This is an example of a HTML caption with a link .

27 Ekim 2013 Pazar

Şu sıralar yeni bir oyuna sardım arkadaşlar. İsmi Hearthstone: Heroes of Warcraft. Kendisi Blizzard yapımı bir kart oyunu. Bugün oyunda 5. günüm ve tam bir bağımlı olup çıktım. Daha önce size şurada Pokemon'un kart oyunundan bahsetmiştim. Çok sevmeme rağmen, oyun ne yazık ki kendini tekrarladığı için bir süre sonra sıkıldım. Hearthstone ise o oyunun birkaç level üstü diyebilirim ^_^ Bu kadar övdükten sonra oyundan biraz bahsedeyim.

Öncelikle Hearthstone, World of Warcraft'tan da aşina olduğumuz sınıfların ve büyülerin karta bürünmüş hali diyebiliriz. İster bilgisayara karşı oynayarak level atlayabilir, ister pvp - yani bir oyuncuya karşı oynayabilirsiniz. Hatta bu kişi random biri de olabilir kendi seçtiğiniz arkadaşınız da olabilir. Aynı zamanda ranked oynayıp bronz, gümüş, altın, platin şeklinde lig atlayabilir ya da arena da şansınızı deneyebilirsiniz.

Oyun içinde ise mana taşına bağımlı olarak ilerliyorsunuz. Her kartın bir mana kullanımı var ve her sıra size geldiğinde mevcut mana miktarı artıyor. Oldukça basit, ama çok dikkat gerektiren bir oyun. Ve ben de yayınımda bu oyunu oynarak bol bol tavsiye verip, tavsiye alıyorum ^_^

Oyun hakkında DİP NOT: Oyun kapalı beta'da. Yani beta key bulamazsanız henüz oynayamazsınız.   ^_^


Yayınlarıma katılmak için beni http://www.twitch.tv/michiielenda adresinden takip edebilirsiniz :3 Eğer Follow/Takip et seçeneğine tıklarsanız yayına girdiğim an size bir mail gelecektir. Ayrıca daha önce kaydolmuş yayınlarımı da izleyebilirsiniz *-*




Categories:

6 yorum :