This is an example of a HTML caption with a link .

3 Aralık 2013 Salı

Galp, galp, galp! 

Yeni mis gibi okunacak kitaplarım var! :3 Giz ile buluştuğumuz geçen haftasonu okumam için yeni kitaplar getirdi. Acemi Cadı serisi -ki kendini geçen gün bir çırpıda okudum ve çok sevdim-, Mekanik Melek ve Mekanik Prens'i okumam için verdi. Yitik Ülke Yayınları'nın gönderdiği İçindeyim ise sürpriz oldu! Zaman Çarkı serisinin üçüncü kitabı Yenidendoğan Ejder ikinci kitabı bitirmemle başlayacaklarım arasında :3






Not: Ciltli kitapları çok seviyorum!!

Bana iyi okumalar o halde ^_^

Categories:

4 yorum :

  1. Acemi Cadı'nın devam kitaplarının Türkçe olarak çıktığını bilmiyordum. Sayende öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıktı çıktı :3 Ne yazık ki yayınevi sosyal medyayı kullanmada oldukça pasif :(

      Sil
  2. Içindeyim'i ben de almistim, bekledigimden daha iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz atacaktım bir ara. Biraz öne çekebilirim o zaman :D

      Sil