This is an example of a HTML caption with a link .

16 Aralık 2013 Pazartesi


Bir Hobbit daha geldi geçti. Ben filmi her zamanki sinemamız olan Forum Bornova'da ilk günden izleyenlerdenim. Hatta Sparti'nin dediğine göre o salonda bilet alan ilk kişileriz. Zaten bilet alma maceramız 1 hafta öncesine dayanıyor. Biletler internette satışa çıktığında çoğu şehirde alınabilirken bir türlü İzmir'de çıkmak bilmedi. Bu da tabii acaba gidemeyecek miyiz sorularına sebep olduysa da izledik.

Film hakkında ise söyleyebileceğim çok bir şey yok. Kitabını okumamış ve okumayı düşünmeyen biri olarak (Evet benim gibi kitapkurdu bir insanın bile bazen önceliği film olabiliyor) keyifle izledim. Her zaman Orta Dünya ile ilgili filmleri sevmişimdir zaten. Malkav sayesinde değiştirilen yerleri, yoktan var edilen karakterleri, Hobbit kitabıyla ilgili bir yığın bilgiyi ilk film zamanı almış olduğum için yalnızca filme odaklanabildim. Bu yüzden diyorum ki... 

[Spoiler]
Elf-Dwarf aşkı kısmı haricinde(ki bir sahneyi cidden abartmışlar. Sinema da sinirlenip "Yok artık" diye bağırdığımı hatırlıyorum.) filmi çok sevdim. Smaug sahneleri enfesti! Malkav ile resmen kendimizden geçtik! Thranduil sahnelerini izledikçe Loki'yi izliyormuşum gibi bir garip oldum! Elflerin dövüş sahneleri harikaydı, ama Orlando'nun suratı bana çok yapay geldi. Yine de yaşlansa da bu adama Elf olmak yakışıyor *-* Sauron'un ortaya çıktığı sahne harikaydı. Resmen koltukta büzülüp kaldım. Kili'nin gülüşü ultra öldürücüydü <3 Tauriel karakterinin filme güzel bir hava kattığını düşünüyorum(Seni çakma Arwen seni!) Hobbitlerin nehirde fıçılar içinde dövüştüğü sahnenin ise filmdeki en beğendiğim yerlerden biri olduğunu söylemeden edemeyeceğim. Film bittiğinde hala oranın geyiğini yapıyorduk :D

Kısaca ilk film kadar olmasa da çok keyif aldığım bir film oldu. En büyük eksikliğin ise müzik olduğunu düşünüyorum. İlk filmde bu kadar güzel müzikleri bünyemize sununca beklenti ister istemez artıyor. 

Yine de "Eee? Üçüncü film ne zaman çıkıyor?" :3


Categories: ,

7 yorum :

  1. aaa Melda'da aynı seanstaydı :)
    bende ilk izleyenlerdenim, sabahın köründe Ankara ayazında düştük yollara :)
    ben kitabı okumuş biri olarak hem sevdim hem kızdım. sevdim o evreni çok seviyorum. kızdım bu kadar abuk subuk Tauriel'i falan ekleyeceğine, adam gibi iki film çekseydi tam olurdu.
    Ama Smaug! ah Smaug aşık oldum. Martin Freeman zaten başlı başına sevme sebebi.
    Orlando'nun 2002'deki haline baktım, sonra bu seneki haline çok abartı değişiklik yok aslında, ama adamı biraz bronz gösterince ve lenslerinin rengini açık yapınca ondan tuhaf geliyor, Lotr'da lacivertti gözleri, bunda açık mavi.
    Ama özlemişim mutlu mutlu salondan ayrıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok Melda benden önce gitti. Çünkü FB'de resmini görmüştüm. Ben akşam 22 seansındaydım. Ondan önce olan seansın biletleri Kipada filan satılmış sanırım. Doğru düzgün olan yerler kapılmıştı.

      Orlandodaki yapaylık diğer elflerde yoktu. Dediğin gibi gözlerden kaynaklanıyor olabilir belki. Bir de sen de farkettin mi, Tauriel'in dövüştüğü bir sahnede 1-2 saniyeliğine arkadan çekiminde saçları kısalıp kahverengileşti. Dublörünü düzenlemeyi unutmuşlar sanırım :D :D

      Sil
    2. aaa onu fark etmedim, bundan sonraki izleyişimde ona odaklanırım :)

      Sil
    3. Tamam ;) 2. yarıdaydı görürsen bana da söyle. Tek ben gördüm galiba :(

      Sil
  2. Elfleri genel olarak beğenmedim ben. Daha iyi olabilirdi. Hele hele aşk kısmı hiç oturmamış gerçekten. Ama genel olarak filmi çok beğendim. Özellikle Smaug'u enfes yapmışlar. Aksiyon sahneleri de başarılı olmuş. Gimli ayrıntısına da bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh aşk kısmı yazdığında ne yazdığıma bir baktım da Elf - Hobbit aşkı yazmışım. Sayende düzelttim :D Dediğin gibi Gimli harikaydı. Tüm salonu güldürdü :D

      Sil
  3. Ups ben de farketmemiştim sen söyleyene kadar :)

    YanıtlaSil