This is an example of a HTML caption with a link .

9 Ocak 2014 Perşembe

Herkese merhaba arkadaşlar *-* 2013'ü geride bıraktığımız şu günlerde geçen yıl okuduğum kitapları 2 yazıda inceleyeceğimi söylemiştim ve Haziran ayında ilk parçayı yazmıştım. İlk parçaya göz atmak için sizi aşağıdaki linke alayıım.

2013 Yılının İlk Yarısında Okuduğum Kitaplara Hızlı Bakış!

Gelelim devamında okuduğum kitaplara. Yine aynı taktikle gidiyorum. Yüksek puandan düşük puana doğru sıralayacağım :)

Bakalım benden "5" tam puan alan kitaplar nelermiş :) 

 * Yakut Kırmızı O kadar şirin, o kadar masalsı bir kitaptı ki *-* Hem kurgusuyla hem de ciltli oluşuyla unutamayacağım seriler arasında yerini aldı. Zamanda yolculuk genine sahip olan bir kızın hayatının anlatıldığı genç-yetişkin kitabıydı. Tanıtımı serinin 3. kitabını okuduğumda gelecek. Kitabı Gizem sayesinde okudum.

* Fırsatçı 2013 yılındaki Yeni Yetişkin türündeki tek favorim olan kitaptı. Kesinlikle üstüne tanımam. Bu kadar entrika dolu, bu kadar beni delirten başka bir kitap okumadım. Nefisti! Bu kitabı bana okutan Gizem'e öpücükler :3

Seraphina Yazarın hayal dünyasına hayran kaldığım, bir sonraki sayfada neler olacağını merak ettiğim bir kitaptı. Kesinlikle herkesin seveceği tarzda bir kitap olmadığını düşünüyorum. Kitap Oburları'yla Blog Tur'umuz sırasında incelemiştim.

Yağmurdan Kaçmayanların Şarkısı Yine Blog Tur sırasında incelediğim bir kitaptı. O dönem tam da ihtiyacım olan türde bir kitap olduğu için bir çırpıda okumuş ve çok sevmiştim. Bu yıl okuduğum tek Türk romanıydı.


"4" alsa da kesinlikle bu kitapları seviyorum! :)

 * Acemi Cadı ve İblis Hançeri Çok uzun zamandır okumak istediğim bir seriydi Hex Hall. Ancak hem 3. kitabın çıkmasını beklemiştim hem de araya başka kitaplar girince unutmuşum. Sevgili Gizem sayesinde okuduğum bir başka seri :) Yakında tanıtımı gelecek.

*2054: Çıkış Yok Altın Kitaplar'ın katkılarıyla Blog Tur'da incelediğim bir kitaptı. İlginç distopik kurgusuyla ikinci kitabını merakla beklediğim bir seri oldu.




* Kuralsız Serinin ikinci kitabının çıkışıyla Blog Tur'umuz sırasında incelediğim bir kitap oldu. İlk kitabı ne kadar sevdiğimi hatırlıyorsunuzdur. Şimdi sırada serinin son kitabının çevrilmesi kaldı. Umarım daha fazla beklemeyiz :)

* Safir Mavi bir tık düşük puan alarak beni yine merak ettiren bir sonla bıraktı. Üçüncü kitabı yakın zamanda okumayı planlıyorum :)

* Ada Kitap Oburları Blog Tur grubuyla Epsilon Yayınevi'nin desteğini alarak incelediğim bir kitaptı. Sıcak yaz gününde kumsalda okunabilecek kitaplar arasına sokabilirsiniz :)


   


* Tutkulu Notalar Epsilon Yayınları tarafından incelemem için yollanan kitaplardan biriydi. Erotik türünde kitap okuyanların göz atmasını öneririm :)


*Senden Önce Ben tanıtımını yapıp yapmamayı çok düşündüğüm bir kitaptı. Ancak yapmaktan vazgeçtim. Çok severek okumuş, ufak bir yere sinirlenmiş ve 1 puanı kırmıştım :) Okuyanda derin izler bırakabilecek bir kitap.

* Yolun Sonundaki Okyanus Neil Gaiman'ın fantastik dünyasına yolculuk yaptığım harika bir kitaptı. Blog Tur'umuz sırasında incelemiştim.

* Kaldırım Tanrıları okurken çok eğlendiğim bir kitaptı. Tanıtımını yaptığımı sanıyordum o.o Ama yapmamışım.

