This is an example of a HTML caption with a link .

24 Şubat 2014 Pazartesi


Makyaj temizleme suyunun bitmesi ne demek bilir misiniz sevgili arkadaşlar? :( O "Şimdi ne yapacağım ben." çırpınışları... Evdeki tüm nemlendirici kremleri pamuğa döküp makyaj çıkarma çabaları ve ertesi güne yağlı bir ciltle uyanma :( İşte öyle bir günden sonra Watsons'a doğru yola çıktım. Hem Garnier'ın makyaj temizleme suyunu denemek için hem de şu yukarıdaki fırçada gözüm vardı =)

Tabii hemen denedim ve fikirlerimi söylemek istiyorum. Ama ondan önce Bioderma H2O Sensibio aşığı bir insan olduğumu söylemeden edemeyeceğim. Hatta makyaj suyunun biteceğini fark ettiğimde eczanemizde.com'dan sipariş verdim. Yanında kullanmak istediğim bir ilaç daha vardı. Sağ olsunlar 10 gün beni oyaladıktan sonra siparişi iptal etme fiyaskosu yaşadım, ama detaya girmek istemiyorum. Kısaca her alışverişimi yaptığım eczanemizde.com benim için bitmiştir. Biliniz!


Öncelikle uygun fiyatı ve Bioderma'ya taş çıkaran temizleyici göreviyle oldukça başarılı bir ürün olmuş. 5-6 pamukla tüm makyajımı rahatlıkla çıkarıyor. Şişesi çok şirin :3 Ancak tek bir eksi yönü var. Bioderma'yı kullandıktan sonra cildim daha ferah, daha kuru bir hal alıyordu. Yani tonik olarak kullanmaya uygundu, ama Garnier bu açıdan yüzümü hemen yıkamam gerekiyormuş hissi uyandırıyor (yağlıya dönük karma bir cildim var) Eh, ben hiçbir zaman makyaj temizleyici ürünleri tonik olarak kullanmadığımdan ve yüzümü yüz temizleme jelimle yıkadığımdan benim için sorun yok, ama bu amaçla alacaksanız haberiniz olsun ;) Fiyatı yalnızca 12 lira :3 Sonunda böyle bir ürünü her yerden satın alabileceğim için çoook mutluyum :3


Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder