This is an example of a HTML caption with a link .

17 Aralık 2013 Salı


Kitap Oburları'nın 1. yılı kutlu olsun :3 Şenlikler başlasın!!!

Biz Kitap Oburları olarak ilk yılımızı doldururken siz sevgili Oburlar bizi hiç yalnız bırakmadınız. Biz de 1. yaşımızı kutlarken tam 12 kişiye güzel mi güzel hediyeler veriyoruz ve yeni yılınızı kutluyoruz :3

Öncelikle şu anda sürmekte olan çekilişleri hatırlayalım. Katılmadıysanız mutlaka göz atın derim ben *-*

Tam 1 sene geçti. Ne de çabuk geçti. Göz açıp kapayıncaya kadar derler ya aynen öyle. 

Hala Gizem ile nasıl yapsak, ismi ne olsa, kimler aramızda olsa, kaç kişi olsak, hangi yayınevleriyle başlamalı, insanlara nasıl ulaşmalı, BENZER olmamak için ne yapmalı? gibi sorularla boğuştuğumuz günleri hatırlıyorum da ne çok yol kattetmişiz. Hatta en zoru neydi biliyor musunuz? Yeniliklere açık olan yayınevlerinin yanı sıra tüm yeniliklere ve takipçilerine sırtını dönen yayınevlerini ikna etme süreci! Gerek biz, gerek diğer ekipler bu konuda uğraş vermese blog turların bir anlamı olmayacaktı. Şu anki gelinen noktadan ise o kadar memnunum ki oluşan ufak problemlere kafayı takmıyorum. Çünkü biricik yavrumuz(:P) Kitap Oburları'nın buraya kadar gelebilmesinden gurur duyuyorum. 

Ayrıca Gizem'in verdiği tüm emekler için (Her zaman bir B planı vardır :P) ve beni de Obur ailesinin bir parçası yaptığı için ona sonsuz teşekkürler ediyorum. Sana daha blogunu açmadan önce harika bir blogger olacaksın demiştim de bu kadarını öngörememiştim! WTF! :3 

Biraz da istatiksel bilgilere bakalım mı? Şu an aramıza yeni katılan arkadaşlarla beraber tam 8 oburuz. Şimdiye kadar tam 17 tur yaptık. Yayınevlerinin desteğiyle -blog turlarımız sırasında- tam 58 kişiyi sevindirdik. Birbirinden değerli 12 yayıneviyle çalıştık. FB'de 2000leri, Twitter'da 800'leri gördük. Kitap Oburları'nı sevdiğinizi biliyoruz. Obur baykuşumuz da size öpücüklerini yolluyor :3 (Bu istatistikleri seneye kıyaslayacağım. Ondan ekledim ehüehü)

Gelelim çekilişe! Önce geçen yıl blog turunu yaptığımız Obsidiyen linklerine tıklıyorsunuz, ardından hemen aşağıdaki çekiliş şartlarını yerine getiriyorsunuz. Hepinize bol şans! (◡‿◡✿)

OBSİDİYEN BLOG TUR'umuza göz atmış mıydınız? 
(Bu arada ilk blog tur yazımı 17 Aralık 2012'de yayınladım! Yani tam 1 yıl önce bugün! Ahh nostalji!! :3)
17 Aralık 2012   Kitap Yorumu - Çekiliş
18 Aralık 2012   Kitap Yorumu - Ön Okuma
19 Aralık 2012   Kitap Yorumu - Tanıtım Videosu
20 Aralık 2012   Kitap Yorumu - Yazar Tanıtımı
21 Aralık 2012   Kitap Yorumu  - Yazarla Söyleşi



a Rafflecopter giveaway



Bizim için DEX özeldi; çünkü ilk tatlı telaşımız olan ilk blog turumuzu onların Obsidiyen kitabıyla yapmış, blog tur dünyasına adım atmıştık. İlk yılımızın son günlerinde yine bize yardımını esirgemeyen DEX ailesine teşekkür ediyoruz. MUTLU YILLAR :3


214 yorum :

  1. Bir anlığına geri sayımın çekilişin bitmesine geri sayım olduğunu sanıp, postu hiçbir yerde bulamayıp sana saldırmam çok hoş oldu. Ama çekilişin henüz başlamadığı haberini almaktan hoş olamazdı sanırım. Şansımın bu sefer dönmesini dileyerek katılıyorum , Kitap Oburları'nın bana yeniyıl hediyesi bu olsa keşke ~~ Teşekkürler!!!

    YanıtlaSil
  2. katıldım bol şans dilerim herkese :)

    YanıtlaSil
  3. ilk kitabını okudum ve çok beğendim. geri kalan kitaplarıysa bulamadım malesef :( bana çıkarsa çok güzel olur bol şans :D

    YanıtlaSil
  4. Çekilişe katıldım ve bu seriyi okumayı çok istiyorum.Şans kime gülecek acaba? :)))

    YanıtlaSil
  5. hadi hayırlısı..bakalım daemon kimin olucak.. :D

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir seridir dilerim bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  7. Heyecandan ne yorum yazacağımı bilemedim. Umarım çıkar bu sefer :)

    YanıtlaSil
  8. Anında katıldım vallahi. :D Umarım benim olur. :( <3<3<3 :D Teşekkürler Hazal. :)

    YanıtlaSil
  9. Umarım benim olur bu güzel kitapcıklar. :)

    YanıtlaSil
  10. bayılırım seri kitaplarına inşallah bana çıkar

    YanıtlaSil
  11. Hiç tarzım değil lux serisi ama merak etmiyor da değilim.

    YanıtlaSil
  12. merhaba.çok güzel bie çekiliş.umarım şanslıyımdır

    YanıtlaSil
  13. Bu seri de listemde hiç başlamadım, toptan başlamak güzel olurdu :D

    YanıtlaSil
  14. Nice yıllara Kitap Oburları :)

    YanıtlaSil
  15. çekilişe katıldım, herkeze bol şanslar

    YanıtlaSil
  16. Kafayı yerim bana çıkarsa.
    Ay düşünsene be.
    DÜŞÜNEMEDİ.
    DAEMON AŞKIM BANA GEL.
    ay herkese iyi şanslar yea.

    YanıtlaSil
  17. Ennn bi istediğim. :) Herkese booll şanslar dilemekle beraber inşAllah benim olursun. :) :)

    YanıtlaSil
  18. Çok merak ediyordum bu seriyi. Umarım bana çıkar :P :D

    YanıtlaSil
  19. Hadi bir şans,
    Herkese bol şans :):)

    YanıtlaSil
  20. tüm şartları yerine getirdim -umarım bir hata yapmamışımdır- bana çıkarsa çooook sevineceğim,
    tamamlansa da hepsini alsam diye beklediğim bir seriydi, ben kazanırsam çok güzel olur

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Gfc kapandı,çekilişe Yaseminniey Krsygt adıyla katıldım.

    Adım Nurgül Karış.

    Gfc yerine bloglovinde takipteyim : http://www.bloglovin.com/krsygt

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  23. Heyecanla sonuçları beklemekteyim :) Benim olmalı o kitaplar :D Bol şans :)

    YanıtlaSil
  24. Müthiş bir çekiliş bu ama *-*

    YanıtlaSil
  25. Çekiliş için teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. Güzel set şansımı denemek istiyorum :)

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. yarışmalarınız harika tebrikler

    YanıtlaSil
  28. Bende çekilişe katıldım, umarım kazanırım herkese iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  29. Ben de katıldım ve herkese bol sans dilerim...

    YanıtlaSil
  30. Hiç okumadım, denemek için iyi bir yol gibi :P

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. inş bana çıkar bu set çok güzel :D

    YanıtlaSil
  33. Bu seriyi okumayı çok istiyodum umarım okuma şansım olur :) Katıldım

    YanıtlaSil
  34. İlk kitap turunuzdu ben de o zamn nedense katılmamıştım çekilişe ondan sonra her çekilişinize katılır oldum ama haha :D
    Bol şanslar kendime:P
    Teşekkürlerrrr

    YanıtlaSil
  35. Çekiliş için teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil
  36. harika çekiliş, ben de katıldım, sevgiler

    YanıtlaSil
  37. Bu benim ilk katıldığım çekilişi olacak :) Herkese bol şans

    YanıtlaSil
  38. Yeni yıl nedeniyle yarışmalar arttıkça biz de yarışma manyağı olduk sayenizde. Hepinize ÇOOOK teşekkürler! :D

    YanıtlaSil
  39. Umarım bu çekiliş bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  40. Katıldım, umarım kazanan ben olurum :)

    YanıtlaSil
  41. katıldım :) 1 yılınız kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  42. nice yıllara :) herkese bol şans özellikle bana :)

    YanıtlaSil
  43. Bakalım belki bu sefer şans bana güler :D Çok güzel bir çekiliş olacak gibi :D bir de beklemek olmasa :D

    YanıtlaSil
  44. Çok merak ettiğim bir seri. Herkese bol şans. :) Şimdiden iyi seneler. :D

    YanıtlaSil
  45. Şansıma umarım çıkar :)

    YanıtlaSil
  46. Çekiliş için teşekkürler :) Herkese iyi şanslarrr

    YanıtlaSil
  47. İnşallah şanslıyımdır.

    YanıtlaSil
  48. Yarışmayı duyar duymaz katılıp şansımı deneyeyim dedim :) umarım bu defa şanssızlığım yakamı bırakır ^ . ^

    YanıtlaSil
  49. Hediye süper umarım kazanırım 1. yaşınız kutlu olsunn :D

    YanıtlaSil
  50. Belki şans beni bulur da kazanırım

    YanıtlaSil
  51. bende katıldım. Herkese başarılar :)

    YanıtlaSil
  52. şeytanın bacağını daemon ile kırmak istiyorum ^_^
    herkese bol şans (en çok da bana) :D

    YanıtlaSil
  53. Bende katıldım. Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  54. Vuhuuu!1.yılınız kutlu olsun ve katıldıım :)

    YanıtlaSil
  55. belki şansım yaver gider de kazanırım :)

    YanıtlaSil
  56. Süper bir çekiliiişşş!! Bana çıksın bana çıksın :)

    YanıtlaSil
  57. Aman Allahım çok heyecan yaptım şuan :) Bu arada 1.yılınız kutlu olsun :) Vee Herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  58. Bir kitap kurduna en güzel yılbaşı hediyesiiiiii :) kazanırsam o kadar mutlu olurumkiiii :D

    YanıtlaSil
  59. Tam anlamıyla bir kitap aşığı daha ne isteyebilir ki.. :D Piyango bana vurmasa da kitaplarımdan başka zenginlik mi var?.

    YanıtlaSil
  60. Bu seri bi harika dostum :das:fSDF İNŞALLAH KAZANIRIM :D KAZANAMASAM DA KAZANAN ADINA SEVİNİRİM ÇOK GÜZEL Bİ SERİ :DD ŞANS DAİME BİZİMLE OLSUN (:

    YanıtlaSil
  61. inşallah bana çıkar dinimiz amin!

    YanıtlaSil
  62. Uzun zamandır okuduğum kitaplardan akılda en kalıcı uzay öküzünü kazanacak şanslı kız olmaya talibim :D

    YanıtlaSil
  63. Mükemmel bir çekiliş:3Herkese bol şanslar ama umarım ben kazanırım:D

    YanıtlaSil
  64. Ne iyi ettiniz . Kolay gelsin inşAllah ben kazanırım :)

    YanıtlaSil
  65. Ben de şansımı deneyeyim bakalım... Herkese bol şans ^_^

    YanıtlaSil
  66. çok merak ettiğim bir seri keşke çıksa

    YanıtlaSil
  67. bende katıldım :) Umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  68. Umarım kazanırım :D Ve çok güzel bir çekiliş olmuş :D

    YanıtlaSil
  69. 1. yılınız kutlu olsun.. iyi seneler herkse :)

    YanıtlaSil
  70. Bu çekilişi görür görmez hemen çekilişe katılmalıyım dedim, bu sayede bloga da kayıt oldum :D kitap serisi zaten harika Lux'u ne zamandır almak istiyordum ama alamıyordum, şuan en azından elimde bir şans var, umarım bana çıkar çıkmazsa da ilk işim kitapları almak olucak :D

    YanıtlaSil
  71. Serinin ilk 2 kitabını okumuştum. Umarım devamını bu çekiliş sayesinde okurum. ^^

    YanıtlaSil
  72. Buyuk ihtimal yine sanssızım her zamaki gibi ama denemekten de zarar cıkmaz degil mi?
    Bu arada 1.yılınız kutlu olsun ^^

    YanıtlaSil
  73. Şansımdan pek emin değilim ama belli mi olur dszhgdsfgsdgds

    YanıtlaSil
  74. Hiç okumadım, Ben de şansımı deneyeyim bakalım

    YanıtlaSil
  75. Teşekkürler umarım kazanırım tüm şartları yapmaya çalıştım ancak facebook'ta yaş sınırlaması yüzünden herkese açık yapamadığım için paylaşmadım umarım twitter da paylaşmak yeterlidir böyle bir çekiliş için teşekkürler sizi seviyorum :*

    YanıtlaSil
  76. Bu seriyi kazanmak çok istiyorum.Teşekkürler Kitap Oburları böyle bir etkinlik için.

    YanıtlaSil
  77. merhaba şartlar tamam katıldım

    YanıtlaSil
  78. Nm nmm nmmm.. Çok güzel görünüyorlar :3

    YanıtlaSil
  79. kuzenim için katılıyorum umarım çıkar bol şans

    YanıtlaSil
  80. Çekiliş için çok teşekkürler umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  81. Herkese bol şans... Birinci yılınız kutlu olsun bu arada ;)

    YanıtlaSil
  82. bu kitapları çok istiyorum.umarım benim olurlar :))

    YanıtlaSil
  83. görür görmez katıldım inşallah kazanırım herkese bol şans :))

    YanıtlaSil
  84. katıldım umarım kazanırım şans :D

    YanıtlaSil
  85. Şansın bana güldüğünü düşünüyorum 4 kitabında bana çıktığını, sanki gerçekten bana çıkmış gibi seviniyorum çığlıklarımı zor bastırıyorum resmen :D sanırım kalbim daha fazla dayanamıcak :D Daemon Black gibi taş bir uzaylıdan bahsediyoruz, cidden bana çıksa ne kadar çok sevinirim :D Anneme, alsın diye başının etini yiyorum ama maalesef pahalı olduğunu düşünüyor :/ Allah'ım, kesinlikle değer bu kitaplara ama gel de anneme anlat işte. Bu seriyi okumayı çok istiyorum. Hemde çok. Allah'ım duy sesimi.

    YanıtlaSil
  86. bu sefer de kazanamazsam kafayı yerim.

    YanıtlaSil
  87. Bana çıkarsa çılgına döneceğim doğrudur. Kesin bilgidir yayalım :D

    YanıtlaSil
  88. İnşallah çıkar. Allah'ım lütfen.. lütfen lütfen bana çıksın. Yalvarırım duy sesimi. El fatiha.. ( el fatiha dediniz, okuyunuz duanızı)

    YanıtlaSil
  89. Kitaplar harika :3 Herkese bol şans ;))

    YanıtlaSil
  90. Bi an kazandığımı düşünüyorum ve heyecan yapıyorum sanki kazanmış gibi. Sonra kazanamadığımı düşünüyorum işte o zaman içime bi öküz oturuyor. Ve bunlar sadece düşünmeyle oluyor. Eğer kazanırsam çok sevineceğim ve eğer kaybedersem çok üzüleceğim. Asıl bu iki ihtimali düşündükçe çok seviniyorum veya çok üzülüyorum. Sonuçlar açıklandığı zaman bu iki histen birisinin kat kat ve kat fazlası olacağına eminim. Hemde adım gibi.

    YanıtlaSil
  91. İnşallah bunu yazan kişi kazanır. EL FATİHA.. AMİN
    (el fatiha denince okumak zorunlu bilin istedim -_-)

    YanıtlaSil
  92. Katıldım. Katılan herkese bol şans :) Bu sefer çıksa ne güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  93. Güzel bir set kazanma zamanı geldi

    YanıtlaSil
  94. Bu benim ilk kitap çekilişim :) Kitap çekilişlerinden haberdar olmama rağmen nedense daha önce hiç katılmamıştım. İlk kitabı okumuş biri olarak bu seriyi çok beğendiğimi söyleyebilirim. Zaten Jennifer L. Armentrout'un Melez sözleşmeleri serisi de bir ayrı güzeldi. Kalemini ve hayal gücünü sevdiğim bir yazar, umarım bana çıkar. 1. yıllınız kutlu olsun bu arada :) Nice kitap severli yıllara ;)

    YanıtlaSil
  95. umarım bana çıkar çok ama çok istiyorummm <3

    YanıtlaSil
  96. Umarım kazanırım :) herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  97. fuarda almayı düşündüğüm seriydi umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  98. Lux serisi merak ettiğim bi seri.Uzun süredir okumak istesemde, bir türlü alamadım :D

    YanıtlaSil
  99. en sevdiğim serilerden biri elimde olmasını isterdim

    YanıtlaSil
  100. çok merak ettiğim bir seri :) çıkmazsada seri tamamlanınca almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  101. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  102. Umarım kazanırım okumayı istediğim bi seri herkese başarılar :)

    YanıtlaSil
  103. bu yarışmaya ilk katılışım ve lux serisi okumayı en çok istediğim kitap inşallah bana çıkar

    YanıtlaSil
  104. bu kitapların elimde olmasını çok ama çook istiyorum

    YanıtlaSil
  105. Heyecandan elim ayağım titriyor yemin ederim. Kazanamazsam deliye dönerim lan. Kafayı yerim. Çıldırırım. Gerçi kazansam da bu semptomları veririm ama bu sefer sevinçten olur yani :D Ay inşallah kazarım. Dinimiz.. AMİN :D Allah'ım kabul et duamı, çok kabul et.. lütfen. Ben kazanıyım ya (burada yavru köpek bakışları var)

    YanıtlaSil
  106. Bu günlerde hayalim; bu kitabı kazanmak. En azından imkansız değil. Ya da imkansız. O kadar kişinin içinden bir kişi seçilecek. O da ben mi olcam. Bu şans işi. Ve ben şans işlerinde iyi değilimdir yani. Her ne kadar kazanmayı istesem de bu da bir gerçek. Ve gerçek acı. Acı yani.

    YanıtlaSil
  107. Duygusal şarkı insanın düşüncelerini değiştiriyor, olumsuz düşündürüyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem spam yapmaya devam edersen çekilişten diskalifiye edeceğiz. Bilgine.

      Sil
  108. Çekilişe bende katıldım.Bol şans:))

    YanıtlaSil
  109. Çok okumak istediğim bir seri. Seri bittikten sonra almayı düşünüyordum :) Herzaman seriler bitince alırım :D İnşallah bana çıkar yada benim gibi bu serisi olmayan bir arkadaşa çıkar :)

    YanıtlaSil
  110. Katıldımmm umarım bu kez şans bana da güler :)

    YanıtlaSil
  111. Katıldım herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  112. bu seriyi ne kadar merak ettiğimi ve istediğimi anlatamam :( bana çıkarsa yeni yıla çoook büyük bir mutlulukla gireceğim :D

    YanıtlaSil
  113. Bu seriyi okumak istiyorum bende katıldım. :)

    YanıtlaSil
  114. Şartları yerine getirdim, Efe Kızı olarak takibe aldım ^_^ Çekilişlerde pek fazla şansım olduğu söylenemez ama yeni yıl şansı için katılmak istedim ^^
    İletişim için: efekizlari@hotmail.com

    YanıtlaSil
  115. bana çıksa hepsini okusam bitirsem:):)

    YanıtlaSil
  116. Ya hatırladım da bu kitap ilk Türkiye'ye geldiğinde yani Dex çevirdiğinde haberim olmuştu. Dergi almıştım ve orada ön okuması vardı. Daemon'ı o kadar güzel anlatmıştı ki kitabı bi an önce almak istedim. Ama annem izin vermedi (hay ben anneme) Ama yine de hala Dex ön okumaları yayınladıkça okuyorum. BU BÖYLE Bİ ANIM İŞTE :D

