This is an example of a HTML caption with a link .

11 Kasım 2013 Pazartesi


Witches of East End'in ilk bölümünü çıktığı gibi izlemiş ve bu sezon mutlaka takip edeceklerim arasına koymuş olmama rağmen, birkaç bölüm daha izlemeden buraya yazmak istemedim. 5. bölümü de izleyip beğendiğime göre artık blogumda tanıtabilirim.
Dizi 2011 yılında çıkmış olan yazar Melissa de la Cruz romanından uyarlanmış fantastik bir yapım. Ne yazık ki kitabına göz atma fırsat bulamadım. Ama bildiğim kadarıyla Türkçeye de çevirilmedi. Yine de yazarın bir başka kitabı olan Blue Bloods serisinin Epsilon yayınları tarafından çevrildiğini biliyorum.

Dizinin konusundan bahsedelim biraz da... Cadı hikayelerini sever misiniz? Peki cadı bir ailenin her üyesinin ayrı bir lanete maruz kaldığı hikayeleri?

Kızları Ingrid ve Freya'dan bir cadı olduklarını gizleyerek tamamen normal bir yaşam sürmelerini isteyen Joanna, kız kardeşi Wendy'nin de ortaya çıkmasıyla uzun süredir sakladığı bu gerçeği açıklamak durumunda kalır. Ölümsüz olduklarını ve annelerinin laneti yüzünden yüzlerce yıldır sürekli yeniden, yeniden ve yeniden doğduklarını öğrenen kızların hayatı bir anda değişir ve bu durumla baş etmeye çalışırlar. Ancak bir an önce cadı oldukları gerçeğiyle başa çıkmak zorundadırlar, çünkü intikam almak isteyen kişilerin onları bırakmaya hiç niyeti yoktur.


SPOILER
Dizi pek güzel, çok güzel. Fantastik seriler içerisinde şu an için rahatlıkla izlediğim tek dizi diyebilirim. Bu dizinin en güzel tarafı karakterlerin yetişkin olmasının yanı sıra, yaratılması gereken karanlık atmosferi oldukça güzel yansıttıklarını düşünüyorum. Ailenin diğer üyelerinin de lanetleri kesinlikle ilgimi çekti. Freya'nın evleneceği adamın hiç tanımadığı kardeşinin sürekli rüyalarına girmesi, Ingrid'in yaptığı yanlış büyü yüzünden en sevdiği kişiyi kaybetme korkusu veya ilginç teyze Wendy'nin 9 canlı bir kedi olması gibi... Umarım diziyi güzel bağlarlar ve sezon finali verdiğinde bir sonraki sezon için umutla bekleyebilirim.
Kitabını okuyan veya diziyi izleyen var mı? ^_^
Categories:

4 yorum :

  1. O kadar dizi bolluğunun içinde bu çok ilgimi çekti. Senin övgülerine güvendiğim için başlamayı düşünüyorum (kısmet olursa hadi bakam:/) kitabını okursan da mutlaka bloga yaz pliis^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla birkaç dizi deneyip ilk bölümde bıraktıktan sonra, bunu devam edeceğimi hiç düşünmeden izledim. O kadar da övmedim kız. Bi göz at sen de seversin belki ;)

      Sil
  2. bir dizi manyagi olarak hemen dikkatimi cekti. Yarin ilk isim bu diziye bi goz atmak olacak. Ayrica cok begendim yazdiklarini hemen takibe aldim :)
    Banada beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı ülkelerdeki Türklerin gözünden anlatılan blog yazılarına bayılıırım. Hemen takibe aldım ^_^

      Sil