This is an example of a HTML caption with a link .

13 Ekim 2013 Pazar

Uzun zamandır yeni bir yemek post'u hazırlamak istiyordum. Bugüne kısmetmiş. Dün adından da anlaşılacağı gibi bir Çin lokantısı olan Kordon'daki China Town'a attık kendimizi. Serkan ve Onur ile çok önceden sözleşmiştik zaten. İzmir havası da harika olunca buluşmak için dünü seçmiş olmamıza hepimiz memnun kaldık. N'olur havalar soğumasın T_T

Öncelikle gidecekler için yediğimiz yemeklerden biraz bahsetmek istiyorum. Tatlı-ekşi soslu tavuk benim seçimimdi. Birçok yerde yemiş olmamdan dolayı şöyle bir şey diyebilirim ki tavuğu biraz kurutmuşlar. Ve fazla tatlı olduğu için bir yemeğin yanında tercih etmeyecekseniz içinizi bayabilir. Sebzeli Yumurtalı Pilav harikaydı! Adını aklımda tutamadığım (muhtemelen Demirde Hong Kong usulü tavuk gibi bir şeydi) Serkan'ın tercihi olan bu tavuk yemeği ise inanılmaz ağır bir sarımsak kokusuna sahipti ve tadı da güzel değildi bence. Noodle(Dana etli çin eriştesi) en güzelleriydi. O da Onur'un tercihiydi. Ben sık sık yemeğine salça oldum tabii :D Bir daha gelirsem mutlaka Noodle söylemek istiyorum. Son olarak Sushi Sandwich ne garip şeydi öyle! ._. Biz yemeğimizi yedikten sonra Serkan'ın 2 arkadaşı daha katıldı bize ve onlarla beraber 5 kişi olduğumuzda bir sushi söyleyelim dedik. Hani biri beğenmezse diğerine yediririz maksat :D Neyse kısaca tavsiye etmeyeceğim garip bir şeydi. Üzerinde uçan balık yumurtası mı ne varmış ahaha ^^

                Tatlı - Ekşi Soslu Tavuk                                                 Sebzeli Yumurtalı Pilav




                Dana Etli Çin Eriştesi                                           Demirde Hong Kong usulü tavuk



Sushi Sandwich

Benim için yemekler dışında ilginç bir şey vardı ki o da bizimle ilgilenen garsonun tüm yemekleri numaralarıyla ezberlemiş olmasıydı o.o Ben en azından ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Mekan güzel, çalışanlar ilgiliydi. Tekrar gitmek istiyorum! *-*

Categories:

4 yorum :

  1. Noodle çok fena görünüyor ya, canım çekti ;_; o sebzeli pilavda anneannemin buhara pilavına benzemiş :D fried rice ise bu aslında, fried rice'dan çok uzak bir şey olmuş, kehkeh ama şu an ki açlıkta hepsini yerdim '- '

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bakınca benim de canım noodle çekti valla. Ama porsiyonu çok büyüktü *-* Valla fried rice olma ihtimali var ama sebzeli pilav yazıyordu :P Olsa da yisek *-*-*-*

      Sil
  2. fried rice değil sanırım çünkü çok beyaz :) bol soya sosu olurdu :) china town'ı ben beğenmemiştim. red dragonu tavsiye ederim izmirdeymişsiz hem. suşiye gelecek olursak da çin lokantasında suşi deneyimi bana hep saçma gelmiştir. eğer menü de rastlarsanız lağman yemenizi şiddetle tavsiye ederim. aslında uygur yemeği ancak çin lokantalarında da rastlamak mümkün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Red dragona daha önce gittim :) Hatta blogumda bi yerlerde post'u olmalıydı. Orayı da çok sevdiğimi anımsıyorum. Lağman'ı ilk defa duydum ve google'dan hemen arattım. Harika görünüyor. Bu yüzden mutlaka yiyeceğim. Öneriniz için teşekkürler :) Sushi içinse şimdilik biraz uzak durma taraftarıyım :D

      Sil