This is an example of a HTML caption with a link .

13 Kasım 2013 Çarşamba

Merhabalar! 

Bi süredir K-POP müziklerine devam etmiyordum. Bunda büyük pay kesinlikle ilgimi çekmeyen şarkılardı. Ancak şu son 1 aydır güzel parçalar arka arkaya çıktı. Uzun bir liste olacak bu seferki :3

Miss A - Hush
Kiss kiss kiss baby, hush hush hush baby ;)
Miss A sevdiğim kız gruplarından biri ve yeni şarkıları da harika :3 Ancak konseptleri gittikçe kadınsılaşıyor. Bundan rahatsız değilim, ama çabuk büyümediler mi? :D

Trouble Maker - Now 
Trouble Maker ikilimiz popi olunca şirketleri para kokusu aldıkları için tek seferde bırakmadılar. Yeni bir şarkıyla geri döndüler. Ben bu durumdan mutsuz muyum? Hayır! Klibi beğenmesem de şarkı şu sıralar playlistimde deli gibi dönüyor :D

T-ARA - Number 9 
Duygusal bir parçaymış gibi başlayıp, ritmi hızlanıp tekrar alakasız başka şarkıya dönen bir parça daha. Neyseki SNSD iyi alıştırdı bizi. Yavaş yavaş beğenmeye başlıyorum! Bunu da o garip melodili kısmı hariç oldukça sevdim :3

IU - Between the Lips 
Bu şarkı da Giz'in bana aşıladıklarından :D Dinlediğim ilk gün inanılmaz taktım, sadece bunu dinledim. Çok, çok güzel bir şarkı ^_^

Block B - Very Good
Evet klip GD'nin kliplerine gönderme gibi, hatta ilk gördüğümde "Napmış lan bunlar." demedim değil. Ama enerjilerini ve şarkılarını seviyorum! GO GO! :3

İyi dinlemeler herkese ^_^

11 yorum :

  1. IU - Between the Lips çok güzelmiş *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızın sesi çok güzel *-*

      Sil
    2. IU <3 Son albümü çok güzel yaaaa tam benlik *-*

      Sil
    3. Diğer albümlerinin klipleri de çok şeker :3 Bakmadıysan özellikle zamanla alakalı bi klip var onu izle *-*

      Sil
  2. Miss A'nın bu şarkısını görmemiştim o.o Çok beğendim ! Klibi de ayrı bir çekti beni.Büyümeleri artı kazandırıyor bence onlara :D T-ara'dan daha çok seviyorum onları sanırım daha az kişi olmaları bunun sebebi de :D Bende şu aralar Tarzan'a taktım *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sen söyleyince Tarzan'a baktım. Wonder boyz'dan haberim yoktu hiç *-*

      Sil
    2. İyi olmuş söylemem :D Tanınmaları lazım , çok şekerler aslında ^^

      Sil
  3. IU sevmezdim ama bu şarkı çok güzelmiiiiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de tek sevdiğim şarkısı bu. Genelde klipleri seviyorum, ama şarkılar ı-ıh :D

      Sil
  4. Now *-* O şarkığğğ <3 ben <3 <3333 Klibinin bazı yerleri komik asdjks ama bende sevmedim pek :D Ama şarkı... Diyecek söz bulamıyorum :D

    YanıtlaSil