This is an example of a HTML caption with a link .

2 Şubat 2014 Pazar


Carrie: Günah Tohumu

Sonunda Onur'un dürtüklemesiyle 2 gün önce izlemeye karar verdik filmi. Kesinlikle aklımda olan bir film değildi. Tabii filme eşlik eden elmalı cheesecake'im olmasa izler miydim orası meçhul. Bu filmin eski versiyonunu küçükken TV'de izlediğimi anımsıyorum ya da ismini hatırlamadığım sinirlendiğinde kollarında kocaman damarlar beliren kızı izlemiş de olabilirim. Velhasıl bunlar sevdiğimiz korku öğeleri. Sevgili Stephen amcamız her zamanki gibi kitabında sonunu tatlıya bağladığı bir hikayeden yola çıkan, mezuniyet balosu hayalleri kuran ergen kızlarımızın anne sözü dinlemediğinde yaşadıkları hazin sonu gösteren bir hikayeyi izledik. Seni atarlı ergen seni! :P


Peki filmi beğendim mi? Hmmm orası biraz karışık. Onur ile izlediğimiz tüm filmleri bir şekilde beğenme imkanım oluyor (Ahh, so romantic...) Çünkü film filmlikten çıkıp saçma bir hal alıyor. Yorumlarımızı gören biri aynı filmi izlediğimize emin bile olamaz. Kısaca tek başıma olsaydım "Dur bi Carrie kızımızı izleyeyim." demezdim. 

(Carrie annesine evde ne kadar makas, cetvel, bıçak varsa fırlatır(yaklaşık 50 tane filan) ve sonra pişman olur. Tek tek onları çıkarmaya çalışır.)

Onur: Evde ne kadar kesici alet varmış.
Ben: Cetvel girdi lan! Cetvel! O_O
Onur: Şurada bir iki tane daha kaldı.

Categories:

7 yorum :

  1. Biz izlerken, du bakalım olaylar başlayınca güzelleşir dedik, bi baktık film bitmiş.
    Aynen, tek başına izlenmez, yanında biri olunca saçma yorumlarla gidiyo anca :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Tamamen aynı duygular içerisinde izlemişik filmi :P :P

      Sil
  2. bence de vakit kaybı ben para verip sinemada izlediğime üzülmüştüm. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle para vermeye değmez. Ama olan olmuş :P

      Sil
  3. yine kitap daha iyiydi diyeceğim :D
    bi de, filmde carrie'nin lise yıllarını freak yaftasıyla geçirmiş olması beni çok duygulandırmıştı, tabii ki aynı sebepten değil ama ben de liseyi öyle geçirmiştim, o yüzden birazcık ağladım :"") o kısımlar dışında gerilim iyi verilmişti bence sadece onun dışında sinemada izlenecek gibi değildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle kan banyosundan sonra (gerçi şimdi 2 kere kan banyosu yaşadı. Sen domuz kanı olan kısmı anla :D) özellikle intikam aldığı sahnelerin oldukça heyecanlı olduğunu düşünüyorum ben de :3 Ama lisedeki haline oyuncumuzu hiç yakıştıramadım :/ Başka biri olsa daha iyi olurmuş. Bu yüzden sanırım beni pek etkileyemedi.

      Sil
  4. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/

    YanıtlaSil