This is an example of a HTML caption with a link .

2 Mart 2014 Pazar


Aslında 1 Mart doğumluyum ama dün yazma fırsatım olmadı hiç. Hatıra olarak da 2 fotoğraf bulunsun istediğim için bir gün sonraya kaydırdım bu post'u :3 Dün Leman'daydık bir ara. Bulunduğum süre boyunca rahat 6 kişinin doğum günü kutlandı. Hatta daha bile fazla olabilir. Bir ara bela falan okumaya başladım o derece! (┛◉Д◉)┛彡┻━┻ 

Asıl günün olayı bomba hediyeler aldım ლ(´ڡ`ლ) Neler aldığım şimdilik gizli kalsın. Daha hepsi ulaşmadı zaten, ama Serkan'ın verdiği hediye için ağlayabilirim (*^-^*) Ahh çok mutluyum 


Kısaca 25 oldum :3 Zaman ilginç bir hızda geçiyor. Geçen yıl ki doğum günü fotolarıma baktım da tek değişen saç rengim olmuş. Bakalım seneye neler olacak. Hala büyümek için sabırsızlanıyorum *-*

Doğum günümü kutlayan herkese tişikkirlir *-* Hepinizi yirim♥
Özellikle yukarıdaki fotoğraftaki kişiyi ayrı bi yirim :3


Categories:

7 yorum :

  1. @Missha @Mert Koyutürk @Ponti @*ssdesignbutik Çooook teşekkürler *-*

    YanıtlaSil
  2. Senin doğumgünün Mart'ta olduğunu hatırlıyorum ama nedense koçsun gibi aklımda kalmış. Balık kadınlarıyla iyi anlaşırım^.^
    Nice nice mutlu yıllara \o/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :3 teşekkürler ve amma balık varmış yahu. Sürekli birilerinin d.günü vardı bu aralar :D

      Sil