This is an example of a HTML caption with a link .

8 Ocak 2014 Çarşamba

Oldukça geç kaldığım(bu yazıyı 5 gündür bekletiyorum) bir yeni yıl kutlama yazısı ve blogumun doğum günü yazısını yazmazsam olmazdı :)

Bu blogu 2010 Aralık ayında kurmuş, ancak tam olarak nasıl yazılar yazacağıma karar verememiştim. Son haline ise 2011 yılında karar verdiğimden beri bir hobi blogu olarak bugünlere getirdim :) Bu kadar uzun süre blogumu sürdürebilecek miyim hep merak ediyordum. Ama sandığım gibi geçici bir heves olmadığı ortaya çıktı. Hatta bu blog sayesinde harika insanlar tanıdım ve yeni arkadaşlar edindim :3

Gelelim 2013'te neler yazmışım. Şöyle hızlıca bir göz atalım...

Sevgili Kitap Oburları ekibim ve okuma sevgimin alevlenmesi sayesinde geçen yıl gibi bu sene de en çok kitap tag'i adı altında yazdım. Hatta o kadar çok yazmışım ki bir ara yalnızca kitap blogu olduğumu düşünmeye başladı insanlar :3 Ama hayır! Her zaman ilgimin en büyük kısmını ne kaplıyorsa o tür yazılar yazdım *-*


Ufak tefek internet alışverişine bulaştım ve bu deneyimlerimi sizlerle de paylaştım. Şimdi düşünüyorum da bazılarını neden es geçmişim :) 2014'te buna biraz daha ağırlık vermeliyim sanırım. Mesela yakın bir zamanda tekrar bir alışveriş yaptım. Deneyimlerimi anlatmak için gelmesini bekliyorum :)


Bol bol izlediğim dizi, drama, animeler'den toplu halde bahsettim. Ancak yeterince çok bahsetmemişim ki sizlerden daha hızlı tekli post'lar halinde yazmam gerektiğini söylediğiniz mesajlar geldi. 2014'te buna daha çok önem vereceğim :3 Bunlar dışında blogumda yeni bir tag açtım ki kendisi oyunlar tag'idir. Gerek yıl içinde yapacağım yayınlar -ki bilmeyenler için şu şekilde açıklayayım. Twitch.tv'de oynadığım oyunları online olarak paylaştığım bir platform var. Yani ben oyun oynarken aynı zamanda oynamak isteyen herkesin katılabileceği bir platform. Eğlenceli bir iş- gerekse yıl içinde oyunlarla ilgili yapacağım diğer işler sayesinde blogumda sık sık oyun post'u ile karşılaşacaksınız. Son yılların gözdesi olan tüm platformlarda yerimi alacağım. Çok eğlenceli bir yıl beni bekliyor :)


Bu yıl yapmadıklarıma göz atacak olursak, özel hayatımdan neredeyse hiç bahsetmedim ve fotoğraflar paylaşmadım. Bunu ben de hızlıca bloguma göz attığımda fark ettim. Eskiden daha eğlenceye yönelik yazılar ve fotoğraflar paylaşırken yaş, iş, sorumluluk ve bunların hobilere ve özel yaşama yansıması sonucunda kendimi geri plana attığımı görüyorum. Halbuki en çok okumaktan hoşlandığım blog post'ları özel yaşama dair fotoğrafların paylaşıldığı yazılardır. 2014'te söz veremesem de tekrar geri dönüş yapmayı umuyorum.

Blogumun 2013 istatistiklerine şöyle bir göz atacak olursak.

2013'ün en çok okunan yazıları daha 1 ayını bile doldurmadığım çekiliş postlarımdan biri olan
Kitap Oburları 1. Yıl Şenlikleri | Lux Serisi Seti Çekilişi yazısı. Yurtdışında da olduğu gibi ülkemizde de çekilişlerin ne kadar çok sevildiği ne kadar çok katılındığı aşikar. Kendim bile birçok çekilişe mutlaka katılmaya özen gösteriyorum :) Şansım elbette benden yana olmuyor, ama şimdi ücretsiz çok istediğin bir şeyi kazanmanın ne kadar güzel olduğunu hepimiz biliyoruz dimi ;)

Diğer bi en çok okunan yazım ise Kore Kozmetik Alışverişi ♥ İşte bunlar hep <_< ahaha! Tamam kızmayın, söz veriyorum daha çok alışveriş yazısı paylaşacağım ^_^

Son olarak geçen yıl tam şu yazımda post-it'lerden bahsetmiştim hatırlıyor musunuz? Yalnızca 3 tanesi kaldı!!! :3 Şimdi ise 2014'te satın aldığım yeni bir kalem ve yeni post-it'lerle yapacağım 25 yazı hazır.
D&R'dan aldığım ciciler :3

Evet giderek daha da ciddileşiyoruz :P Bunu yapmamı sağlayan İsveçli bir moda blogger'ıydı. Hayatıma yeni bir açı getirdi. Hala oradaki yazılar gerçekleştiğinde yırtıp atmaktan mutluluk duyuyorum <3

Eski Hali                                      Yeni Hali

Evet hızlıca bu post'u bitirip biraz sonra gelecek olan pizzamı yemek için Onur'un yanına gidiyorum :3 Kalan yazıları daha sonra yapıştıracağım :3 2014 hepimize mutluluk getirsiiiiiiiiiiiiin :3 Ve blogumun doğum günü kutlu olsun *-*

Ha bu arada bu sene de piyango bana çıkmadı >_<


2 yorum :

  1. Blogunuzun dogum gunu kutlu olsun.
    Bendr bir hevesle baslamistim ama b heves olarak kalmadi zevk almaya basladim
    Size daha uzun yillar dilerim
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Umarım daha nice yıllar yazmaya devam edebilirim *-*

      Sil