    YanıtlaSil
  117. Hayatımda ilk defa bir kitap çekilişine girdim, haydi bakalım hayırlısı olsun... :P

    YanıtlaSil
  118. bu seriyi çok seviyorum ama bende yok:((Kısmet herşey

    YanıtlaSil
  119. Umarım kazanabilirim herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  120. merhaba kazanmayı diliyorum
    umut sukran
    sukrankarav@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. Hadi şans azıcık gülümse :)
    duyqu2p@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. bu kitabı çok istiyorum inşallah kazanırım :)

    YanıtlaSil
  123. katıldım. umarım şanslı kişi olurum

    YanıtlaSil
  124. Tweet about the Giveaway
    ☺ Do this again tomorrow for more entries! ☺ arkadaşlar ben bu olayı anlayamadım tweetledim ama nedense olmadı bu uyarıyı veriyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tweetlemişsin evet. Oradaki yazanın anlamı yarın da tweetleyebileceğin. Yani şansını arttırmak için her gün 1 kere tweetleme şansın var :)

      Sil
  125. Hadi bir şans,
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  126. ben de katıldım GFC : sineminbahari
    şanslı olmak dileğiyle,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  127. GFC :saliha temiz
    katıldım bol şans dilerim herkese...

    YanıtlaSil
  128. Bu seri benim olsun daha ne isterim :)

    YanıtlaSil
  129. katıldımmm benim olsun benim olsun :)

    YanıtlaSil
  130. bu geri sayımda bi yanlışlık var. Sanki bir asır geçti ama sadece bi kaç gün geçmiş. Bence siz geri sayımla oynuyonuz -_-

    YanıtlaSil
  131. ben istiyorum bu seriyi ya :D benim olsun :D hiç mi şansım yok :D pki tm :D tşk :D

    YanıtlaSil
  132. ay çok istiyorum ya :D Kazandır beni Daemon SAD:D:SA

    YanıtlaSil
  133. Kendime kitaptan kesitler bularak işkence yapıyorum :D ben kazansam? olmaz mı? :D

    YanıtlaSil
  134. “Kurabiye yer misin?” diye sordu, çikolata parçacıklarıyla dolu bir kurabiye uzatarak.
    Midem kötü olsun ya da olmasın, bunu reddetmemin imkânı yoktu. “Tabii.”
    Çarpık bir gülümsemeyle bana doğru eğildi; dudakları dudak­larıma çok yakındı. “Gel de al.”
    Gel de al mı?.. Daemon, kurabiyenin yarısını o dolgun ve tama­men öpülesi dudaklarının arasına koydu.
    Hay ben böyle işin...
    -Oniks
    Ama ya istiyorum bu seriyi :D banane :D

    YanıtlaSil
  135. Daemon arkadaki sıraya oturdu ve midem ağzımdan çıkacak gibi oldu.Kusacaktım.Tam burada sınıfta,herkesin...
    Kalemiyle sırtımı dürttü.
    Donakaldım.O ve lanet olası kalem.Tekrar dürttü,bu kez biraz daha şiddetliydi.Gözlerimi kısarak arkamı döndüm. " Ne var? "
    Daemon gülümsedi.

    -Obsidiyen

    gidiyom ben ya :D

    YanıtlaSil
  136. En çok istediğim seri :) Umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  137. 1. yılınız kutlu olsun kitap oburları iyi ki varsınız =)

    YanıtlaSil
  138. Allah'ım son 3 gün. Dayanabilirim. Evet, yapabilirim. Geri sayımda sona yaklaştıkça bendeki heyecan daha da artıyor :D

    YanıtlaSil
  139. Neyse az kaldı. 3 gün göz açıp kapayıncaya kadar geçer. Geçer yani. Dimi?

    YanıtlaSil
  140. Eğer kazanamazsam yaşadığım hayal kırıklığı paha biçilemez olcak.

    YanıtlaSil