This is an example of a HTML caption with a link .

16 Kasım 2013 Cumartesi

"Bir kelebeğin kanatları kadar narin ve hüzünlü. Karanlıktaki bir bıçak kadar tehditkar ve korku verici."

Yolun Sonundaki Okyanus

The Ocean at the End of Lane

Neil Gaiman
İthaki
Fantastik
(5 üzerinden)

Hikâye, kahramanımızın çocukluğuna dönmesi ve evinin yanındaki gölün aslında bir okyanus olduğunu iddia eden Lettie Hempstock’a dair anılarının canlanmasıyla başlıyor. Bu andan sonra; küçük bir çocuğun fazlasıyla ürkütücü, garip ve tehlikelerle dolu geçmişine doğru bir kapı açılıyor. Artık, yolun sonunda neyle karşılaşacağını kahramanımız da bilmiyor…

Yolun Sonundaki Okyanus, İthaki yayınları'ndan çıkan, bir çocuğun hayal dünyasına sığınıp karanlık ve gizemli bir yolculuğun tadına vardığım harika bir kitaptı. Bu benim 2. Neil kitabım olmasının yanı sıra, bir önceki kitaptan da (Mezarlık Kitabı) yazarın tarzına alışık olduğum için beni nelerin beklediğini biliyordum. Yine harika bir hayalgücünün ürünü ve yine yetişkinlerin o sıkıcı dünyasından sıyrılacağımız içinizi sıcacık yapan ve kendini bir çırpıda okutan bir kitapla karşı karşıyayız. 

Hikaye hakkında da bir şeyler anlatmak istiyordum, ama ne söylesem ağır spoiler içereceğinden detay girmek istemiyorum. Nacizane fikrim eğer daha önce okumadıysanız ve merak ediyorsanız bu kitap Neil Gaiman okumak isteyenler için harika bir başlangıç olabilir. 

Diğer ülkelerde yayımlanan edisyonlarına göz attınız mı?

Benim en sevdiğim kapak 1. ve 7. kapak oldu. 2. kapağı da sevmiş olmama rağmen romantik bir YA kitap kapağına uygun olduğunu düşünüyorum ^_^


Sizce en güzeli hangisi?

10 Kasım segesegese.blogspot.com | Kitap Yorumu - Çekiliş
11 Kasım raflarinarasindan.blogspot.com | Kitap Yorumu - Ön Okuma
12 Kasım sssuigenerisss.blogspot.com | Kitap Yorumu - Bunları Biliyor musunuz?
13 Kasım kutsalyorumcu.blogspot.com | Kitap Yorumu - Alıntılar
14 Kasım pinucciasbooks.blogspot.com | Kitap Yorumu - Yazar Tanıtımı
15 Kasım thcodex.blogspot.com | Kitap Yorumu
16 Kasım mirielenda.blogspot.com | Kitap Yorumu - Kitap Kapakları

6 yorum :

  1. Şu altıyı hiç sevemedim ama 1 favorim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 bence de en kötüsü gibi duruyor :D

      Sil
  2. 7. kapak hangi ülkenin çevirisinin kapağı bilmiyorum ama o uzakdoğu filmlerinden fırlamış gibi, cuk oturmuş.

    YanıtlaSil