* Tatlı Bela Ünlü Travis'imize göz atmamak olmazdı. Heyecanlı bir Yeni Yetişkin kitabıydı. Azıcık fazla uzamıştı. 1 puanı da oradan kırdım zaten. Tanıtımı yapılmayacak.



İdare eder "3"lükler! :)

* Kutsanmış Kan ve Geçmişin Kanı başlangıçta çok severek başladığım bir seri oldu. Hatta öyle ki iki kitabı birden aldığım için mutluydum, ama devamı pek istediğim gibi gitmedi. Tanıtımı yapılabilir.

* Eğer Yaşarsam yazarın ilginç yazım şekli sayesinde ilgimi ayakta tutsa da kitabın ikinci yarısının saçma şekillendiğini düşünüyorum. Gizem sayesinde okuduğum bir kitaptı. 




* Benim İçin Öl İlginç başlayan ve yine ilgimi elinde tutamayan bir seri. Ana karaktere inanılmaz sinir olduğumu ve bu yüzden serinin devam kitaplarına elimi sürmediğimi hatırlıyorum. Blog Tur sırasında incelemiştim.

* Dublin Caddesi Harika başlayan ama devamında ilgimi elinde tutamayan bir başka Yeni Yetişkin türünde bir kitaptı. Tanıtımı yapılmayacak

* Sihir Bağı yani serinin son kitabı. Yazarın ne yazık ki serinin içine sıçtığı kitap diyebilirim. İkinci yarısı sıkıntıdan patladım. İlk yarının güzelliğine geliyor 3 puan :)


Okumasam olurmuş "1" ve "2" puanlar!

* Ötekiler Arasında türün sevenlerinin ilgisini çekebilecek bir kitapken okurken daraldığımı hatırlıyorum. Kesinlikle tanıtım yapılmayacak.

* Ejderin Aşkı Bu kitap kendi içinde 2 hikayeye ayrılmış durumda. Birinci hikayeyi ne kadar sevmediysem ikinci hikayeye de o kadar bayıldım. Hatta 2 puanın tamamı o hikaye sayesinde çıkmıştır :) Ephesus yayınları'nın incelemem için gönderdiği bir kitaptı. Ancak bu türün sevenlerinin zaten seveceğini bildiğim için tanıtımını yapmayacağım.

Bu yazıyı yayımladıktan yaklaşık 2 hafta sonra tamamını yukarıdaki 2013 Kitapları adlı sekmeye aktaracağım :) Bu sene birçok güzel kitap okudum. Aynı hızla devam edip 2014'te daha çok kitap okumak istiyorum :)
Categories:

5 yorum :

  1. Selam!! Ya 2 çikliti ancak bitirebildim ben malesef ha birde metro 2033-34.Birşey soracağım, sıralamasını karıştırabilirim belki ama fısıltı sessizlik çığlık diye seri önerdi arkadaşım sence başlamalı mıyım pek bilemedim de?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyleki ne tarz kitaplar sevdiğini bilmiyorum ama Alacakaranlık kitabını (bi ihtimal filmini) sevdiysen Fısıltı serisini de sevme ihtimalin var :) Ama bana sevdin mi diye soruyorsan serinin 3. kitabına 5 üzerinden 1 puan verip tamamen okumayı bıraktım. 4 kitaplık bi seriydi.

      Sil
  2. her çeşit okurum normalde ama pek okuyamadım şu sıralar twilight ta aşk güzelde, parlayan vampir mi olur yaa vampir dedğin ne bileyim lestat gibi öldüm ben modu da olmayacak. Blade deki gibi avlanma moduda olmayacak. Alucard-girlycard iyidir,o da artık demon olmuş nosferatu yani ama olsun XD Gerçi zevkler ve renkler tartışılmaz XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur olur. Parlayan vampir de olur, vejetaryen vampir de olur. İşte sorun şu, sen bunu okurken kitaptan zevk alır mısın? :D Ben okurken bu noktalara takılmadığım için ve yeniliklere bu noktada açık olduğum için sorun yaşamadım ve keyif aldım. Tabii bir de o dönem "paranormal, young-adult" denen bir şey olduğunu da yeni keşfetmiştim. Şimdi olsa beğenir miyim? Sanmıyorum. Çünkü gerçekten daha güzel kitaplar var. Ama o dönem kesinlikle büyük keyif aldığımı hatırlıyorum :D Zaten favori paranormal türlerim vampirler değil :D

      Sil