This is an example of a HTML caption with a link .

6 Mart 2014 Perşembe

Bu sefer sizlere MMORPG dünyasında geçen bir animeden bahsedeceğim. Sword Art Online. Aslında bu seriyi izleyeli çok uzun zaman oluyor, ama oyun seven arkadaşlara ilk önerdiğim animelerden biri olduğu için blogumda paylaşmaya karar verdim. Belki hala izlemeyen, gözünden kaçırmış birileri vardır :)

Sword Art Online, çıktığı dönem en çok izlenen serilerden biriydi. Hatta öyle ki spoiler manyağı olmamak için seri hakkında bir şey görsem arkama bakmadan kaçıyordum. Zaten bir süre sonra dayanamayıp tamamlanmasına yakın başladım ve kısa süre içinde bitirdim.


Konusu ise şöyle... Nerve Gear adında ileri teknolojinin ürünü olan bir oyun konsolu üretiliyor ve bununla beraber Sword Art Online adında bir oyun çıkıyor piyasaya. Kazuto -nick olarak Kirito- da bu oyunun BETA aşamasında bulunmuş oyunculardan biri.

Oyunu başlatıp o evrene bağlandıktan bir süre sonra oyunun kurucusu tüm oyuncuları bir alanda toplayıp onlara oyunu hiç terk edemeyeceklerini, eğer bir oyuncu oyun içerisinde hayatını kaybederse Nerve Gear sayesinde gerçek hayatta da öleceğini söylüyor. Oyundan çıkabilmenin tek bir yolu var. Bir oyuncunun tüm zindanlardaki yaratıkları geçip 100. kata ulaşması ve oyunu bitirmesi. Ancak bir süre sonra oyunda ölümler gerçekleşiyor ve oyuncuların birçoğu ümidini kesip oyunda yaşamaya başlıyor. Asuna da ana karakter ama ona hiç değinmedim artık uzamasın.


Benim için SAO'nun ifade ettiği anlamı ise şu şekilde açıklayabilirim size. Yaklaşık 5 yıllık bir WoW (World of Warcraft) geçmişi olan biriyim ve o ara WoW'u hayatımdan tamamen çıkardığımı düşündüğüm bir dönemdeydim. Tabii şimdi yalan oldu. Geçen aylarda yine başladım =) Neyse... Ana karakterimiz Kirito'nun lvl atlmak için domuz falan kestiği bölümlerde bi gözlerimin dolması eksikti. Boss falan kesemeyip karakterler wipe yediğinde, ana şehirdeki insan kalabalığı veya silah satıcılarını gördüğümde, en komiği aşçılık mesleğini gördüğümde içimde bir şeyler kıyılmadı dersem yalan olur o(╥﹏╥)o Belki de çok sevmemin sebebi tamamen o dünyaya alışık olmam ve özlemenin getirdiği bir takım duygusal durumlardı. Daha sonra Malkav ile beraber 2. kez izledim ♥ 

Kısaca diyeceğim odur ki, eğer MMORPG türündeki oyunları seviyorsanız hoşlanabileceğiniz bir yapım (ღ˘⌣˘ღ) Göz atmakta yarar var. Bir de tarihi belli olmasa da 2. sezon gelecek bu yıl içerisinde. Trailer'ı yayınlandı bile. Göz atmak isterseniz aşağıya videoyu bırakıyorum.

Spoiler Nasıl SAO'da büyücü sınıfı olmaz ya! Büyücü sınıfını koyacağım diye gidip ALfheim Online adında başka oyun oluşturup gay perileri büyücü yapmanızın anlamı ne? O kısımlar sinirimi bozup tamamen ilgimin düşmesine sebep olmuştu. Aklıma geldikçe deliriyorum! Kısaca oraya kadar seve seve izlenebilir. Gerisi serinin nasıl biteceğini merak etmenize bağlı.


