This is an example of a HTML caption with a link .

21 Şubat 2014 Cuma


İnternetten yaptığım bir alışverişten bahsedeceğim bugün sizlere :3

Bir süredir internetten ayı, kedi, tavşan kulaklı hoodie'lere bakınıyordum. Tam da aradığım gibi bulamamıştım. Derken sevgili sammydress.com imdadıma yetişti. Hem sıcak hem de istediğim gibi olan bu poların 14 dolar gibi bir fiyatı vardı. İlgilenenler olursa linkini hemen şuraya bırakıyorum. Bear Hoodie


Eğer daha önce buradan alışveriş yapmadıysanız birkaç tüyo vereceğim size. Satın alacağınız kıyafete karar verdiyseniz "Ships in 24 hrs" kategorisinde olup olmadığına dikkat edin. Eğer bu kategorideyse hemen ertesi gün kargonuz yola çıkacaktır. İkinci belirtmek istediğim şey ise ne kadar eşya alırsanız o kadar shipping fiyatı artıyor. Bu yüzden öncelikle "Free Shipping" kategorisine göz atmak isteyebilirsiniz. 

Gelelim ne kadar sürede elime ulaştı. Ben bu kargoyu verdikten yaklaşık 3 hafta sonra ürün Türkiye sınırları içerisindeydi, ancak 1 haftada İzmir'e geldi. Muhtemelen yeni yıl sırasında aldığım için bu kadar gecikmiş olabilir diye düşünüyorum. Yani alacağınız ürün için rahat bi 1 ayı gözden çıkarmanız lazım :)

Bu arada kargoyla beraber içerisinde şirin mi şirin bi kağıt çıktı. Blogumda review yapmamı rica ediyordu. Kıramadım. Bu pofuduk hoodie için fotoğraflı bir review yaptım :3 ihihi

Bir sonraki post'ta görüşmek üzere  (◕‿◕✿)


5 yorum :

  1. yaaaaa çok güzelmiş bende istiyordum bunlardan. hemen ilk işim o siteye ışınlanmak olacak hihi :)
    çok şeker olmuşsun ama ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim içi ayrı dışı ayrı pofuduk ihihi :3 Benim gözüm şimdi bunun daha uzun beyaz olanında :3 İlk fırsat onu da sipariş vereceğim.

      Sil
  2. Bir de bunun tulumları var ya hani, onlardan alıp sokakta falan dolaşabilsek keşke ama halkımız hazır değil:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tulumlarını hiç görmedim o.o Ama gözümde canlandırdığım kadarıyla aslında dışarıda girmeye ilginç olabilirdi xD

      Sil
  3. Merhaba!
    Öncelikler çok güzel bir alışveriş olmuş bence:) Blogunu yeni keşfettim çok beğendim :)
    Bana da beklerim www.bengilisular.com :)

    YanıtlaSil