılsızca çekip gitmesine izin verdiği eski erkek arkadaşı Caleb Drake ile şans eseri karşılaşınca kendisini ilk aşkıyla ikinci bir şans isterken bulur.

Caleb'ın hafızasını kaybettiğini öğrenen Olivia, onu geri kazanmak için ne kadar ileri gidebileceğine karar vermelidir. Ancak gerçek kimliğini ve kötü geçmişlerini gizli tutmaya çalışan Olivia'nın en büyük engeli Caleb'ın kurnaz yeni kız arkadaşı, Leah Smith'tir.

Böylece bu iki hırslı kadın arasında kendilerini hatırlamayan bir adamı elde etmek için girdikleri vahşi bir mücadele başlar. Ama çok geçmeden Olivia, bir zamanlar kendisinin olanı almak için savaşırken yalanlarının sonuçlarıyla yüzleşmek zorunda kalır.

Peki, aşk her şeyi affeder mi?

Fırsatçı, Aspendos Yayınları'ndan çıkan 3 kitaplık bir seri olan Love Me With Lies'ın ilk kitabıdır. Aynı zamanda Aspendos'tan okuduğum ilk kitap olarak tarihe geçiyor :) 

Ahh kitabı bitireli neredeyse 1 ay olacak, ama anca toparlanıp bir şeyler yazabiliyorum. Hikaye, karakterler ve onların yalanları öyle içime işledi ki! O sıralar bu tarz bir kitap arıyordum. Belki bu yüzden, belki de tüm beklentilerimi fazlasıyla karşıladığı için uzun zaman sonra ilk defa benden bir kitap 5 puan aldı! Artık beni biliyorsunuz. Kolay kolay bir kitaba 5 puan vermem. Bir yerden beni yakalamalı ve kitap bitene kadar asla bırakmamalı. Bu kitap bunu hiç zorlanmadan başarıyor!



Kitaba geri dönecek olursak, hikaye Olivia ile Caleb'in yıllar sonra bir müzik dükkanında tekrar karşılamalarıyla başlıyor. Bocalayan Olivia bir karar vermek zorunda... Ya yıllar sonra tekrar karşılaştığı ilk aşkıyla konuşacak ya da dükkanı arkasına bakmadan terk edecek. 

Tüm cesaretini toplayan Olivia, Caleb'in karşısına çıkmaya karar veriyor. Ama onun bir trafik kazası geçirdiğini ve hafızasını kaybettiğini öğreniyor. Leah adında yeni bir sevgili edinen Caleb'in, Olivia'yı unutmuş olması nasıl mümkün olabilir? Belki de bu sandığından daha çok işine yarayacak bir fırsatın ilk adımıdır.

Ayrılmalarına neden olan o sonu hatırlayana kadar Caleb'in hayatında kalmaya devam eden Olivia doğru bir karar mı almıştır, yoksa her şey daha da korkunç bir sona mı doğru ilerliyordur?

Aşk.
Yalan.
Daha çok aşk.
Daha çok yalan.

Hikaye tamamen yalanlarla örülü. Hiç kimse masum değil. Tam bir şeyler yolunda gidecek derken o gülümseyişinizi yakalayan yazar ağzınıza ağzınıza patlatıyor. Çoğu yerde Olivia'nın neden o şekilde davrandığını düşünüp empati kurmaya çalışmaktan beynim sulandı. En sonunda "Delidir ne yapsa yeridir." diyerek empati kurmayı bıraktım. 

Caleb desen neyi neden yaptığını anlayamadığım bir karakter. Bir karar veriyor, ama devamını getiremiyor. Her şeyi yarım! Ne istediğini bilmiyorsun be adam! Nedir bunca düzenbazlık!

Hele o yazar yok mu o yazar! Sen o sonu nerden buldun da yazdın be kadın! Ben ki mutsuz sonla biten kitapları seven kız, bu sonun mutlu mu mutsuz mu olduğuna karar veremedim. Hani ikisi de değil. Aksine inanmamın imkanı yok! Ruhsuz kadın! Deli, manyak, kalpsiz kadın! :( Neyse, neyse! Daha fazla spoiler saçmadan incelememi burada bitiriyorum.

Gelelim serinin yurtdışı kapaklarına...
Açıkcası Aspendos'un çıkardığı ilk kitabın kapağı orjinalinden çok daha güzel. Zaten orjinalindeki kadın mı erkek mi belli değil! =_= ikinci kitabın  kapağında Leah'ı, üçüncü de ise Caleb'i görüyoruz. 

Son olarak bu kitabı çok sevdim. Aklımdan uzun bir süre çıkmayacak, türdeşleriyle sık sık karşılaştırılacak bir kitap oldu benim için. Bu yüzden okuyun anacım! 

10 yorum :

  1. Çok manyak bir kitaptı ya. Olivia'nın başlarda bende yarattığı etki sonlarda nasıl o kadar döndü. Ne biçim bir ilerleyişi vardı hâlâ etkisindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi sanki bir kaç kitap birden aynı anda okumuşum etkisi veriyor. Ana karakterler çok yanar döner xD Nevrim şaştı kitap bittiğinde :D

      Sil
    2. Bu sene okuduğum en iyi kurgu budur kesinlikle. Ne kadar benzer kitap okuduğumu şunu okuyunca anladım. :D

      Sil
    3. Ben de bu kitap yüzünden okuduğum kitapları beğenemiyorum. Sıkıcı veya basit geliyor :/

      Sil
    4. Aynı durumdayız. Şu kitabı su içer gibi okuduğum şekilde diğerlerini okuyamıyorum. Pek etkilemşyorlar. Bu sene bir bu kitabı bir de Wallbanger'ı çok beğendim. Cidden farklı kitaplardı.

      Sil
    5. Umarım Wallbanger bir an önce çıkar ve okurum :/

      Sil
  2. en kısa zamanda okumak ıcın alıcam sevgıler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de en az benim kadar beğenirsin ;)

      Sil
  3. Kaç gün diye etkisinden çıkamadığım kitappp :) Sonu bitirmişti beni :) ama dediğin gibi mutlu mu mutsuz mu bitti anlayamadım ;) çok güzeldi çook :)

    YanıtlaSil