This is an example of a HTML caption with a link .

23 Eylül 2013 Pazartesi

Bu post benim gibi oylamalara katılmayı seven oyunsever takipçilerime bir hatırlatmadir ^_^


Golden Joystick 2013 oylamaları hala sürmekteyken kaçırmayın, oylayın anacım. Sonra duymadım demeyin xD

Benim oylarıma göz atacak olursak; 15 kategorinin yalnızca 7'sine katılabildim. Açık ara farkla benden en çok oyu daha geçen gün ağıtlar eşliğinde bitirdiğim Bioshock Infinite aldı.


SPOILER! Yalnız ne güzel bir oyundur kendisi! Sıkılmayıp bitirebildiğim tek oyun olmakla beraber, bir de bittiğinde internetteki tüm teorileri okumama vesile olmuştur. Elizabeth desen türk kızlarına taş çıkaracak bir trip atma örneği göstermiştir. Zaten kadına gıcığım bir de üstüne Songbird'ü öldürerek kendisiyle kanlı bıçaklı olmama sebep olmuştur. Hani elimden gelse kurşuna dizeceğim de, ama o oyun mekaniği yok mu!!!

Araya kalbimin bir köşesinde her zaman yeri olan World of Warcraft: Mists of Pandaria'yı da katıverdim hemen.

WoW benim ilk oynadığım online oyundur. Her ne kadar Pandaria'dan hemen sıkılmış, bu yüzden uzun zaman ara vermiş olsam da gözüm kapalı eski günlerin hatrına oy verebilirim. Bu arada geçen gün bir haftalık free kodu göndermiş Blizzard'cığım. Ben de hemen değerlendireyim istedim. Koskoca Dunemaul'da insan kalmamış yahu! ;_; Acı tabi!!

Skyrim'in yaratıcılarına da bir oy verdikten sonra  "Benim oyun bilgim bu kadar." deyip oylamayı bitirdim ;)

Elder Scroll Online gelecek mi tam olarak bilemesem de Skyrim oynadığım dönem oyunu çok beğenmiş, ingilizce bilgimin yetersizliğinden ve hilelerin bokunu çıkardığım için yarım bırakmıştım. Online'ın mekaniği nasıl olur hiçbir fikrim yok. Video ilk çıktığında bir göz atmıştım. Umarım beklentileri karşılar ^_^

Bu oylama sayesinde yeni bir oyun keşfettim ki kendisi Year Walk olur. Deli gibi oynamak istiyorum ama ne yazık ki oyun PC için değilmiş ;_; Biraz araştırma sonucunda oynayan ve Youtube'a videolarını ekleyen kişiler sayesinde biraz olsun oynama isteğimi tatmin edebildim.

Bunun dışında oylamada görmek istediğim ve göremediklerim var. Bir oynayamadığım GTA V veya bir 3. bölümün sonunda sıkılmış olsam da oynayanların videolarını hatim ettiğim Outlast gibi... Bu arada favori streamer'ım Ducksauce'un GTA 5'te ufak da olsa seslendirme yaptığını söylemiş miydim? ;_; Bebeğim! Sesine kurban! *fangirlingggg*

Şimdilik benden bu kadar. Buyrunuz oylamayı yapacağınız linki de buraya bırakıp kaçıyorum ^_^
http://www.computerandvideogames.com/joystick/homepage.php

Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder