This is an example of a HTML caption with a link .

15 Aralık 2013 Pazar

Bir ara fena sarmış, hemen hemen her güncel diziyi takip etmeye çalışmıştım. Tabii bi yerden sonra bünye kaldırmadı beklemeyi. Bir tek güncel izleyip tamamlayabildiğim dizi Secret oldu. Kısaca sizler için Ekim ayından beri izlediğim dizileri şöyle bir toparladım. Drama arayanlar için de bir hatırlatma olur :3 Unutmayın Mydramalist.info daki güncel listemi takip edebilirsiniz.

SECRET

Bu dizi üstte de dediğim gibi haftalık takip ettiğim tek diziydi. Hem Gizem ile beraber seyrettiğimiz için hem de diziden sonra yorumlaştığımız için ayrı bir sevdim. Oyuncuların rollerine ne kadar uygun olduğundan bahsetmeme de gerek yok sanırım.

Ancak arkadaş o nasıl göz! Her bölüm ana karakterin ağlamasından içim şişti vallahi. Buradan da anlayacağınız gibi oldukça ağır drama sahip.

Konusu ise şöyle, Yu Jeong erkek arkadaşından evlenme teklifi aldığı gün bir trafik kazasına karışır. Arabasını o sırada avukatlık sınavını kazanmış olan erkek arkadaşı kullanmaktadır. Kaza yerinde bir kadın ölünce Yu Jeong erkek arkadaşının yerine hapise girer. Ancak işler bu şekilde kalmaz. Ölen kadının sevgilisi işe karışır ve dünyayı ikilimize dar eder.


Gayet ilgiyle ağızlarına sıçmalarını seyrettim :3 Tavsiye ederim :3


THE HEIRS

Bu senenin bomba dizilerinden biriydi kendisi. Çok güzel başladı ama bir yerden sonra inanılmaz sıktı beni. Çok uzatmışlar arkadaş. Ben de bıraktım gitti. Ama şunu söyleyeyim, sırf başları için seyredilebilir. Tabii gençlik dizilerini seviyorsanız.

Konusu, Cha Eun Sang fakir hayatından bıkmış, üniversite okuyan ablasının yanına Amerika'ya taşınma hayalleri kuran bir genç kızdır. Ancak işler sandığı gibi gitmez. Tüm çalışıp kazandığı parayla ablasının yanına giden Eun Sang ablasının bunca zaman onları kandırdığını öğrenir. Ne geri dönecek parası, ne de bileti olan Eun Sang ablasıyla kavga ederken Koreli olduğu ortaya çıkan biri tarafından yardım eli uzatılır. Bu kişi de zengin çocuğumuz Kim Tan oluyor. Bir şekilde kaderleri Kore'de aynı okulda kesişecektir.

Bu arada buradaki kötü çocuğu çok seviyordum lan! :3 Üzülmesin o!


REPLY 1994

Bu diziyi müzikleri (OST) sayesinde keşfetmiştim. Öylesine bi bakayım nedir ki bu derken Malkav gördü. Beraber 1-2 bölüm baktık. Şöyle söyleyeyim. 94 yılındaki bazı olaylar beni geçmişe götürdüğü doğrudur. Bu yüzden çok sevdim. Tamam ana karakter de çok şirin kız ama abi ben bu Korelilerin komedi anlayışını AN-LA-MI-YO-RUM! İçim daralıyor!!! Yine de Malkav ile devam edeceğim sanırım.

Konusu, Go A Ra Seul'de pansiyon işleten ailesiyle yaşayan ve üniversiteye giden bir kızdır. Tek isteği üniversitede basketbol oynayan oppasını görmektir. Aynı zamanda pansiyona farklı yerlerden gelen üni. öğrencileri taşınır ve arkadaş olurlar. 

Dizi her bölüm başlarından geçen olayları gösteriyor. Kısaca yarı aşk, yarı arkadaşlık konulu dönem dizisi.


