This is an example of a HTML caption with a link .

18 Mart 2014 Salı


Haftasonu Watsons'tan bu 2 güzelliği aldım :3 Sağ taraftaki silikon yüz temizleme fırçasını her gidişimde inceliyordum. Sonunda dayanamadım. Eyeliner'ı almışken fırçayı da aldım, mutluyum. 

Eyeliner kendi fırçasıyla, minicik ambalajıyla ve kullanım rahatlığıyla gönlümü kazandı. Kalemlere göre daha rahat sürülüyormuş ve ben  bunu daha önce neden fark etmemişim. Keşke indirim zamanı alabilseymişim. Fırça ise birkaç uygulamada istediğim sonucu verdi. Önce yüz temizleme jelini fırçaya döktüğüm için yeterli derecede köpürmüyordu. Sonunda yüzümü sabunlayıp üzerine fırçayla geçinde peeling etkisi vermiş gibi oldu. 


Dip not: Üzerindeki mini dikencikler yımışacık :3 Aldığınızda fırçayı yıkadıktan sonra kurumaya bırakın çünkü inanılmaz plastik kokuyor. Fırçanın plastik kutusu çok kullanışlı. Yeni toka kutumu buldum <3
Categories:

8 yorum :

  1. tavsiyeler için teşekkürler bende gidip alıyorum şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah hangisini eyeliner'ı mı? :P

      Sil
    2. yok şu facial temizleme şeyinden

      Sil
  2. Twitter sayesinde buldum bu bloğu :) Ne güzelmiş :) Benimkini de görmelisin :P takipliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon... Takip edilemiyor sayfa bulunamadı diyor her defasında :/

      Sil
  3. eyeliner ın fiyatı kaç acaba öğrene bilirmiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş gün gerçekten hatırlamıyorum ^_^

      Sil