This is an example of a HTML caption with a link .

4 Mart 2014 Salı

2NE1 dönüş yapmışken burada da duyurmazsam olmazdı. 2 video yayınlandı. Happy ve Come Back Home.

İkisinin de klibine ayrı bayıldım. Özellikle Come Back Home nefis olmuş. Şarkılara gelecek olursak Happy bir tık daha güzel gibi. Ama yine de beklediğim bomba şarkılar bunlar değildi. Neyse bir önceki fiyaskodan ziyade en azından eski hallerine dönüş yapmışlar. Fazlasını aramak istemiyorum. Buna da şükür <3
Dip not: Happy'deki CL'in saçlarına alevler düşsün. O ne kız öyle ıyy :D

             2NE1 - HAPPY                                                      2NE1 - COME BACK HOME
 

4 yorum :

  1. İlk kez dinliyorum çok sevimliler ^.^
    Ben de senin gibi come back home'un klibini, şarkı olarak da happy'yi daha çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce eğer 2NE1 dinlemediysen tavsiye ederim :3 Aşağıda birkaç link de paylaşayım *-* En sevilen şarkıları I AM THE BEST ve LONELY'dir.

      Lonely http://www.youtube.com/watch?v=5n4V3lGEyG4
      I am the best http://www.youtube.com/watch?v=j7_lSP8Vc3o

      Yıllar önce onları tanımama vesile olan şarkı ise IT HURTS
      It Hurts http://www.youtube.com/watch?v=aUiMaz4BNKw

      Sil
    2. It Hurts çok güzel hem klibi, hem şarkı ♥
      Kanalına abone oldum biraz sindirdikten sonra çok seveceğim gibi geliyor :)
      Teşekkürler ^.^

      Sil
    3. Come back home'un klibini beğendiğinde tahmin etmiştim it hurts'ü beğeneceğini :3 Rica ederim *-*

      Sil