EMPRESS Kİ

Genelde tarihi dönem dizilerinden uzak durur, çok övülmedikçe göz bile atmam. Bu diziyi izlememe neden olan şey ana karakteriydi. "Ben bu hatunu nereden tanıyorum acaba?" diyerek bir başladım güncele yetiştim. Ancak tamamlanmasını beklemek için ara verdim. 

Diziye devam ettikçe daha çok sevmiş olmam sebebiyle sizlere ne sebeple önerebileceğimi bilmiyorum. En iyisi dizi arıyorsanız bi göz atın :D

Konusu, ailesi gözleri önünde öldürülen bir çocuğun öldüren kişinin evine yardımcı olarak girmesi ve orada kendi kimliğini gizleyerek bir erkekmiş gibi savaşçı eğitimi almasını konu alıyor. 


PRETTY MAN

Bu dramayı neden izlemeye başladım hiçbir fikrim yok. Ne Jang Geun Seok'u severim, ne de bu tarz dramaları izlerim. Şöyle bir göz attıp IU'nun rolünü anlamaya çalışana kadar sabrettim. Sonra da bıraktım diziyi zaten.


Konusu, Ma Te zengin kadınlarla parası için sevgili olan güzel bir adamdır(?!) Annesinin de ölümü sırasında ortaya çıkan bir kadının ona yardım etmesiyle babasının aslında çok zengin bir iş adamı olduğunu öğrenecek ve mirasından pay alabilmek için uğraşacaktır.

Aslında konunun bu kısmı güzeldi de, diziye katılmış olan Kore komedisine lanet girsin diyorum. Kesinlikle sabırlı değilseniz çekilmez.

ONE WARM WORD 

Bu drama da bi tuhaftı. Birbirini aldatan aldatana... Ama sorun şu, kim kimi nasıl aldatmış hiçbir şey anlamadım. 3 bölüm geçti hala anlamaya çalışıyorum. Bunun dışında oldukça merakla izlediğim bir dizi. Karakterleri sevdim sanırım.

Konusu, Eun Jin evliliği sırasında kocasının onu aldattığını öğrenir. Ancak her şeyin üzerinden 5 yıl geçmesine rağmen kocasını affedemez. Yakın bir zamanda tanıştığı başka bir adamla flört etmeye başlar. Ancak işler burada karışır. Çünkü adamın karısı aynı zamanda yemek kursuna beraber gittikleri Mi Gyeong'tur ve henüz bunu bilmiyordur. Daha da kötüsü ise yakın zamanda biri onu takip etmeye ve ailesini tehdit etmeye başlamıştır.

Kısaca karman çorman bir dizi. Bol entrika filan sevenler göz atabilir :)


HER LEGEND

Bu drama nasıl bu kadar güzel başlayıp bu kadar boktan bir sonla bitebildi!! Hala içimde bir acıdır. Sırf bu yüzden 5 üzerinden 2 puan verdim. Sonlarında RESMEN saçmaladı ;_;

Konusu, Jeong Su çanta tasarımcısı olmak isteyen bir kadındır. Küçük yaşta dayısının yanında yaşamaya başlamış ve ailesine yardımcı olabilmek için sokaklarda ıvır zıvır satmaya başlamıştır. Ünlü bir çanta firmasının yarışmayla yeni çalışanlar alacağını öğrenince yarışmaya başvurur.

Bir de bunun öncesi var ki, Jeong Su daha küçükken zengin bir aile onu evlat edinmek ister, ancak talihsizlik bu ya o sırada kaza geçirirler ve Jeong Su'yu hatırlamazlar. Kızın yengesi söz verdikleri için 1 sene boyunca bu aileyi sıkıştırır ve 1 sene sonunda evlat edinme süreci başlar. Ancak yengesi son bir cinlik yaparak zengin aileye kendi kızını Jeong Su'ymuş gibi gönderir.

Bu kısım dramanın en bomba kısımlarıydı. Ortaya çıkması, kızların tepkisi, üvey ailenin tepkisi hepsini o kadar çok merak ediyorsunuz ki dizi su gibi akıp geçiyor. Ancak dediğim gibi lanet olsun o sona!

THE MASTER'S SUN

Ana karakterleri hatta yan karakterlerini bile çok sevdiğim bir diziyi nasıl sevemezsin derseniz işte böyle sevemem! Sırf onlar için izledim bitirdim ve 1 puan verdim! Iğğ! Berbat! Sıkıcı! Uzatılmış! Biliyorum herkes bu diziye ayılıp bayılıyor. Bu yüzden isterseniz şans verin ama ben kimseye önermiyorum! Yine de tüm karakterlerini seviyorum ya! <3

Konusu, Tae Gong Sil geçirdiği bir kaza sonrası hayaletleri görebilmektedir. Ancak kötü tarafı ona öyle bir musallat olmuşlardır ki kendini bir odaya kapayıp dünyadan soyutlamıştır. Yine böyle bir hayaletin çıkıp ondan yardım istemesi sırasında zengin iş adamı Jung Won ile karşılaşır ve ona aşık olur. Daha da güzeli ise o adamın yanında hiçbir hayalet ona musallat olamıyordur. Bu yüzden adamı tekrar bulmalıdır!

THE FUTURE CHOICE

Bu diziyi 2 bölüm izlemeye çalıştım. Hatta orada Mi Rae'nin yaşlı halini oynayan kadını çok sevmeme rağmen devam etmeye çalıştım, ama ne ana karakterleri ne de diziyi gram sevemedim. Olmayınca olmuyormuş. Zorlamamak lazım diyerek veda ettim kendisine ^^

Konusu diyeceğim de konusundan da bir şey anlamadım! Anladığım tek şey, kızın hayatında o kadar mühim bir şey oluyor ki gelecekten gelip kendine nasihatta bulunuyor. Misal çok istediği metin yazarlığına(burayı karıştırıyor olabilirim) hatta televizyonla ilgili hiçbir işe girmemesini söylüyor.

Dizi ile ilgili ilginç dip not: CNBlue'daki çocuk ile dizideki diğer adamı o kadar çok birbirine karıştırdım ki başıma ağrılar girdi! 



Şimdilik bu kadar arkadaşlar. Bunlar dışında da birkaç diziye başlayıp yarım bıraktım, ama daha ilk bölümde bıraktığım için listeme bile almamışım ^_^

Daha önce bu tarz bir liste yapmışım ona da göz atabilirsiniz.

Son zamanlarda İzlediğim Dramalar #1
Categories:

31 yorum :

  1. Heirs ilerledikçe saçmaladı. 20 bölüm bile fazla ona bence. Ne güzel başlamıştı hâlbuki. -__- Master Sun'ı ben de izleyece'm herkes öneriyor onu. Korkmam herhâlde ya XD Bi' de Pretty Man'i merak ediyorum ama pek de hevesli değilim o dizi için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen! Sonunu getireceğimden oldukça emindim başlarda, ama baygınlıklar geçirdim. Kaldı öyle! Master Sun çok tuhaftı :D Çok ilginç başladı ve korkmazsın sanırım ya. Bazı bölümler gerik ama hayaletlerin tiplerinden öyle o. En fazla 4-5 bölüm sonra komik geliyor ^_^ Pretty Man için sabır diliyorum :P

      Sil
  2. Pretty Man'i kız kardeşim merak ediyor. O izlerken bir bakarım diyorum ama afişte iş yok zaten. Sarmaz eminim. XD Heirs'ın ben daha son ikiyi izlemedim. İzleyesim de gelmiyor. O kadar gereksiz yani. LMH'ya yazık oldu bu dizide :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aha ciddi misin? Cidden yazık oldu mu? Eğer oldu diyorsan izlerim valla! Ben diğer çocuğu daha çok seviyordum :3

