This is an example of a HTML caption with a link .

24 Mart 2014 Pazartesi

Uzun zamandır oyun oynarken bir yandan Twitch TV'de yayın yaptığımı biliyorsunuz. Ancak canlı yayında oynadığım oyunların yanı sıra farklı tarz oyunları da Youtube'a eklemek istiyordum :3 Sonunda o çok istediğim Youtube kanalımı açtım. Bana destek olmayı unutmayın arkadaşlar :3

Oyun hakkında kısa bir bilgi verecek olursam, benim gibi masalların yeniden yorumlanmış halini seviyorsanız bu oyuna bayılacağınızı düşünüyorum. Zaten film gibi bir oyun. Mutlaka bir göz atın :3


Dip Not: Ay çok mutluyum aahahahh ٩(๑❛ᴗ❛๑)۶


Categories:

3 yorum :

  1. Nereden indirebilirim, hemen oynamak istiyorum. *.* :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Steamde mevcut ama? :D Ücretsiz nereden indirirsin bilemedim.

      Sil
    2. Arayayım kendim madem. :D Teşekkürler. ^^

      Sil