This is an example of a HTML caption with a link .

5 Şubat 2014 Çarşamba


Merhabalar

Havalar buzzzzz gibi! Bu aralar kendimi kitap okumaya verdim. Sıcacık yatağımdan hiç kalkmak istemediğim için stokladığım kitapları okuyorum. Hatta işi biraz abartıp daha önce hiç yapmadığım bir şeyi yapıyorum. Aynı anda 4-5 kitap filan okuyorum. Bakalım sonumuz hayrola :3

Asıl konumuza dönecek olursak sevgili Cyborg beni bir kitap mim'iyle mimlemiş. Çoook teşekkürler *-* O kadar uzun zamandır mim yazmıyordum ki hala mim furyasının sürdüğünü unutmuşum. Evet bir ara fena gına gelmişti. Her iki günde bir yeni mim paslanıyordu. Bu şekilde yılda 1 filan geldiğinde yapmayı da okumayı da seviyorum. Çünkü mimler blog yazarı hakkında hiç bilmeyeceğimiz şeyleri öğrenmemizi sağlıyor.

O halde soruları yanıtlamaya başlayayım *-*

1. Şimdiye kadar okuduğunuz kitaplardaki en gerçekçi ikili ilişki hangi kitapta ve kimler arasında oldu?
Aslında buna yanıt vermek benim için zor oldu, çünkü hangi karakteri seçsem hep biraz yapaylığı olduğunu düşünmüşümdür. Bu yüzden son karar olarak "Beklediğim Sendin" Katherine Kontent - Tinker Grey ikilisini yazmak istiyorum. Kitabın içine hapsolmamı, sonuna kadar merakla okumamı sağlayan durum bu ikilinin gerçek olduğunu düşünmemdi.

2. Kitaplarda hangi tür insan tipinin daha çok yer almasını istersiniz?
Aptallığa tahammülüm yoktur. Yapışkan erkek karakterlerden de nefret ederim. Bu soruyu tersten yanıtlamış olmam da hoşuma gitmiyor, ama biraz önceki yazdıklarım hariç hemen hemen her tür karaktere açığım. :D Kitabın türüne uyum sağlasın yeter.

3. Hangi iki kitap türünü birbirine karıştırmak istersiniz? ( bilimkurgu-polisiye vb.)
Paranormal-Romantik en sevdiklerimden biridir :3 Romantik kitaplar tek başına bir süre sonra sıkıcı oluyor. Aynı şey Paranormal kitaplar için geçerli değil ama. Tek başına okurum yani :D

4.Kitaplarda ana karakteri en gerçekçi kılan ve onu sevdiren özellik nedir?
Kendine has bir espiri anlayışına sahip olması ve aptal olmayışı yeterli sevmem için. Yoksa ilgi yan karakterlere kayıyor ve onun hikayesini merak etmeye başlıyorsun :)

5.Betimlemeler ne derece önemlidir?
Bir yere kadar betimlemelerle aram iyidir. Ama bazen yazarlar bunun bokunu çıkarıp her şeyi hayal gücümüze bırakıyor ya o anlardan nefret ediyorum. Azıcık konuşma yazın be! :3

Sorular biraz az mı ne? =) Bu mim'i o halde zorla yaptırmak istediğim Giz'e ve kitap okumayı seven, içinde mim yapma isteği olan tüm bloggerlara paslıyorum =) Yapmak isteyenler aşağıya yorum yazabilirse buraya ekleyebilirim :3

*Yukarıdaki fotoğraf tumblr'dan...
Categories:

2 yorum :