Categories:

14 yorum :

  1. güzele benziyor zaman bulunca izleyebilirim. :D eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat bul ve kesinlikle izle :P

      Sil
  2. Sword Art Online son zamanlarda izlediğim beni en çok etkileyen animelerden biri.
    Öyle bir heyecanlanmıştım ki Death Note'ta hissettiklerimle neredeyse yarışırdı :) Hele bir de zamanında 1 yıl kadar Silkroad oynamış biri olarak, terimlerden de anlayınca apayrı keyifli oldu benim için.
    Hatta yeniden başlamayı bile düşündüm ama o günlerdeki bağımlı halimi hatırlayıp tuttum kendimi (^_^')

    Son izlediğim animelerde yazmıştım ben de. 2. sezonu deli gibi merak ediyorum.
    Shingeki No Kyojin, SAO ve Fairy Tail eminim 2. sezonda da hayal kırıklığına uğratmayacaklar bizi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynısını Shingeki için diyorum hep. Uzun zamandır beni o kadar etkileyen bir anime olmamıştı :3 Ama SAO için dediğin gibi o evreni bilmek bence daha bir anlam katıyor izlerken *-*

      Fairy Tail'i manga olarak takip ediyordum, ama sonra ne oldu bittiyse animenin başladığı dönem bıraktığımı hatırlıyorum :) Belki bir ara animesine göz atarım. Hatırlattığın iyi oldu :3

      Sil
    2. Ben manga dünyasını sevemedim pek, aşırı sevdiğim lovely complex ve sukitte ii na yo dışında okumadım. Onlarda yarım, bitirilmeyi bekliyor hala :)

      Fairy Tail'e bir an önce başla derim. İzlediğim ilk uzun soluklu anime. Diğerlerinden bitiremem diye kaçarken bunun nasıl bittiğini bile anlamadım. Şimdi hafızam sıfırlansa da tekrar izlesem diyorum :)
      O dünya, dostluklar, maceralar yerine başka anime koyamayacağım türden. Koluma dövmesini yapacak kıvama geldim de zor tutuyorum :D

      Sil
    3. Ben Bleach, Naruto, One Piecegilleri de izledim :D İçlerinde en favorim One Piece ve eğer Fairy Tail'e alışıksan One Piece izlemeni tavsiye ederim. Çok uzun. Gerçekten uzun :D Ama bu anime için şunu diyebilirim: "O dünya, dostluklar, maceralar yerine başka anime koyamayacağım türden." ehüehü :D Özellikle tayfa tamamlanmaya başladığında o kadar güzel hikayeler başlıyor ki <3 Ben de onu ada ada izleyip sonra başka animeye geçip tekrar One Piece'e dönerek devam ettim. 500lerde bıraktım. Bir ara yine başlayacağım :) Ama ondan önce sanırım Kill la kill(Bunu inanılmaz öneriyorlar. Artık sırf meraktan çatlamamak için izleyeceğim :P) ve Fairy Tail'e bakarım *-*

      Sil
    4. Kime Faiy Tail desem One Piece diyor of of bir cesaret başlamam lazım sanırım :)
      Kill la Kill i ben de duydum, sıra gelir umarım (-_-')

      Sil
    5. Çünkü çizimleri, karakterleri, hikaye falan çok benziyor. Hele mangadan takip ettiğim dönem bunların mangakası aynı kişi sandım uzunca bir süre ama değilmiş :D Güzel bir animeye rastlarsan mutlaka öner :3 Ben blogundan takip ediyorum gerçi *-*

      Sil
  3. Hazal abla anime izlemeye senin ayın animesi yazınla başladım. Shingeki no kyojin'i 2-3 kere izlemişimdir.Bu ayın animesi olan sword art online shingeki no kyojin kadar etkilemese de gerçekten çok güzeldi.Senin sayende shingeki no kyojin ile tanıştım.Teşekkürler abla.Nisan ayının animesini dört gözle bekliyor olcam. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beraber yeni güzel animeler keşfedelim hep ;) Beğenmene sevindim

      Sil
  4. Bir türlü sevemedim animeyi :)))

    YanıtlaSil
  5. İzlemek için yeni anime arıyordum,bunun konusu tam bana göre.Çizimleri de güzel görünüyor :) Kaç bölüm acaba final falan yaptı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Final yaptı ancak 2. sezonu farklı bir şekilde gelecek. Toplamda 25 bölüm :)

      Sil
    2. Peki teşekkür ederim :)

      Sil