      Sil
    2. Ya mutlu bittiyor kız, o manâda değil. Ama ne bileyim dizi çok vasat olunca acıdım adama XD

      Sil
    3. Tüh işte benimkisi de bir umut :P

      Sil
  3. Yılan hikayelerini hiç sevmiyor olmama rağmen şu Her Legend'ı merak ettim hmm.
    Heirs hakkında tek kelime etmeyeceğim, ismini duyduğumda bile bir bunaltı geliyor artık :P
    Reply 1994 ilgimi çekti, Reply 1997'i çok sevmiştim zaten ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her Legend çok çok çok güzel olabilecek bir diziyken sonlarında beni çok sinirlendirdi ya ;_; Yine de izlenebilir. Ve maalesef yılan hikayesinin hikayesi gibi bir şey :D Orada yazamadım ama ultra yılan hikayesi :D :D :D

      Sil
  4. Secret çoktandır aklımdaydı ama halen izlesem mi izlemesem mi aralardayım, ne dersin izlemesem kayıp olur mu? :/ Heirs ın dediğin gibi o sıkıcılığından sonra finalini bile daha izlemedim elim gitmiyor. Zaten pek ahım şahım da bitirmemişler. İlerleyen bölümlerini de sırf kadrodan kurtardı diye düşünmeden edemiyorum. Empress ki bana şu an çok ağır geldi. Yani tarihi dönemlere ben de senin gibi bakamıyorum. Çok sıkılıyorum. İlk 3 bölümden sonra bıraktım, bitsin bir tekrar bakabilirim yorumundan sonra. Pretty boy dan bahsetmiyorum bile. Masters sun ı çok da beğenmiştim şaşırdım sevmemene :D gerçi ona baksan ben de herkesin ayıla bayıla övdüğü gentlemen diginity mi ne onu sevmemiştim. Son olarak sana missing you ve faith i tavsiye ederim. :D aslında the winter blows the wind de çok kaliteliydi. *-* Ve bu şekilde yorumlarını şahsen bekliyorum. İnternette tanımadıklarından okuduğun yorumlarla başladığın dizilerin %90 ı hüsran :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylemeyi unuttum! Future Choice ın ilerleyen bölümlerinde ortaya çok değişik şeyler çıkıyor şimdi sana devam etmeni önerirdim ancak Heirs yüzünden reytingleri düştüğü için 4 bölüm ( bildiğin 4 bölüm -.- ) erken final yaptılar. Yani iyi ki izlememişsin çünkü rezil ettiler bıraktılar. T^T

      Sil
    2. İzledin mi bilmiyorum ama bir zamanlar 49 Days vardı. Ben Secret'i izlerken sanki 49 Days'i izliyormuşum gibi aynı duyguları hissettim. Eğer izlemediysen diye şöyle söyleyeyim. Benim Kore dramalarında en çok dikkat ettiğim şey mantıklı(!) bir sebepten ötürü intikam almaya çalışan karakterlerin olması. Ve bu drama bu açıdan o kadar güzeldi ki hiç yarım bırakmayı düşünmedim. Tek sorun ana karakter kadının dudakları! Sanırım silikon yaptırmış :P İzlerken batıyordu gözüme ehehe. Bir de Korede bu dizi raytinglerde hep ilk sıradaydı. Heirs 2. sırada kalıyordu. Koreliler de çok seviyor anlayacağın :D Olmadı 1-2 bölüm bak sarmazsa bırakırsın ;)

      Ahh Gentlemen Dignity'i de ben çok sevmiştim :D Demekki ikisini de seven çok şanslı :D

      Missing you + Faith bunları hemen listeye ekliyorum. Winter Blows the Wind çoktan listemde. Gizem de önerdi onu. O halde ikiniz de önerdiğiniz için ilk ona başlayayım *-*

      Ben de bloggerların yorumlarını mutlaka takip ediyorum. Bazen kafama göre, bazen onların yorumuyla başladığım oluyor. Hatta eskiden hep blogger yorumlarına göre dizi izliyordum. Artık çok tanıtım yapan yok :/ Ben de biriktirmeden yazmayı pek sevmiyorum. Bundan sonra böyle çoğalınca yazarım :3

      Sil
    3. Ah! 49 Days mi? :D Bütün bu dizilere rağmen gönlümde taht kurmuş 1. sırada! Açıkçası Secret ona benziyor dediğin an çok şaşırdım O.O hemen izlemeliyim o halde! Çok sevindim, bu aralar doğru düzgün diziler de bulamıyordum :P Ben de öyle ayrıntılara takılıyorum kahretsin ki :D Önerdiklerimin 3 ü de dram lakin missing you da çok ağlamıştım! Ayrıca 3ü de güzel bitiyor sadece winter blows da azcık türk filmi vari bir son sezebilirsin o kadar :D Yorumlarını merakla bekliyorum *-* Keyifli izlemeler!

      Sil
    4. Teşekkürleeeer :3 Ancak Secret kesinlikle 49 days'e benzemiyor. Yalnızca kötü adamları aynı insan canlandırıyor ki çok severim :D Sadece intikam kısmında ve dram kısımlarında aynı şeyleri hissettim o kadar. Yoksa gram benzemiyor :3 Bu arada 49 Days favorimdir <3

      Sil
    5. Ahh şimdi gördüm yazını. O halde kesinlikle devam etmiyorum FC'ye. Teşekkürleeer :3

      Sil
    6. Haha olsun yine de ekledim ve izlemeyi düşünüyorum :D

      Sil
  5. Ben de bu aralar çok çok Kore dizisi izledim, ondan yorum yapmamak elimde değil..
    -Master's Sun: Aynen dediğin gibi karakterler harikaydı; ama dizi izlerken karakterlerin duygusal gelgitlerinden daral geldi... Yine de çok severek bitirdim :3 Ben OSTlerini de sevmiştim bi de o.o
    -The Heirs: Başladım. 12 bölüm izledim ve devam etmedim, şu an da devam etmeyi düşünmüyorum açıkcası. Ben o dizide Cha Eun Sang nasıl aşık oldu anlamadım. Sanki bi' gün uyandı ve "Duygularıma daha fazla mani olamayacağım! Bekle beni!" şeklinde bir atılım gerçekleştirdi. Onun dışında dizideki romantizm ögesi (şimdi sana sarılacağım ve seni dumur edeceğim vb.) bana çok sahte geldi nedense. Belki çok fazla izlediğimden sıkıldım artık belki de olayların işleyişinden ötürü.
    -Pretty Man: Jan Geun Suk görünüş vb. yönlerden beni etkilemiyor, dizinin temek ögesi de ana karakterin yakışıklılığı ve cazibesi olunca biraz kendimle çelişmedim değil. Ama konusu eğlenceli geldi, hatta uyarlandığı webtoonu(manhwa mı emin değilim, çizimleri webtoon gibiydi sanki) aradım bulamadım :(. IU'yu merak ettim bi de:D Hala devam ediyorum, bakalım ne olacak.
    The Future Choice: Yoon Eun Hye yüzünden izlemediğim dizidir.Yanlış karar veriyorum, fazla ön yargılı mıyım bilmiyorum; ama Yong Hwa etkisi bile başlatamadı beni diziye. :( İzlesem mi ki?
    Secret: Arkadaş çok ağladım dedi, ben de en ufak şeye ağlayan bir insan olduğum için dedim herhalde üzüntüden ülser olurum.:D Ama tavsiye ettiğin için izleyebilirim :3
    Empress Ki: Bu da yazından sonra kesin izlerim dediğim dizi oldu, belirtmek istedim ^^/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh iyi hatırlattın Master's Sun'ın müziklerini tekrar dinleyeyim :3 Cidden dizinin müzikleri çok güzeldi.

      Heh! Heirs'te sevmediğim en önemli kısım oydu. Çok yapaydı :( Çok güzel anımsatmışsın o sarılma kısmını. Hala o an verdiğim tepkiyi hatırlıyorum! Hatta galiba o bölümden sonra bıraktım ben.

      The Future Choice içinse eğer sevmediğin biri için izlemiyorsan şans ver derim. Misal ben Heirs'e ve Pretty Man'e ana karakterleri hiiiiiiiç sevmediğim halde yine de şans verdim. Ama sorun şu. Future Choice'u gram sevmedim ben. 2. bölümün ortasında bıraktım ve 2 kere izlemeye çalıştım :/ O yüzden sen bilirsin.

      Secret'te yanına mendil depola :P Önereceğin diziler olursa benimle de paylaşmayı unutma :3

      Sil
    2. Ya The Future Choice'taki lead kadın Yoon Eun Hye ve ben onun bir tek ilk izlediğim Coffee Prince dramasını sevebildim. Sanki oyunculuğu, bir role bürünürken konuşuşu, mutluluğu, ağlaması hep aynıymış gibi geliyor. Yine de 2-3 bölüm izleyip bakarım senin yaptığın gibi o.o

      Şu an diğer yorumlarda bahsettiğin "A Gentleman's Dignity"yi izliyorum ben de. Ama yurttan arkadaşla izliyoruz o yüzden çok yavaş ilerliyoruz, bi onun sınavı oluyor bi benim. Yine de gerçekten mükemmel-harika-klişe olmayan bir romantik komedi olduğunu düşünüyorum. Çok çok sevdim. Oyunculuk güzel, romantizm yerinde, komedi başarılı ... Açıkcası The Heirs tarzı alıştığımız diziler yerine daha çok bu tarz dizi görmek isterdim :(

      Onun dışında ben bi' de listende olmayan Good Doctor'ı izledim yakın zamanda. Hiç tıp vb. konulu drama izlememiştim, arkadaşım mükemmel dedi de başladım. Korenin en iyi hastanelerinden birinde intern olarak çalışmaya başlayan savant sendromu sayesinde cerrahi alanda inanılmaz yeteneğe sahip olmuş otistik bir doktoru anlatıyor. Gerçekten o ameliyatlarda yarattığı heyecanı, gerilimi, duygusal çıkışları inişleri, aradaki az biraz komedisi ve konu işleyişiyle güzel bir diziydi.

      Ha bir de Let's Eat'e başladım son olarak.Aslında başlama nedenim Doo Joon'un oynaması. Baş kadın karakter öyle kolay sevilecek bir tip değil ama gizem ögeleri içeren bir romantik komedi fena gelmedi. 3 bölüm yayınlandı şimdilik.Belki bi bakarsın.^^/


      Sil
    3. A gentleman's Dignity'i sevdiysen acaba My Name Is Kim Sam Sun'u da sever misin ki? Önerebilirim sanırım onu da. Dizi arasan bir göz atarsın.

      Ben hastane-doktor ilişkili 3 dizi izledim sanırım. Birini bırakmıştım. Birinin ismi Cain & Abel gibi bir şeydi sanki ve çok sevmiştim. Diğerini hiç hatırlayamadım. Listemde de bulamadım. Ama Good Doctor'a bakacağım. Merak ettim sen böyle anlatınca.

      Let's Eat'e ben de başladım, ama izlerken kusuyordum :P Yarım bıraktım -ki yemeli içmeli dizileri severim ben- ;_;

      Sil
    4. Voaa, My Name is Kim Sam Sun'a da hemen bakarım şunlar bitince, teşekkürler tavsiye için o.o
      Let's Eat konusunda kadın yemek yerken bilgisayarın hoparlörünü kapatıyorum, gözlerimi de elimle.:D Onun dışında çok garip şeyler olacak gibi. Enteresan geldi, sanırım ben devam edeceğim.
      Good Doctor ile ilgili not: Dizi hastanenin pediatri biriminde geçiyor.

      Sil
    5. Hmmm Let's Eat'e devam edebilirim o zaman bir ara. Demek ki ileride ilginçleşiyor :D

      Sil
    6. Daha üç bölüm izledim; ama bu ana karakterlerin yaşadığı bölgede kadınlara saldırılar oluyor kimliği belirsiz bir saldırgan tarafından gerçekleştirilen, hatta ilk bölüm de de konusu geçiyor, o işte dediğim gizem ögesi :D İyi seyirler şimdiden o.o

      Sil
    7. Anladım. Ben oraları hiç görmediğim için tabii başlar başlamaz kapayınca. Beğenmezsem gene brkaırım nası olsa :D Teşekkürler :3

      Sil
  6. Secret çok güzel kaliteli bir diziydi senaryo sağlamdı bunu da zaten reytinglere yansıttı.
    Heirs o kadar çok pohpohlanarak tanıtımı yapıldı ki bence senenin kadrosu güçlü senaryosu bir o kadar zayıf dizi dalında ödül alır.
    Güzel adam devam eden bir dizi şimdilik iyi ilerliyor severek izliyorum
    Master's Sun da senenin iyi dizilerindendi. So Jınin o saçma kıyafetleri bile diziyi gölgeleyemedi :)
    Future Choıce güzeldi bence birde senarist sonunu bizim hayal gücümüze bırakmasaydı sevmiyorum öyle sonları ben ne olduysa yaz be senarist amca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Future Choice'un sonu sanırım 2. bir Rooftop Prince vakası olmuş. RP'yi sevdim de FC'ye devam edemiyorum ben ya :(

      Sil
  7. Korelilerin komedi anlayışı böyle değil de sanki çok tutan bir şey var onu illa ki tekrarlayacaklar diye baydılar gibi geliyor bana. Bilemedim. Ama kalite iyice düştü sanki. Şu Secret doğru düzgün bir şeye benziyor ama şimdi hiç acıklı duygusal şeyler kaldıramayacak bünyem hüfff:D Çerezlik olsun kıyafetlere bakayım diye Pretty Man'e mi başlasam? Ama adamın çoğu dizisindeki gibi kızı ezip kasıntılık yapacaksa kalsın. (Yapıyor mu cidden? Başlamayayım boşuna ya:/)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pretty Man'de aynen dediklerin oluyor. Onu geçtim bu adam başka rolde hiç oynamıyor ki. Hep aynı karakterde sanki :S Ayrıca adamın kızı ezmesine gerek yok. Bu seferki kız ekstra ezik. Ama IU'ya rol yakışmış. Sanırım başka bi dizide izlemediğimden olsa gerek (şarkıcı yönünü biliyorum bi) şaşkın-salak-abaza kız rolünü güzel canlandırıyor :D Yine de merak ettiysen beğenmezsen bırakırsın ya :D

      Sil
    2. Ay yok hiç kafam kaldıramıcak hele ki kadın karakterde abazalık ve eziklik adamın kasıntılığıyla birleşince... Off yazarken bile sıkıntıdan patladım -_-"
      Empress Ki - The Heirs - Her Legend arasında kaldım bir bakayım ilk bölümlerine o zaman. Bu arada böyle postlarını çok özlüyorum ya, arayı açmasan keşke^.^

      Sil
    3. Ben de çok izleyemiyorum ki işte :3 Biriktikçe bol bol yazmaya çalışıyorum <3 Daha çok kitap okumaya döndüğümden ya da oyun falan oynadığımdan dizilere zaman kalmıyor :P

      Sil
  8. Selamlar, bende bir kore dizi fanatiği olaraktan dram deyince paylaşmadan geçemedim tavsiyemdir :)
    A Thousand Days’ Promise

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona 2 bölüm bakmışım da devam etmemişim. Neden hatırlayamadım şu an :)

      Sil